Elisa Viihteen irtisanomisen yhteydessä 2.2. minulta oli irtisanottu myös taloyhtiön laajakaistasopimus. Huomasin asian tiistaina 6.2. kun en päässyt enää työpaikan tietojärjestelmään internetyhteyden hitauden takia. En pystynyt lainkaan työskentelemään koko päivänä, joten minulta jäi saamatta päivän palkkatulot.
Elisalta selvitin asiaa ja asiakaspalvelija sanoi, että taloyhtiön laajakaista on ollut samalla asiakasnumerolla kuin Elisa Viihde ja siksi laajakaistakin oli suljettu. Laajakaista ei kuitenkaan liittynyt mitenkään Elisa Viihteen sopimukseen, vaan oli oma sopimuksensa eikä sitä ollut tarkoitus irtisanoa. Asiakaspalvelija heti 6.2. iltapäivällä kytki laajakaistan uudelleen käyttöön uudelle asiakasnumerolle. Minulla on kuitenkin ollut 2.2. - 6.2. koko ajan käytössä n. 10M laajakaistayhteys, Elisalta ei osattu antaa selitystä, että mikä yhteys se on ollut, mutta minulla ei ole mitään sopimusta minkään muun operaattorin kanssa. 6.2. sen jälkeen kun asiakaspalvelija oli kytkenyt laajakaistan uudelleen nopeus palautui 100M ja seuraavassa työvuorossa tietojärjestelmäkin taas toimi.
Elisalta luvattiin minulle puhelimessa 8.2. selvittää asiaa ja soittaa minulle uudelleen, mutta tähän päivään mennessä yhteydenottoa ei ole tullut. Haluaisin selvityksen, että miksi näin on toimittu, mikä yhteys 2.2. - 6.2. välisenä aikana on ollut käytössä, ja miten minulle korvataan 6.2. työvuoron palkkatulot.