Zyxel VMG3927 ja pätkivä yhteys, mistä johtuu?

  • 28 April 2023
  • 8 kommenttia
  • 199 katselukerrat

Kunniamerkki +1

Olen tässä lukenut noista VMG 3927  ongelmista.Paljon näyttää olevan samoja kun minulla.Taas aamulla heti modeemi pätki.Sitä ei tarvitse bootata vaan se palaa normaaliksi pienen katkoksen jälkeen.Olen tietysti bootannut modeemin silloin tällöin.Uusi modeemi ja samat ongelmat kun vanhalla VMG:llä.

 

 

 

EDIT 8.6.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

mathil 10 kuukautta sitten

Hei olen vähän myöhässä kiitoksieni kanssa.Vika oli niinkuin epäilitte toisessa puhelinlijassa.Yhteys resetoitiin ja sen jälkeen kun vaihdoin modeemin paikkaa ilmeni vika aina työhuoneen piuhassa.Eli nyt modeemi on ollut kuukauden ajan eikä ongelmia ole ollut.

kiitokset

vanhus

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Itsellä alkaa katse kääntyä linjaan, jos kahdella modeemilla tekee samaa pätkintää. 🤔 Oliko näin, että yhteys tipahtaa aivan kaikilta laitteilta pois, eli ei väliä onko jokin laite langattomasti tai mahdollisesti piuhalla kiinni?

Häiriötilanteissa suosittelen ottamaan yhteyttä meidän vikapalveluun, että saat tuon pikimmiten tutkittavaksi. Löydät yhteystietomme täältä

Kunniamerkki +1

Kaikki laitteet ovat olleet langattomasti vaikka eternetkaapeliyhteys on myös mahdollista.Televisio on digiboxin kautta ja se jää jumiin aina.Modeemi on muuten aivan etäyhteyden käyttäjän vieressä.Silloin kun yhteys pätkii niin modeemissa palaa tietty internetvalo hetken punaisella.Seuraan nyt tilannetta.Vaimo lupasi pistää rj-45 kaapelin kiinni ensi viikolla.Katsotaan miten silloin käy.

terveisin

vanhus

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Tuo kaapelilla testaus on suotavaa ja auttaa rajaamaan hieman vikaa. Toki punainen internet-valo ei kyllä hyvälle kuulosta ja tuo nyt on selvä syy pätkivyteen. 🤔 Laitteletko asiakasnumeron OmaYhteisön profiiliin sille kuuluvalle paikalle, niin voidaan täältä myös yhteyttä kurkata.

Kunniamerkki +1

Asiakasnumero lisätty

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Jotain hämärää tuolla vaikuttaisi olevan ja automatiikka on yhteyttä korjaillutkin 4.4. ennakoivasti. Saatko rimpautettua meidän vikapalveluun, niin saadaan käytyä läpi vielä sisäverkkoa, sekä sen jälkeen mahdollisesti vikailmoitus. Soitathan laitteiden ääreltä. 🙏

Kunniamerkki +1

Soitan huomenna iltapäivällä.Viikonloppu ja tämä päivä on mennyt ilman pätkiviä yhteyksiä

vanhus

Kunniamerkki +1

Hei olen vähän myöhässä kiitoksieni kanssa.Vika oli niinkuin epäilitte toisessa puhelinlijassa.Yhteys resetoitiin ja sen jälkeen kun vaihdoin modeemin paikkaa ilmeni vika aina työhuoneen piuhassa.Eli nyt modeemi on ollut kuukauden ajan eikä ongelmia ole ollut.

kiitokset

vanhus

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Huippujuttu @mathil että asia ratkesi! 😊 Kiitos myös, että päivitit ratkaisun tänne. 🙏🏼 

Osallistu keskusteluun