Burrell Edge HD 4G - laitetestaus

  • 1 August 2020
  • 6 kommenttia
  • 1806 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

Hei kaikille

 

Olen nyt hyvän tovin testannut Elisalta saamaani otsikon mukaista riistakameraa. Olen kuvannut pakkauksen avaamisesta ja käyttöönotosta videot ja riistakamera on ollut nyt kuukauden päivät “pyytämässä”.

 

Käyttöönotto sujui helposti, mutta viimeisen viikon aikana ei kamera ole enää lähettänyt kuvia sähköpostiin. Eikä kuvia saa myöskään tekstiviestillä pyytämällä. Jos asetukseksi vaihtaa MMS-viestit, niin silloin kuvat saa tulemaan. Olen tulevalla viikolla menossa purkamaan riistakameran muistikortin, joten silloin ongelma toivottavasti selviää. Tulevalla viikolla saan myös koostettua videon, jossa näytän paketin avauksen, käyttöönoton ja laitteella saatuja kuvia ja videoita. Ainakin yksi hirvi on laitteen luona käynyt kuvattavana :D


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Ostimme kyseisen kameran heinäkuussa ja 22.7. kamera lakkasi lähettämästä kuvia sähköpostiin. Virran se saa akusta joten tästä ei ole kysymys. Päätimme vaihtaa Elisan liittymän DNA:han. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Kurja kuulla @Twist ja @Lejos että teillä molemmilla on ollut Burrelin kameroiden kanssa ongelmia Elisan SIM-korteilla :sweat:

Hmm, tuli ensimmäisenä mieleen että smtp.kolumbus.fi -palvelimen kanssa on joskus ollut ongelmia Uovisionin ja Burrelin kameroiden kanssa. Usein ratkaisuna on toiminut vaihtaa lähtevän postin palvelin seuraavasti: 
 

  • smtpa.kolumbus.fi
  • portti 465


Myös tässä aiemmassa keskustelussa on ollut vinkkejä riistakameran asetuksiin. Jos riistakamerassa oleva SIM-kortti ei ole ollut Laitenetti- tai Burrel-SIM niin kannattaa myös varmistaa, että SIM-kortista on varmasti PIN-koodikysely otettu pois päältä. SIM-kortin voi myös aina testata toiseen laitteeseen kuten puhelimeen ja varmistaa, että SIM-kortti itsessään toimii niin kuin pitääkin jotta ongelmaa saadaan rajattua :thumbsup_tone2:

Käyttäjätaso 1

Kiitti vinkistä. Minulla tosiaan toimi hienosti n. kolmen viikon ajan, mutta sitten lopetti lähettämisen. Käytössä tosiaan Burrelin paketin mukana ollut laitenetti-sim. Täytyy testata tuota lähtevän postin palvelimen muuttamista.

Kävimme ottamassa dna:n liittymän mutta ongelma jäi. Sitten löysin netistä tiedotteen että nyt kameroiden asetuksessa on ongelmia. Ja linkki miten voi saada kuvia sähköpostiin. Tein ohjeen mukaisesti ja nyt se toimii. Tässä on linkki jos auttaa https://www.retkitukku.fi/media/wysiwyg/Burrel_Gmail_asennusohje.pdf

Käyttäjätaso 1

Heippa taas

 

Tässä vielä video kameran käyttöönotosta ja muutamia napattuja otoksia. Vaihdoin kameran lähetyssähköpostin Gmailiksi oletuksena olleesta Burrelin mailista, niin nyt toimii lähetys ongelmitta.

 

Käyttäjätaso 5

Näihin Burrel-kameroihin liittyen OmaYhteisöön julkaistiin kattavan kätevä vianrajausopas noihin kuvanlähetysongelmiin: https://yhteiso.elisa.fi/muut-laitteet-26/ongelmia-burrel-riistakameran-kuvien-laehetyksessae-katso-kuinka-toimia-517387 👍