Vastattu
ZyXEL VMG3925-B10B ei yhdistä nettiin
ZyXEL VMG3925-B10B ei yhdistä nettiin DSL- ja ethernetvalot eivät pala. Olen yrittänyt käynnistää laitetta uudestaan, resetoida ja ottanut töpselin pois seinästä. Olen tehnyt em. asiat useamman kerran.
Boksin asetuksissa lukee "Tarkista WAN-asetukset tai ota yhteyttä palveluntarjoajaan". Windows 10 vianmääritys herjaa, ettei tunnista automaattisesti välityspalvelinasetuksia. Olen kahdella tietokoneella kokeillut joten uskon, että boksissa on jotakin häikkää.
Boksin asetuksissa lukee "Tarkista WAN-asetukset tai ota yhteyttä palveluntarjoajaan". Windows 10 vianmääritys herjaa, ettei tunnista automaattisesti välityspalvelinasetuksia. Olen kahdella tietokoneella kokeillut joten uskon, että boksissa on jotakin häikkää.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates
Mikkihiiri kirjoitti:
ZyXEL VMG3925-B10B ei yhdistä nettiin DSL- ja ethernetvalot eivät pala. Olen yrittänyt käynnistää laitetta uudestaan, resetoida ja ottanut töpselin pois seinästä. Olen tehnyt em. asiat useamman kerran.
Boksin asetuksissa lukee "Tarkista WAN-asetukset tai ota yhteyttä palveluntarjoajaan". Windows 10 vianmääritys herjaa, ettei tunnista automaattisesti välityspalvelinasetuksia. Olen kahdella tietokoneella kokeillut joten uskon, että boksissa on jotakin häikkää.
Boksin asetuksissa lukee "Tarkista WAN-asetukset tai ota yhteyttä palveluntarjoajaan". Windows 10 vianmääritys herjaa, ettei tunnista automaattisesti välityspalvelinasetuksia. Olen kahdella tietokoneella kokeillut joten uskon, että boksissa on jotakin häikkää.
Jos DSL-valo ei pala , niin laitteella ei ole yhteyttä Elisan keskittimelle. Vika voi olla modeemissa , kaapeloinnissa tai keskittimellä.
Helpointa on vaihtaa se puhelinkaapeli , mikä "seinästä" tulee modeemin DSL-liittimeen. Toisella modeemilla voi sulkea pois modeemivian. Jos ei auta , niin suosittelen tekemään vikailmoituksen.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi