Ongelmia ollut
Tänään 5.11 ollut kovin linjan pätkimistä :(
(Kotka/Suulisniemi)
Ongelmia ollut
Tänään 5.11 ollut kovin linjan pätkimistä :(
(Kotka/Suulisniemi)
Ongelmia ollut
Tänään 5.11 ollut kovin linjan pätkimistä :(
(Kotka/Suulisniemi)
Kokeilitko Verkkoapuria:
Verkkoapuri ja häiriökartta: apua vikatilanteisiin
Tee vika/häiriöilmoitus, jos jatkuu:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.
Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Hitaampia vaihtoehtoja vastaisuudenkin varalle:
Soittakaa minulle Häiriöilmoitus
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset
Taas toimii linja
Katsotaan kuinka kauan :)
Taas toimii linja
Katsotaan kuinka kauan :)
Tuokin modeemi alkaa olla vähän vanhentunut:
Kotiboksi Zyxel VMG3925 ohjeet
Laitevalmistan tuki laitteelle on loppunut eikä laitteelle ole enää tulossa uusia ohjelmistopäivityksiä. Laitteiden ohjelmistopäivitykset ovat tärkeitä laitteen toiminnan kannalta, sillä ne tuovat laitteille uusimmat ominaisuudet sekä mahdollisia parannuksia laitteen toimivuuteen ja tietoturvaan. Suosittelemme vaihtamaan laitteen uuteen.
Milloin nettilaite kannattaa vaihtaa uuteen
Vanhat modeemit:
Alta löydät modeemit, joille valmistajan tuki on päättynyt eikä modeemille ole enää saatavissa uusia ohjelmistopäivityksiä. Modeemi kannattaa vaihtaa uuteen.
ADSL/ VDSL modeemit ja Ethernet reitittimet
Esim.
ZyXEL | VMG3925-B10B |
hmmmm jos tämä Kotiboksi Zyxel VMG3925 -modeemi on jo vanhentunut mikähän ois uudempi modeemi ?
Sopiikos tämä liittymääni Zyxel DX3300-T0
Sopiikos tämä liittymääni Zyxel DX3300-T0
Kyllähän sen pitäisi sopia:
Zyxel DX3300-T0 -modeemin ohjeet
Katso käyttöönotto laajakaistan teknisen toteutuksen mukaan Laajakaistamodeemin kytkentä -ohjeestamme valitsemalla Puhelinpistokkeen kautta tuleva yhteys (ADSL & VDSL2) tai Verkkopistokkeen kautta tuleva yhteys (Ethernet-liittymät, kerros- ja rivitalot ja pientalot).
Voihan varmistaa asiakaspalvelusta ja vaikka tilatakin. (Esim. Chatista)
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Taas alkoi linjan pätkiminen. Leffan kesken hetkeksi katkeaa yhteys modeemissa kyll palaa linjavalo. Välillä modeeminkin linja valo katoaa. En tajua missä vikaa vai eikö toi “uusi” modeemi sittenkään toimi hyvin. :(
Uusi modeemin ja ongelmia.
Yhteys voi toimia useita tunteja hyvin.
Nyt illtaisin alkanut pätkiminen.
Linja katkeaa hetkeksi modeemissa ei valot muutu.
Linja katkeaa hetkeksi ja modeemissa internet valo katoaa hetkeksi.
Ilkeää kun nettiselaus tai videon katsominen katkeaa hetkeksi.
Suosittelen ottamaan yhteyttä meidän vikapalveluun, niin voidaan tuota ongelmaa tutkia syvemmin. Epäilen, että signaaliarvot on melko heikot, eli modeemeilla on vaikeuksia pysyä linjoilla. Olithan vaihtanut modeemin mukana tulleen DSL-johdon uuteen myös? Olikos mahdollisesti toista puhelinpistoketta, mistä yhteyttä voisi testata?
Käänny ihmeessä meidän asiakaspalvelun puoleen, niin voidaan ongelmia tutkia syvemmin!
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi