Vastattu

ZyXEL VMG3925-B10B ei toimi päivityksen jälkeen

  • 23 toukokuu 2019
  • 3 kommenttia
  • 526 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Hei!
Modeemini päivitettiin ti-ke-yönä eikä se enää käynnisty. Kun laitteen uudelleenkäynnistää, välähtävät kaikki 4 vihreää LAN-valoa kerran ja sammuvat sitten. Power-valo ei syty, ei myöskään WAN-valo vaikka johto on siihen kiinnitetty. Resetointi taikka laitteen sammuttaminen pidemmäksi aikaa virtajohto irrotettuna ei auta. Mitä tehdä?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Vektoriikka 24 toukokuu 2019, 14:40

Hei,
kiitos vinkistä ja vastauksesta @Dj_God! Lisäsin asiakasnumeron, jospa @OmaYhteisö-tiimi ottaa tästä kopin.


Hei ESK! Kyllähän tuo nyt siltä vaikuttaa että modeemi on nyt pysyvästi päättänyt samahtaa 😞 Pistätkö meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi niin katsotaan tuota tilannetta tarkemmin vielä! 😊
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa Omayhteisöön @ESK!

Kuvauksen perusteella kuulostaa siltä, että modeemi on sanonut sopimuksensa irti lopullisesti. Mikäli modeemilla on vielä takuu voimassa, voit saada Elisalta uuden modeemin takuun piiriin. Takuuvaihtoa varten kannattaa lisäillä asiakasnumero omaan profiiliin täällä OmaYhteisössä. Asiakasnumeron avulla @OmaYhteisö-tiimi pystyy suorittamaan takuuvaihdon. Jos mahdollista, pyydä tuon Zyxelin tilalle Huawei HG635 -modeemi. Todennäköisesti toimii paremmin kun tuo Zyxel.

Toki ADSL, VDSL ja kuitu -liittymissä voit käyttää mitä tahansa yhteystyyppiä tukevaa modeemia. Itselläni oli Elisan VDSL -liittymässä käytössä Telewellin modeemi ja se toimi kuin junan vessa. Sen kanssa ei ollut koskaan mitään ongelmia. Tuota meikäläisellä ollutta modeemia ei enää ole saatavilla, mutta suosittelen harkitsemaan vakavasti Telewell TW-EAV510AC-B -modeemin hankintaa.
Hei,
kiitos vinkistä ja vastauksesta @Dj_God! Lisäsin asiakasnumeron, jospa @OmaYhteisö-tiimi ottaa tästä kopin.
Käyttäjätaso 1
Hei,
kiitos vinkistä ja vastauksesta @Dj_God! Lisäsin asiakasnumeron, jospa @OmaYhteisö-tiimi ottaa tästä kopin.


Hei ESK! Kyllähän tuo nyt siltä vaikuttaa että modeemi on nyt pysyvästi päättänyt samahtaa 😞 Pistätkö meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi niin katsotaan tuota tilannetta tarkemmin vielä! 😊

Osallistu keskusteluun