Vastattu

Asiakaspalaute kuuluvuus

  • 11 October 2021
  • 3 kommenttia
  • 120 katselukerrat

Mikä mättää verkossa??? Viimeiset kolme viikkoa mobiilinetin käyttö on ollut käytännössä mahdotonta, niin h…..n hidas, puhelimessa voi puhua kun menee pihalle määrättyyn kohtaan eikä liiku! Mistä mä oikein teille maksan? Liittyykö nämä vaikeudet nyt siihen, että asun liian lähellä Vekarajärven varuskuntaa vai missä on vika?  Mitäs sitten tehdään jos saan sydänkohtauksen tai jotain muuta tapahtuu enkä pysty siirtymään siihen tiettyyn paikkaan pihalle ja soittaa apua itselleni, ilmeisesti saan kuolla ihan rauhassa. Tehkää nyt jotain tälle pohjois-Valkealassa olevalle yhteysongelmalle, kannattaisiko rakentaa vaikka uusi tukiasema näille hoodeille! Kaikki suomalaiset EI ASU kehäkolmosen sisäpuolella! Tänä aamuna teidän speedtestin mukaan vastaanottonopeus 1,1 Mbps ja lähetys 1,2 Mbps.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 12 October 2021, 12:52

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Kokeile toista operaattoria tai tee vikailmoitus ja vaihda sen jälkeen operaattoria.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1

 

https://www.kyberturvallisuuskeskus.fi/fi/ajankohtaista/kuuleeko-11

Vähän huojennusta hädän tullen. Yllä olevasta linkistä pieni pätkä:

Kännykästä soitettuna hätäpuhelu onnistuu melkein aina silloinkin, kun oman teleyrityksen verkko ei toimi. Hätäpuhelu kytkeytyy kännykästä aina, kun se on minkä tahansa matkapuhelinverkon kuuluvuusalueella. Puhelu kytkeytyy automaattisesti muidenkin kuin oman operaattorin verkon kautta.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Ikävä kuulla, että tällaisia ongelmia ilmenee. :pensive: Yleisempää häiriötä tuolla Vekaran alueella ei ole nyt tiedossa, mutta kuuluvuuden yhtäkkinen huonontuminen on kyllä hyvä tutkia. Kannattaa suoraan meidän vikapalveluun varata soittopyyntö ja kertoa mahdollisimman tarkka ajankohta tuosta kuuluvuuden heikentymisestä, niin asiaa päästään hyvin tutkimaan eteenpäin. :relaxed:

Osallistu keskusteluun