Minulla toiminut huonosti wifi (heittää ulos välillä) jo kuukauden verran sekä puhelimessa (5 G) että tvssä. Olen sammuttanut ja avannut kaikki kertaalleen. Nyt vielä viimeisen sammutuksen jälkeen huonommin. Ei kai pitäisi näin tehdä. Kiinteä laajakaista liittymä. Ei avaa myöskään netflix, discovery+, disney+. Samsung tv ja puhelin. Onkohan vika Elisalla?
Wi-Fi toimii huonosti
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
Pelkkä laitteiden sammuttaminen ei aina välttämättä riitä, etenkään modeemin / reitittimen kohdalla. Mikäli kyseessä on Elisan toimittama laite, resetointi on melkeinpä ainoa tapa herätellä laitetta takaisin normaaliin elämään. Resetointi tapahtuu painamalla (esim. avatulla klemmarilla) modeemin takaa löytyvää reset painiketta yhtäjaksoisesti kunnes kaikki laitteen valot sammuvat / välähtävät yhtäaikaa resetoinnin merkiksi.
Langallisen verkon toimivuutta voit testata ainakin Samsungin älytelkkarin kanssa. Sieltä löytyy takaa RJ45-liitäntä. Toki, jos taloudessa on läppäriä tai pöytäkonetta, jossa on myös langallinen verkkokortti, kannattaa silläkin testata.
Kuten kv36 tuossa jo kyseli, olisi hyvä tietää, minkälainen nettiyhteys on käytössä ja miten se on käytännössä toteutettu.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
