Tilansin uuden 5G liittymän sekä samalla ZTE MC888 Pro 5G reitittimen. Aluksi reititin ja SIM-kortti toimivat kuin unelma, mutta sitten netti lakkasi toimimasta. Erinäisiä tarkistuksia kävin läpi, jotka olisivat voineet tulla kysymykseen, mutta en löytänyt toimimattomuussyytä. Tein vikailmoituksen ja käytiin asioita läpi, jolloin selvisi, että SIM-kortti oli ponnahtanut korttipaikastaan hivenen ulos. Tätä en huomannut tarkistaa. Asiakaspalvelija oli sitä mieltä, että lähettää varalle uuden SIM-kortin ja vastasin siihen myöntävästi. Puhelun jälkeen huomasin, että sähköpostiin oli tullut tilaus uudesta SIM-kortista hintaan 7,99 €. Onko joka kerta niin, että kun asiakaspalvelija tilaa asiakkaan puolesta jotain se maksaa ja sitten jos itse olisin käynyt hakemassa tuon uuden SIMmin kaupasta se ei olisi maksanut mitään?
Tilansin uuden 5G liittymän sekä samalla ZTE MC888 Pro 5G reitittimen. Aluksi reititin ja SIM-kortti toimivat kuin unelma, mutta sitten netti lakkasi toimimasta. Erinäisiä tarkistuksia kävin läpi, jotka olisivat voineet tulla kysymykseen, mutta en löytänyt toimimattomuussyytä. Tein vikailmoituksen ja käytiin asioita läpi, jolloin selvisi, että SIM-kortti oli ponnahtanut korttipaikastaan hivenen ulos. Tätä en huomannut tarkistaa. Asiakaspalvelija oli sitä mieltä, että lähettää varalle uuden SIM-kortin ja vastasin siihen myöntävästi. Puhelun jälkeen huomasin, että sähköpostiin oli tullut tilaus uudesta SIM-kortista hintaan 7,99 €. Onko joka kerta niin, että kun asiakaspalvelija tilaa asiakkaan puolesta jotain se maksaa ja sitten jos itse olisin käynyt hakemassa tuon uuden SIMmin kaupasta se ei olisi maksanut mitään?
Se on aktivointimaksu.
Asiakaspalvelu varmaankin aktivoinut sen Sim - kortin. (Eli sama hinta, kuin
OmaElisassa tehtynäkin.)
Tilaaminen on ilmaista, mutta SIM-aktivointi maksaa 7,99 €.
Elisan ja Saunalahden asiakaspalveluhinnasto
Elisan ja Elisan Saunalahti puhe -ja mobiililaajakaistaliitymien asiakaspalveluhinnasto.
Hinta
asiakaspalvelun
tekemänä Hinta OmaEl
SIM-kortin vaihto / SIM-kortin aktivointi | 7,99 € | 7,99 € (ohje) |
Minä en saa, jostain syystä Elisalta simkorttia. Mutta telialta saa.
Minä en saa, jostain syystä Elisalta simkorttia. Mutta telialta saa.
Kyllä viallisen SIM-kortin tilalle aina uuden saa. Lienee sinun tapauksessa jostain muusta kyse.
Minä en saa, jostain syystä Elisalta simkorttia. Mutta telialta saa.
Jos Elisa vaihtaa prepaid- liittymäänkin uuden sim:n, arvaten onko siinä vikaa vai ei niin kuukausi- maksulliseen tuo onnistuu vielä helpommin. Ja ilman lisämaksua.
Voiko uuden sim kortin tilata aktivoimattomana ?
Voiko uuden sim kortin tilata aktivoimattomana ?
Uuden SIM-kortin tilaus ja käyttöönotto
“Saatuasi uuden SIM-kortin se tulee aina aktivoida käyttöön.
Valitse liittymä, jolle uusi SIM-kortti aktivoidaan. Aktivoimaton kortti on käytettävissä mihin tahansa liittymään.”
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Elisalaisten sisäänkirjautuminen Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi