Skip to main content

Ongelmia ollut

Tänään 5.11 ollut kovin linjan pätkimistä :(   

(Kotka/Suulisniemi)

 

Ongelmia ollut

Tänään 5.11 ollut kovin linjan pätkimistä :(   

(Kotka/Suulisniemi)

 

Kokeilitko Verkkoapuria:

Verkkoapuri ja häiriökartta: apua vikatilanteisiin

Tee vika/häiriöilmoitus, jos jatkuu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Hitaampia vaihtoehtoja vastaisuudenkin varalle:

Soittakaa minulle Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset

 


Taas toimii linja   

Katsotaan kuinka kauan :)

 


Taas toimii linja   

Katsotaan kuinka kauan :)

 

Tuokin modeemi alkaa olla vähän vanhentunut:

Kotiboksi Zyxel VMG3925 ohjeet

Laitevalmistan tuki laitteelle on loppunut eikä laitteelle ole enää tulossa uusia ohjelmistopäivityksiä. Laitteiden ohjelmistopäivitykset ovat tärkeitä laitteen toiminnan kannalta, sillä ne tuovat laitteille uusimmat ominaisuudet sekä mahdollisia parannuksia laitteen toimivuuteen ja tietoturvaan. Suosittelemme vaihtamaan laitteen uuteen. 

Milloin nettilaite kannattaa vaihtaa uuteen

Vanhat modeemit:

Alta löydät modeemit, joille valmistajan tuki on päättynyt eikä modeemille ole enää saatavissa uusia ohjelmistopäivityksiä. Modeemi kannattaa vaihtaa uuteen.

ADSL/ VDSL modeemit ja Ethernet reitittimet

Esim.

ZyXEL VMG3925-B10B

hmmmm  jos tämä Kotiboksi Zyxel VMG3925 -modeemi on jo vanhentunut mikähän ois uudempi modeemi ?


Sopiikos tämä liittymääni   Zyxel DX3300-T0


Sopiikos tämä liittymääni   Zyxel DX3300-T0

Kyllähän sen pitäisi sopia:

Zyxel DX3300-T0 -modeemin ohjeet

Katso käyttöönotto laajakaistan teknisen toteutuksen mukaan Laajakaistamodeemin kytkentä -ohjeestamme valitsemalla Puhelinpistokkeen kautta tuleva yhteys (ADSL & VDSL2) tai Verkkopistokkeen kautta tuleva yhteys (Ethernet-liittymät, kerros- ja rivitalot ja pientalot).

 

Voihan varmistaa asiakaspalvelusta ja vaikka tilatakin. (Esim. Chatista)

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.


Osallistu keskusteluun