Skip to main content

Hei!

Koska en voi lähtettää enää yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimi:lle, koska “Tämä jäsen voi vastaanottaa viestejä vain jäseniltä, joita hän seuraa”, päätin tehdä tällaisen keskustelun.

Joten juttuhan on aika selkeä. Omalla paikkakunnalla 2100mhz eli 4G LTE B1 mikänytonkaan on alkanut katkeilemaan varmaan muutamaksi tunniksi aina tuohon samaan aikaan aamuyöllä. Näin ei kuuluisi tietenkään käydä. Tämän kaltaisia ongelmia on ollut aikaisemminkin ja ne ovat jotenkin oikaistu viimeistään täältä.

Kiitos ajastanne!

Liekö vieläkin sama, kuin

vuoden takaisessa ketjussa:

“Elisa sammuttaa yöajaksi niistä tukiasemista , joissa on useampia taajuuksia,  korkeimmat ja jättää päälle vain 800 MHz.”

“Elisa on kyllä suostunut poistamaan virransäästön käytöstä niistä

tukiasemista mitä asiakkaat ovat pyytäneet.”

Kannattaa ottaa yhteyttä, tai

vaikka tehdä vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle Myös Häiriöilmoitukset

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

OmaElisassa:

Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

(Häiriöilmoituksetkin onnistuu)


Tukiasemista saatetaan sammuttaa yöksi joitain taajuuksia virransäästön takia. Mikäli taajuuksille on kuitenkin tarvetta kellon ympäri, kannattaa tosiaan olla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun ja pyytää muuttamaan tukiaseman asetuksia siten, että taajuudet pysyvät ylhäällä 24/7.

 

Toki myös ihan oikeat viat tukiasemassa ovat mahdollisia. Elisan aspan kautta nämäkin varmasti tulevat esiin kun lähtevät tutkimaan tukiasemaa.


Osallistu keskusteluun