Skip to main content
ZyXEL VMG3925-B10B ei yhdistä nettiin DSL- ja ethernetvalot eivät pala. Olen yrittänyt käynnistää laitetta uudestaan, resetoida ja ottanut töpselin pois seinästä. Olen tehnyt em. asiat useamman kerran.



Boksin asetuksissa lukee "Tarkista WAN-asetukset tai ota yhteyttä palveluntarjoajaan". Windows 10 vianmääritys herjaa, ettei tunnista automaattisesti välityspalvelinasetuksia. Olen kahdella tietokoneella kokeillut joten uskon, että boksissa on jotakin häikkää.
ZyXEL VMG3925-B10B ei yhdistä nettiin DSL- ja ethernetvalot eivät pala. Olen yrittänyt käynnistää laitetta uudestaan, resetoida ja ottanut töpselin pois seinästä. Olen tehnyt em. asiat useamman kerran.



Boksin asetuksissa lukee "Tarkista WAN-asetukset tai ota yhteyttä palveluntarjoajaan". Windows 10 vianmääritys herjaa, ettei tunnista automaattisesti välityspalvelinasetuksia. Olen kahdella tietokoneella kokeillut joten uskon, että boksissa on jotakin häikkää.


Jos DSL-valo ei pala , niin laitteella ei ole yhteyttä Elisan keskittimelle. Vika voi olla modeemissa , kaapeloinnissa tai keskittimellä.



Helpointa on vaihtaa se puhelinkaapeli , mikä "seinästä" tulee modeemin DSL-liittimeen. Toisella modeemilla voi sulkea pois modeemivian. Jos ei auta , niin suosittelen tekemään vikailmoituksen.



https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/