Tilasin Elisan laajakaistan avattavaksi 4.3.2022. Minulla oli tuohon saakka käytössä Telian laajakaista 24 kk sopimuksella.
Elisan asentaja kuitenkin katseli kalenteria väärin ja teki talojakamossa kytkentöjä viikon etuajassa 25.2.2022. Tämän seurauksena Telian netti tietenkin katkesi.
Oikeastaan kenenkään näkökulmasta ei ollut mielekästä tehdä tästä tikettiä Telialle ja pyytää heitä korjaamaan Elisan asentajan mokaa viikon ajaksi. Näin ollen sovittiin, että kytketään Elisan laajakaista heti 25.2.2022 käyttöön niin saatiin netti heti auki.
Minulle tuli ylläolevasta tappiota se, että minulla oli viikon ajan sekä Elisan että Telian liittymät tarpeettomasti käytössä. Lisäksi Elisan alennuskampanja alkoi 7 pv etuajassa mistä myös tulee tappiota.
No nytpäs katselin sitten laskua että Elisa velottaa kaksinkertaisen avausmaksun 2x6,90 eur. Ilmeisesti yhdellä maksulla ei saa näin hyvää palvelua vaan asiakkaan omatoimisuudesta ja ajankäytöstä palkitaan oikein tuplamaksulla.
Onko tämä yleinen käytäntö? Olisi hyvä asiakkaalle selkeästi kertoa, että jos Elisa tekee virheen ja asiakas sitä pyrkii korjaamaan niin tästä veloitetaan erikseen.
Virheitä sattuu enkä asentajaa tästä syytä. Sen sijaan laskutusta on mahdoton ymmärtää.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ajn85
Katso alkuperäinen viesti