Skip to main content

Zyxel VMG3927

  • July 19, 2022
  • 13 kommenttia
  • 340 katselukerrat

Tuntuu olevan ongelmia ko. purkin kanssa muillakin. Minulla pelitti 1,5 vuotta. Nyt tullut ongelmaksi että katkeaa yhteysverkkoonpäin (Wifi ok). Käyttää OFF ja jälleen pelittää. Useimmiten aamulla kun kun avaa Tv:n ja Elisaviihteen.Yhteys poikki. Aivan satunnaisia katkoja.

July 20, 2022

Moikka @Hertsi ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Olipahan kyse laitteesta tai nettiyhteydestä niin suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asian tutkimista varten. Sieltä varmasti hoituu tarvittaessa laitevaihto / netin vikailmoitus👍

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

13 kommenttia

Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • July 20, 2022

Moikka @Hertsi ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Olipahan kyse laitteesta tai nettiyhteydestä niin suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asian tutkimista varten. Sieltä varmasti hoituu tarvittaessa laitevaihto / netin vikailmoitus👍


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • July 20, 2022

Niin varmaan😁


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • July 29, 2022

No niin. Tuki suoritti etänä uuden  päivityksen box:iin. Senjälkeen box reset. Näyttäisi nyt toimivan 👍👍


  • Tulokas
  • August 9, 2022

Miten onnistuisi tämä sama toimenpide? Ei ole aikaa soitella asiakaspalveluun. Olen päivittänyt laitteen mac-osoitteen profiiliin, jos siitä olisi hyötyä. 
 

Yhteys on alkanut pätkiä satunnaisesti. Toimii taas kun on vetänyt töpselin irti. Miten saan päivitettyä ohjelmistoversion viimeisimpään? 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • August 10, 2022

Laite päivittää automaattisesti. Reset nappia painamalla, oliko se nyt 10sek auttoi minulla ja nyt on toiminut pariviikkoa 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • August 10, 2022

Niin muuten box:n päivitys onnistuu itsekkin. Minulla ipad. Osoitekenttään 192.168.10.1 aukeaa ikkuna käyttäjätunnus: admin ja salasana joka löytyy box:n takaa tarrasta. Pääsee laitteen ”sisään”. Sieltä oikeasta ylkulmasta valikosta ohjelmapäivitys.

 


  • Tulokas
  • August 14, 2022

Kokeilin boxin resetointia, mutta yhteyden pätkiminen ei loppunut. Osaako joku kertoa, mikä mahtaisi olla vähiten aikaa vievä tapa avun saamiseen tähän ongelmaan? 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • August 15, 2022

Ota yhteyttä Elisa tukeen. Varaat ajan ja sieltä soitetaan takas. Kaveri teki päivityksen ohjelmistoon etänä. Sen jälkeen reset napin painaminen. 
Edellä miten itsepäivitys tehdään.


Forum|alt.badge.img+21

Kokeilin boxin resetointia, mutta yhteyden pätkiminen ei loppunut. Osaako joku kertoa, mikä mahtaisi olla vähiten aikaa vievä tapa avun saamiseen tähän ongelmaan? 

@Hertsi tyhjensikin pajatson vastauksellaan. Ehdottomasti nopein keino on ottaa yhteyttä häiriöilmoituksiimme.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • August 15, 2022

Oletko kokeillut päästä itse sisään box:iin? 
Vaikka kännykällä . Selaimen osoitekenttään kirjoita 192.168.10.1 

Aukeaa ikkuna, ylempään laatikkoon admin ja alempaan salasana joka löytyy box:n takaa tarrasta.

Pitäs päästä laitteen tietoihin, sieltä myös ohjelmistopäivitys


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • August 15, 2022

Minulla on nyt tämä Firmvare ver. VMG3927, B50A_Elisa3_V5,13 (ABPP.2)b1


  • Tulokas
  • September 4, 2022

Itsellä sama ongelma, että yhteys katkeaa jatkuvasti ja käynnistämällä boxin uudestaan saa toimimaan muutamaksi tunniksi, kunnes jälleen katkeaa yhteys.

Ei päästä päivittämään käyttöjärjestelmää ja näyttää, että yhtäkään laitetta ei ole yhdistetty.

Antaa myös tälläistä virhettä, jos jotain asetusta koittaa muuttaa.

 

EDIT: Myöskään reset nappulan painaminen ei tee mitään.

 


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • September 5, 2022

@randha Kerkesitkö vielä olla yhteydessä meidän vikapalvelun puoleen asiasta? Kuulostaa olevan pahemmin tiltissä jos ei nappiinkaan reagoi. Jos hallintasivulle pääsee, niin voisi kokeilla sitäkin kautta nollauksen tehdä.