Olen tästä jo aiemmin reklamoinut, että mainonta on harhauttavaa. Mulla oli 5G testissä 1.5 vuotta sitten ja ei toiminut, koska tukiasema kaukana. No nyt tuli taas täsmämainontaa, lappua postilaatikkoon ja tekstaria, mutta kun soitin tekniikan pojille, niin lähin tukiasema on edelleen 3 km päässä. Voisiko markkinointi ottaa jatkossa yhteyttä vain silloin, kun 5G-yhteydet alueella oikeasti ovat parantuneet? Kantama on ymmärtääkseni alle kilometrin.
5G-kotinetin markkinointi
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi
5G-Kotinetin asennusvaiheeseen tietysti kuuluu, että asentaja käy mittaamassa 5G kuuluvuuden. Asennusta ei suoriteta loppuun, jos kuuluvuus jää heikoksi. 5G:ssä on nykyisin 700 MHz taajuutta käytössä joka kantaa pidemmälle. Toki tuo 3 km alkaa olla kyllä pitkä matka. Soittokiellon voi halutessaan pyytää meidän asiakaspalvelun kautta.
Muuta asiakasviestintää voit hallinnoida näppärästi OmaElisasta. 😊 Oikein mukava saada sinut mukaan myös OmaYhteisöön
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi


