Skip to main content

Minulla on ollut noin vuoden käytössä VMG3927 reititin ja reititin on tehnyt 3 kertaa niin, että se on alkanut pätkiä yhteyttä: aluksi kerran viikossa, sittemmin kerran viikossa ja lopulta kerran tunnissa. Tässä viimeisessä vaihessa laitteeseen ei edes pysty luomaan yhteyttä eikä laite tahdo millään resetoitua tehdasasetuksiin. Viimeeksi tälläisen taistelun jälkeen laite on pitänyt yhteyttä yllä, mutta suurin harmi on se, ettei se enään tunnista usb-portissa olevia ulkoisia kovalevyjä. Mistähän moinen kenkkuilu johtuu? Aiheuttaakohan päivitykset näitä murheita?

Siihen modeemiin ei enää päivityksiä tulekaan.

Tuolla vanhoista laitteista:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/vanhat-laitteet/

Vanhat modeemit

Alta löydät modeemit, joille valmistajan tuki on päättynyt eikä modeemille ole enää saatavissa uusia ohjelmistopäivityksiä. Modeemi kannattaa vaihtaa uuteen.

Esim. 

ZyxEL VMG3927

Voihan tehdä vaikka vika/häiriöilmoituksen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa › /Häiriöilmoitus

Tai:  Omaelisa Tuki/Varaa soittoaika/Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset


Siihen modeemiin ei enää päivityksiä tulekaan.

Tuolla vanhoista laitteista:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/vanhat-laitteet/

Sen verran lisään, että vikailmoitus ei niinkään auta, jos ongelma on nimenomaan vanhemmassa modeemissa. Tällaisessa tapauksessa saattaa tulla uuden modeemin hankinta kyseeseen.

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@MiksuEspoo!


Osallistu keskusteluun