Moi !
Hankimme 1.5vuotta sitten Elisan valokuidun taloomme ja ajattelimme, että tässä meillä on pitkäksi aikaa hyvä ratkaisu.
Noh puolivuotta ekaa sopimusta jäljellä niin alkoi ongelmat…
Olen laatinut jo kolme vikailmoitusta, koska Elisa on ne yksipuolisesti aina kuitannut ratkasituksi, hahahahaa.
“Vikailmoitus 126…., 128...., 127....
Olemme olleet nyt jo viisi viikkoa ilman nettiä ja työskentelemme molemmat sekä avopuoliso että minä kotoa käsin. Esim.tulostaminen on mahdotonta etc...
Mitä oikein te teette siellä, te ette tiedä itsekään ?
Meille luvattiin viiemisessä puhelinkeskustelussa 11.9, jotta asentaja ottaa muutaman päivän kuluttua meihin yhteyttä. Olemme päivystäneet puhelimen vieressä nyt yli viikon, eikä kukaan asentaja ole soittanut meille.
Tulin takaisin tänne vikailmoituksiemme puolelle, niin yllätyksekseni huomasin, että olitte SULKENEET vikailmoituksemme ja kuitanneet sen RATKAISTUKSI 11.9 ?!?!?!?!
MITÄ ?
Asiakaspalvelija oli puhelinsoiton jälkeen päättänyt itse ja yksipuolisesti, että ASIA ON RATKAISTU ?!?!?!
Jo kolmannen kerran olette kuitanneet vikailmoituksemme ratkaistuiksi, vaikka ei ole.
Mitä peliä tämä on ?
VIKAA EI OLE RATKAISTU VIELÄKÄÄÄN !!!
Asentaja on käynyt ensimmäisellä viikolla meillä kerran ja mitään selvää ei saatu mikä oli hänen diagnoosinsa viasta...
Edes te ette tiedä talon sisällä, mikä oli hänen diagnoosinsa viasta...
Asia yritettiin sen jälkeen jo kertaalleen sulkea korjaamatta vikaa...
Jotain meille kerrottiin, että vika on Elisan päässä...
LÄHETTÄKÄÄ ASENTAJA KORJAAMAAN LINJANNE VÄLITTÖMÄSTI.
SOITTAKAA JA SELVITTÄKÄÄ TÄMÄ ASIA ASAP !!”
Asentajasta ei ole kuulunut mitää neljään viikkoon ?
Miten tyytyväisiä te olette itse olleet Elisan palvluihin häiriötilanteissa ?
EDIT: 19.9.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Jaakop

