ZyXEL VMG3925-B10B ei yhdistä nettiin DSL- ja ethernetvalot eivät pala. Olen yrittänyt käynnistää laitetta uudestaan, resetoida ja ottanut töpselin pois seinästä. Olen tehnyt em. asiat useamman kerran.
Boksin asetuksissa lukee "Tarkista WAN-asetukset tai ota yhteyttä palveluntarjoajaan". Windows 10 vianmääritys herjaa, ettei tunnista automaattisesti välityspalvelinasetuksia. Olen kahdella tietokoneella kokeillut joten uskon, että boksissa on jotakin häikkää.
Sivu 1 / 1
Boksin asetuksissa lukee "Tarkista WAN-asetukset tai ota yhteyttä palveluntarjoajaan". Windows 10 vianmääritys herjaa, ettei tunnista automaattisesti välityspalvelinasetuksia. Olen kahdella tietokoneella kokeillut joten uskon, että boksissa on jotakin häikkää.
Jos DSL-valo ei pala , niin laitteella ei ole yhteyttä Elisan keskittimelle. Vika voi olla modeemissa , kaapeloinnissa tai keskittimellä.
Helpointa on vaihtaa se puhelinkaapeli , mikä "seinästä" tulee modeemin DSL-liittimeen. Toisella modeemilla voi sulkea pois modeemivian. Jos ei auta , niin suosittelen tekemään vikailmoituksen.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi