Skip to main content

Mistähän ihmeestä voi johtua, että vaihdettuamme reitittimen ZTE:ksi, MTV Katsomo ei meinaa toimia ei sitten millään. Sovellus kellottaa minuutteja ja striimaus katkeilee. Vanhalla reitittimellä toimii normaalisti. Ja muut sovellukset toimivat ok. 

 

 

Mistähän ihmeestä voi johtua, että vaihdettuamme reitittimen ZTE:ksi, MTV Katsomo ei meinaa toimia ei sitten millään. Sovellus kellottaa minuutteja ja striimaus katkeilee. Vanhalla reitittimellä toimii normaalisti. Ja muut sovellukset toimivat ok. 

 

 

Tuolla ketjussa samanmoisesta vaivasta:

MTV Katsomo jumittuu vähän väliä

Voihan vaikka kysäistä MTV asiakaspalvelustakin, josko

siellä jotain häikkää:

https://www.mtv.fi/asiakaspalvelu

Chattikin on:

“Asiakaspalvelijamme ovat paikalla seuraavasti: Ma-pe 9-23 La-su 14-22.”


Joo vois kysyä, mutta uskon kuitenkin, että vika on reitittimen päässä, sillä vaihtaessani vanhaan reitittimeen ei ole mitään ongelmia. Ja on asennettu koko sovellus uusiksi, on tyhjätty välimuistit jne. 


Joo vois kysyä, mutta uskon kuitenkin, että vika on reitittimen päässä, sillä vaihtaessani vanhaan reitittimeen ei ole mitään ongelmia. Ja on asennettu koko sovellus uusiksi, on tyhjätty välimuistit jne. 

 

Niinhän se olikin, että vanhalla toimii.

Auttaisikohan tehdasasetusten palautus.

Tee vaikka vika/häiriöilmoitus, niin varmaan selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja:

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen  24h vuoden jokaisena

päivänä, pyhät/arjet (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle /Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset


Joo eipä auta tehdasasetusten palautuskaan. Pitänee soitella häiriöilmoitusta. 

 


Osallistu keskusteluun