Zyxel VMG3927


Käyttäjätaso 1

Tuntuu olevan ongelmia ko. purkin kanssa muillakin. Minulla pelitti 1,5 vuotta. Nyt tullut ongelmaksi että katkeaa yhteysverkkoonpäin (Wifi ok). Käyttää OFF ja jälleen pelittää. Useimmiten aamulla kun kun avaa Tv:n ja Elisaviihteen.Yhteys poikki. Aivan satunnaisia katkoja.

Lautturi 1 vuosi sitten

Moikka @Hertsi ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Olipahan kyse laitteesta tai nettiyhteydestä niin suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asian tutkimista varten. Sieltä varmasti hoituu tarvittaessa laitevaihto / netin vikailmoitus👍

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

13 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka @Hertsi ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Olipahan kyse laitteesta tai nettiyhteydestä niin suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asian tutkimista varten. Sieltä varmasti hoituu tarvittaessa laitevaihto / netin vikailmoitus👍

Käyttäjätaso 1

Niin varmaan😁

Käyttäjätaso 1

No niin. Tuki suoritti etänä uuden  päivityksen box:iin. Senjälkeen box reset. Näyttäisi nyt toimivan 👍👍

Miten onnistuisi tämä sama toimenpide? Ei ole aikaa soitella asiakaspalveluun. Olen päivittänyt laitteen mac-osoitteen profiiliin, jos siitä olisi hyötyä. 
 

Yhteys on alkanut pätkiä satunnaisesti. Toimii taas kun on vetänyt töpselin irti. Miten saan päivitettyä ohjelmistoversion viimeisimpään? 

Käyttäjätaso 1

Laite päivittää automaattisesti. Reset nappia painamalla, oliko se nyt 10sek auttoi minulla ja nyt on toiminut pariviikkoa 

Käyttäjätaso 1

Niin muuten box:n päivitys onnistuu itsekkin. Minulla ipad. Osoitekenttään 192.168.10.1 aukeaa ikkuna käyttäjätunnus: admin ja salasana joka löytyy box:n takaa tarrasta. Pääsee laitteen ”sisään”. Sieltä oikeasta ylkulmasta valikosta ohjelmapäivitys.

 

Kokeilin boxin resetointia, mutta yhteyden pätkiminen ei loppunut. Osaako joku kertoa, mikä mahtaisi olla vähiten aikaa vievä tapa avun saamiseen tähän ongelmaan? 

Käyttäjätaso 1

Ota yhteyttä Elisa tukeen. Varaat ajan ja sieltä soitetaan takas. Kaveri teki päivityksen ohjelmistoon etänä. Sen jälkeen reset napin painaminen. 
Edellä miten itsepäivitys tehdään.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Kokeilin boxin resetointia, mutta yhteyden pätkiminen ei loppunut. Osaako joku kertoa, mikä mahtaisi olla vähiten aikaa vievä tapa avun saamiseen tähän ongelmaan? 

@Hertsi tyhjensikin pajatson vastauksellaan. Ehdottomasti nopein keino on ottaa yhteyttä häiriöilmoituksiimme.

Käyttäjätaso 1

Oletko kokeillut päästä itse sisään box:iin? 
Vaikka kännykällä . Selaimen osoitekenttään kirjoita 192.168.10.1 

Aukeaa ikkuna, ylempään laatikkoon admin ja alempaan salasana joka löytyy box:n takaa tarrasta.

Pitäs päästä laitteen tietoihin, sieltä myös ohjelmistopäivitys

Käyttäjätaso 1

Minulla on nyt tämä Firmvare ver. VMG3927, B50A_Elisa3_V5,13 (ABPP.2)b1

Itsellä sama ongelma, että yhteys katkeaa jatkuvasti ja käynnistämällä boxin uudestaan saa toimimaan muutamaksi tunniksi, kunnes jälleen katkeaa yhteys.

Ei päästä päivittämään käyttöjärjestelmää ja näyttää, että yhtäkään laitetta ei ole yhdistetty.

Antaa myös tälläistä virhettä, jos jotain asetusta koittaa muuttaa.

 

EDIT: Myöskään reset nappulan painaminen ei tee mitään.

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

@randha Kerkesitkö vielä olla yhteydessä meidän vikapalvelun puoleen asiasta? Kuulostaa olevan pahemmin tiltissä jos ei nappiinkaan reagoi. Jos hallintasivulle pääsee, niin voisi kokeilla sitäkin kautta nollauksen tehdä.