Skip to main content
Vastattu

ZyXEL VMG3925-B10B ei yhdistä nettiin

  • 17 March 2019
  • 1 kommentti
  • 2995 katselukerrat

ZyXEL VMG3925-B10B ei yhdistä nettiin DSL- ja ethernetvalot eivät pala. Olen yrittänyt käynnistää laitetta uudestaan, resetoida ja ottanut töpselin pois seinästä. Olen tehnyt em. asiat useamman kerran.

Boksin asetuksissa lukee "Tarkista WAN-asetukset tai ota yhteyttä palveluntarjoajaan". Windows 10 vianmääritys herjaa, ettei tunnista automaattisesti välityspalvelinasetuksia. Olen kahdella tietokoneella kokeillut joten uskon, että boksissa on jotakin häikkää.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates

Mikkihiiri kirjoitti:
ZyXEL VMG3925-B10B ei yhdistä nettiin DSL- ja ethernetvalot eivät pala. Olen yrittänyt käynnistää laitetta uudestaan, resetoida ja ottanut töpselin pois seinästä. Olen tehnyt em. asiat useamman kerran.

Boksin asetuksissa lukee "Tarkista WAN-asetukset tai ota yhteyttä palveluntarjoajaan". Windows 10 vianmääritys herjaa, ettei tunnista automaattisesti välityspalvelinasetuksia. Olen kahdella tietokoneella kokeillut joten uskon, että boksissa on jotakin häikkää.

Jos DSL-valo ei pala , niin laitteella ei ole yhteyttä Elisan keskittimelle. Vika voi olla modeemissa , kaapeloinnissa tai keskittimellä.

Helpointa on vaihtaa se puhelinkaapeli , mikä "seinästä" tulee modeemin DSL-liittimeen. Toisella modeemilla voi sulkea pois modeemivian. Jos ei auta , niin suosittelen tekemään vikailmoituksen.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

Sokrates
  • 17. maaliskuuta 2019
Mikkihiiri kirjoitti:
ZyXEL VMG3925-B10B ei yhdistä nettiin DSL- ja ethernetvalot eivät pala. Olen yrittänyt käynnistää laitetta uudestaan, resetoida ja ottanut töpselin pois seinästä. Olen tehnyt em. asiat useamman kerran.

Boksin asetuksissa lukee "Tarkista WAN-asetukset tai ota yhteyttä palveluntarjoajaan". Windows 10 vianmääritys herjaa, ettei tunnista automaattisesti välityspalvelinasetuksia. Olen kahdella tietokoneella kokeillut joten uskon, että boksissa on jotakin häikkää.

Jos DSL-valo ei pala , niin laitteella ei ole yhteyttä Elisan keskittimelle. Vika voi olla modeemissa , kaapeloinnissa tai keskittimellä.

Helpointa on vaihtaa se puhelinkaapeli , mikä "seinästä" tulee modeemin DSL-liittimeen. Toisella modeemilla voi sulkea pois modeemivian. Jos ei auta , niin suosittelen tekemään vikailmoituksen.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/