Tilansin uuden 5G liittymän sekä samalla ZTE MC888 Pro 5G reitittimen. Aluksi reititin ja SIM-kortti toimivat kuin unelma, mutta sitten netti lakkasi toimimasta. Erinäisiä tarkistuksia kävin läpi, jotka olisivat voineet tulla kysymykseen, mutta en löytänyt toimimattomuussyytä. Tein vikailmoituksen ja käytiin asioita läpi, jolloin selvisi, että SIM-kortti oli ponnahtanut korttipaikastaan hivenen ulos. Tätä en huomannut tarkistaa. Asiakaspalvelija oli sitä mieltä, että lähettää varalle uuden SIM-kortin ja vastasin siihen myöntävästi. Puhelun jälkeen huomasin, että sähköpostiin oli tullut tilaus uudesta SIM-kortista hintaan 7,99 €. Onko joka kerta niin, että kun asiakaspalvelija tilaa asiakkaan puolesta jotain se maksaa ja sitten jos itse olisin käynyt hakemassa tuon uuden SIMmin kaupasta se ei olisi maksanut mitään?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Katso alkuperäinen viesti