Skip to main content
Vastaus

5G ei toimi kunnolla Kirvestiellä

  • February 22, 2023
  • 2 kommenttia
  • 106 katselukerrat

Ensin Nokian 5g purkki alkoi kaatuilemaan. Ei toiminut kunnolla millään kortilla. Kokeilin myös DNA:n liittymää, mutta sama vika. Ostin uuden 5g purkin (DNA-joku Gigantin myymä malli) ja palautin Elisan liittymän. Toimi moitteettomasti pari viikkoa ja sitten alkoi sama vaiva; kaatuu jatkuvasti. Sain ohjeen päivittää purkin asetukset… toimi päivän ja alkoi taas kaatuilemaan. Laitettiin purkkiin 4g kortti ja se on nyt , ainakin hetken, toiminut==> tulisiko,ja voiko ilman kuluja, liittymäni muuttaa 4g liittymäksi ?  Vikatietopalvelu ei ole antanut Helsingin Kirvestielle mitään vikailmoitusta.

Kiittäen, Alpo

 

ps. puhelinverkko on toiminut moitteettomasti koko ajan.

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

@Alpo1960 Olitko jo yhteydessä vikapalveluumme? Tällaisessa tilanteessa se olisi varmasti paras ratkaisu. Saat varattua esimerkiksi soittopyynnön osoitteesta https://elisa.fi/asiakaspalvelu/soittakaa-minulle/

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • February 23, 2023

Moikka @Alpo1960 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊

Oletko ollut jo yhteydessä vikapalveluumme asian tiimoilta? 🤔 Tuo käyttämäsi laitemalli kannattaa tänne kirjata tarkemmin, että voidaan kaikki olla parhaiten avuksi tilanteessa.


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • Vastaus
  • February 28, 2023

@Alpo1960 Olitko jo yhteydessä vikapalveluumme? Tällaisessa tilanteessa se olisi varmasti paras ratkaisu. Saat varattua esimerkiksi soittopyynnön osoitteesta https://elisa.fi/asiakaspalvelu/soittakaa-minulle/