Vastattu

5G Kotinetti jumittaa



Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

39 kommenttia

Yhtä kaikki, mikä homma softan päivityksessä?

Sitten joskus.

ZTE MC7010 -laitteisiin liittyvä ongelma, missä yhteys on alkanut pätkimään B12 -päivityksen jälkeen on saatu nyt paikannettua. Odotamme nyt korjausta ongelmaan ja infoamme sitten, kun uusi päivitys on saatavilla. Valitettavasti vanhaa firmware ei pysty palauttamaan vaan tarvitaan yllä mainittu korjaavapäivitys.

Yhtä kaikki, mikä homma softan päivityksessä?

Sitten joskus.

ZTE MC7010 -laitteisiin liittyvä ongelma, missä yhteys on alkanut pätkimään B12 -päivityksen jälkeen on saatu nyt paikannettua. Odotamme nyt korjausta ongelmaan ja infoamme sitten, kun uusi päivitys on saatavilla. Valitettavasti vanhaa firmware ei pysty palauttamaan vaan tarvitaan yllä mainittu korjaavapäivitys.

Jouluna sitten...Jouluna sitten. Boottaillaan kun tavataan.

Taas nopeus kotinetti hidastunut 90mb paikkeille lauantaina klo. 19.30.

Boottaamalla back in business.

Oli kiva päästä buuttaamaan, kun F1 aika-ajoa oli minuutti jäljellä. Niin odotan, että pääsen tästä roskasta eroon. Ongelma tiedossa, mutta korjauksessa menee puoli vuotta. 

Miksei tuota B12 päivitystä estetty. Tuli nimittäin viime yönä pari viikkoa sitten asennettuun laitteeseen. Päivän ihmettelin alentuneita nopeuksia ja illalla löi 5G puolen jumiin eikä päästänyt nettiin ilman mokkulan buuttaamista. Oliko kellonaika 0.00 sattumaa?

Taas tippui nopeudet 90 mb paikkeilla.

Ja taas tippui Elisa Kotinetti 5G 90mb paikkeille. Eikun boottaamaan.

Mulla se lakkaa toimimasta kokonaan. Buutin saa tehdä vähintään kerran päivässä.

Onko mitään tietoa uuden päivityksen aikataulusta?

Viime aikoina on saanut parikin kertaa päivässä buutata modeemin ja yleensä se olisi juuri silloin kun olisi tarvetta nopealle ja pätkimättömälle netille.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

@Tntz Testissä on vielä. Ei ole varmistunut milloin siirtyy jakeluun, mutta toivotaan, että pikimmiten! 🙏

Käyttäjätaso 1

Missä vaiheessa voi pätkimisen takia hakea hyvitystä? Itsellä on nyt useamman kuukauden pätkinyt vähintään kerran päivässä yhteys ja huoltotiketti on sisässä. Asialle ei ole tehty vielä mitään. Tilanne on sietämätön, etätöitä ei pysty luotettavasti tekemään kunnes ongelma on ratkaistu.

Käyttäjätaso 1

tämä hyvitysasia kiinnostaisi minuakin, juuri äsken 13.30 piti taas buutata, viimeksi aamulla piti myös buutata, 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Jos @psvase ja @tiger114 pätkiminen aiheuttaa paljon harmaita hiuksia ja kohtuuttomasti haittaa arjen käyttöön niin kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun esimerkiksi varaamalla soittoaikaa täältä aiheella Häiriöilmoitus (mobiililiittymät) tai sitten esimerkiksi yksityisviestitse meidän sosiaalisen median kanavien kautta Facebookissa tai Twitterissä. Pystytään sitten tilannekohtaisesti katsomaan sopimukset ja laskutus ja mahdollisuudet hyvityksiin. 👍🏼 Ymmärrän harmin!