Skip to main content

Ongelmia Burrel-riistakameran kuvien lähetyksessä? Katso kuinka toimia!


Manna K
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 267 kommenttia

:new: PÄIVITETTY 2.9.2020 :new:

Burrelin 3G- ja 4G-kameroissa on havaittu ongelmia kuvien lähettämisessä silloin, kun kamerassa on käytössä oletuslähetysasetukset  :arrow_right:  smtp.eu.mailgun.org. 

Ongelma ilmenee Burrelin seuraavissa kameramalleissa:

  • Edge HD+ 3G
  • Edge HD+ 4G
  • S12 HD SMS Pro

Vika on saatu paikannettua Mailgun-sähköpostipalvelimeen ja on korjattavissa ohjelmistopäivityksellä. Päivitys määrittää kameran lähetysasetukset käyttämään Burrelin omaa palvelinta. Kamerakohtaiset ohjelmistopäivitykset sekä ohjeet päivityksen tekemiseen löydät osoitteesta :arrow_right: https://alaska1795.fi/pages/burrel-tuotetuki

 

Ennen päivitystä kannattaa:

  1. Varmistaa, että SIM-kortilta on PIN-koodin kysely pois päältä (Laitenetti ja Burrel SIM-korteista on valmiina)
  2. Varmistaa, että laitteessa on muistikortti ja paristot tai muu virtalähde paikallaan

Päivityksen jälkeen käyttäminen on hyvin suoraviivaista:   

  1. Varmista kameran olevan SETUP tilassa
  2. Säädä haluamasi kieli, kellonaika ja päivämäärä Järjestelmäasetuksista (hammasrattaan kuva)
  3. Siirry Lähetysasetuksiin (oikeanpuoleisin valikko, palkkien kuva)
  4. Etsi Sähköposti – Jatka. Paina OK ja syötä sähköpostiosoite, johon haluat vastaanottaa kuvat

Voit helposti testata asetusten toimivuuden testikuvalla:

  1. Varmista kameran olevan SETUP tilassa
  2. Poistu Menu näppäimellä valikoista, kunnes näet mitä kamera kuvaa
  3. Paina OK ottaaksesi testikuva. Kamera kysyy Lähetä kuva? Paina OK. Kameran tulisi ilmoittaa Lataa asetuksia ja sen jälkeen Lähettää.
  4. Kuva saapuu sähköpostiin hetken kuluttua

 

Aiempi ohjeistus

Näytä sisältö

Vika on saatu paikannettua palvelimeen. Burrelilta ei toistaiseksi osata kertoa, milloin ongelma saadaan korjattua.


Ongelman saa kuitenkin onneksi ratkaistua ilmaisen Gmail-sähköpostipalvelimen avulla. Kokosimme alle ohjeet ongelman selättämiseksi. :point_down_tone3:

 

1. Varmista ensin, että kamerassa käytössä olevalta SIM-kortilta on poistettu PIN-koodin kysely (Burrel SIM- ja Elisan Laitenetti SIM-korteissa ei ole PIN-koodia). PIN-koodi kyselyn voit tarkistaa ja tarvittaessa poistaa asettamalla SIM-kortin matkapuhelimeen. PIN-koodikyselyn pääset poistamaan matkapuhelimesi asetuksista. 

 

2. Avaa täysin uusi Gmail-sähköpostitili. Uuden tilin voi perustaa
osoitteessa www.gmail.com. Ohjeita tilin luomiseen löydät tarvittaessa täältä.

 

3. Kun olet luonut uuden Gmail-sähköpostitilin, kirjaudu sisään. Kun olet kirjautunut uudelle sähköpostitilille, avaa selaimeesi uusi välilehti ja siirry osoitteeseen  :arrow_right:https://myaccount.google.com/lesssecureapps. Valitse käyttöön ”Salli vähemmän turvalliset sovellukset”.

Tämä kytkee päälle mahdollisuuden käyttää ulkopuolisia sähköpostisovelluksia tilisi kanssa. Ilman tätä riistakamera ei pysty lähettämään kuvia, sillä Gmailin suojaukset estävät laitteen pääsyn tilille.

 

4. Aseta kameraan paristot tai muu virtalähde ja käynnistä laite Setup-tilaan (virtakytkin keskiasentoon). Aseta myös muistikortti paikoilleen. Siirry kameran asetuksista järjestelmäasetuksiin (Asetukset > Järjestelmäasetukset). Järjestelmäasetuksista (hammasrattaan kuva) voit halutessasi säätää kieli-, kellonaika-, sekä päivämääräasetuksia. Pääset asetuksiin painamalla Menu-näppäintä ja nuolinäppäimillä voit liikkua kameran valikossa.  

Tämän jälkeen siirry Lähetysasetuksiin (oikeanpuoleisin valikko, palkkien kuva). Etsi valikosta kohta Lähetystapa ja vaihda lähetystavaksi Data/Internet/GPRS (mallista riippuen jokin näistä kolmesta) ja paina OK-painiketta.

Seuraavaksi näytölle avautuu lähetysasetukset. Kirjoita kenttiin seuraavat tiedot:

  • Tunnus(@): Kirjoita tähän se sähköpostiosoite, jonka juuri loit Gmailiin.
  • Suojakoodi: Kirjoita tähän saman juuri luodun sähköpostiosoitteen salasana.
  • Palvelin: smtp.gmail.com
  • Portti: 465
  • SSL: OK

Poistu Menu-näppäimellä takaisin Lähetysasetuksiin ja etsi kohta Sähköposti – Jatka. Paina tämän kohdalla OK ja kirjoita haluamasi sähköpostiosoite ylimpään kenttään. 

 

Näiden toimenpiteiden jälkeen kameran tulisi olla toimintavalmis. :ok_hand_tone1: Jos edellä kuvatut toimenpiteet eivät ratkaisseet ongelmaa, kannattaa olla yhteydessä Burrelin tekniseen tukeen. Burrelin tekninen tuki palvelee numerossa 0600 11999 (ark. 10-17, 1,98e/min). Voit olla Burreliin yhteydessä myös sähköpostilla lähettämällä viestiä osoitteeseen huolto@alaskabrands.fi. 

 

Oliko tästä hyötyä?

29 kommenttia

  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 14. elokuuta 2020

Joopa joo. Eipä ollut tuossakaan ohjeessa mitään uutta eikä autuaaksi tekevää. Pitää vaihtaa liittymää tai palauttaa Elisalle koko rakkine.


Manna K
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 267 kommenttia
  • 17. elokuuta 2020

Hei @Veli-Jorma ,

Ikävä kuulla, että kyseinen toimintaohje ei ratkaissut ongelmaasi. 

Tallennatko tänne OmaYhteisön profiilitietoihin puhelinnumerosi tai laitatko sen yksärillä @OmaYhteisö-tiimi ‘lle tai minulle, niin varmistetaan vielä, että sopimusten puolesta kaikki on kunnossa. :relaxed:


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1425 kommenttia
  • 1. syyskuuta 2020

Nostelen tännekin, että joissakin S12 ja Edge-mallin Burreleissa on ollut lähetysongelmia kesän aikana, niin Burrel on nyt noille kyseisille laitteille julkaissut korjaavan päivityksen: https://alaska1795.fi/pages/burrel-tuotetuki 😄


Manna K
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 267 kommenttia
  • 3. syyskuuta 2020

Uudistettu ohjeistus on lisätty alkuperäiseen julkaisuun. :blush:


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 2. joulukuuta 2020

sinällään melko ala-arvoista toimintaa että elisalta toimitetaan vielä black friday toimituksena (tuli eilen) kamera jossa kyseinen softabugi, eli softa oli elokuun alkupuoleta ja piti päivittää kun oli ensin testaillut ettei toimi


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1425 kommenttia
  • 2. joulukuuta 2020
tomppa52 kirjoitti:

sinällään melko ala-arvoista toimintaa että elisalta toimitetaan vielä black friday toimituksena (tuli eilen) kamera jossa kyseinen softabugi, eli softa oli elokuun alkupuoleta ja piti päivittää kun oli ensin testaillut ettei toimi

Moi @tomppa52 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :smile:  Voi olla, että tuo bugaava softa on noissa laitteissa ns. tehdas-versio edelleen eikä hyllyssä olleita laitteita olla päästy etukäteen päivittämään. Tämä tuo yhden lisäaskeleen tuohon käyttöönottoon, mutta hyvä kuulla että ohjeistuksen siihen täältä bongasit.  


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 2. joulukuuta 2020

Samoin sain juuri black friday toimituksena burrelin ja aikani taisteltuaan lopulta löysin päivitysohjeet ja sain lähetyksen sähköpostiin toimimaan.  Nyt muistikortin läppä kuitenkin menee aina lukkoasentoon kun sen työntää kameraan. Millä konstilla saan sen estettyä? teippiä? 


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 29. kesäkuuta 2021

Minulla on Burrel Edge 3G riistakamera. En saa sitä toimimaan muuten kuin Elisan sähköpostiosoitteella, eli osoite on oltava lähettävänä osoitteena ja operaattorille kirjautumisessa. Miksi näin? Käyttäisin ainoastaan gmailia. Simkortti on 3G.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2909 kommenttia
  • 22. heinäkuuta 2021
Pike40 kirjoitti:

Samoin sain juuri black friday toimituksena burrelin ja aikani taisteltuaan lopulta löysin päivitysohjeet ja sain lähetyksen sähköpostiin toimimaan.  Nyt muistikortin läppä kuitenkin menee aina lukkoasentoon kun sen työntää kameraan. Millä konstilla saan sen estettyä? teippiä? 

Jokasi kirjoitti:

Minulla on Burrel Edge 3G riistakamera. En saa sitä toimimaan muuten kuin Elisan sähköpostiosoitteella, eli osoite on oltava lähettävänä osoitteena ja operaattorille kirjautumisessa. Miksi näin? Käyttäisin ainoastaan gmailia. Simkortti on 3G.



Moikka @Pike40 ja @Jokasi, pahoittelut että ette ole saaneet kysymyksiinne vastausta! Olittekos saaneet näihin vielä ratkaisua? :)


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 22. heinäkuuta 2021

Hei, teippi on laitettu, sillä toimii. Vaikka eihän sen niin kuuluisi mennä, mutta kun läppä liikkuu muuten, harmi. 


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2909 kommenttia
  • 22. heinäkuuta 2021
Pike40 kirjoitti:

Hei, teippi on laitettu, sillä toimii. Vaikka eihän sen niin kuuluisi mennä, mutta kun läppä liikkuu muuten, harmi. 



Hmm, oliko tarkemmin ottaen mikä Burrelin malli sinulla käytössä?


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 22. heinäkuuta 2021

Burrel S12 HD Pro 4G lähettävä riistakamera  ja scandisk MicroSD muistikortti 32G


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 22. heinäkuuta 2021

Minulla on Burrel Edge 3G riistakamera. En saa sitä toimimaan muuten kuin Elisan sähköpostiosoitteella, eli osoite on oltava lähettävänä osoitteena ja operaattorille kirjautumisessa. Miksi näin? Käyttäisin ainoastaan gmailia. Simkortti on 3G.

 

Sain huollosta vastauksen ongelmiini. Uusi päivitys kameraan asettaa valmiiksi kaikki asetukset, jolloin ei tarvitse laittaa muuta kuin vastaanottava emaili asetuksiin.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2909 kommenttia
  • 22. heinäkuuta 2021
Jokasi kirjoitti:

Minulla on Burrel Edge 3G riistakamera. En saa sitä toimimaan muuten kuin Elisan sähköpostiosoitteella, eli osoite on oltava lähettävänä osoitteena ja operaattorille kirjautumisessa. Miksi näin? Käyttäisin ainoastaan gmailia. Simkortti on 3G.

 

Sain huollosta vastauksen ongelmiini. Uusi päivitys kameraan asettaa valmiiksi kaikki asetukset, jolloin ei tarvitse laittaa muuta kuin vastaanottava emaili asetuksiin.



Hieno juttu että sait asian kuntoon!

 

Pike40 kirjoitti:

Burrel S12 HD Pro 4G lähettävä riistakamera  ja scandisk MicroSD muistikortti 32G



Kuulostaa kieltämättä nyt siltä, että tuossa on jokin vika tuossa riistakamerassa jos läppä liikkuu eikä lukitu paikalleen. Suosittelen olemaan tuosta Alaska Brands-tukeen yhteydessä: https://alaskabrands.fi/pages/alaska-ota-yhteytta​​​​​​​


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 22. elokuuta 2021
Manna K kirjoitti:

Hei @Veli-Jorma ,

Ikävä kuulla, että kyseinen toimintaohje ei ratkaissut ongelmaasi. 

Tallennatko tänne OmaYhteisön profiilitietoihin puhelinnumerosi tai laitatko sen yksärillä @OmaYhteisö-tiimi ‘lle tai minulle, niin varmistetaan vielä, että sopimusten puolesta kaikki on kunnossa. :relaxed:

Vaikka sopimuksen puolesta olisi asiat kunnossa, silti ei homma pelitä. Meille tuli yli 400 euron lasku vaikka oli liittymätyyppi Burrell kuva, joka pitäisi olla sopiva liittymätyyppi  riistakameraan. Asetukset ovat kuitenkin kunnossa. Miksi te myytte tämmöisiä tuotteita, jos teillä A) ei ole osaavaa henkilökuntaa, joka osaa ohjata ja opastaa asiakasta ko laitteen osalta ja saa sellaisen liittymän, joka on oikein ja toimii eikä tule isoja laskuja  sekä 😎 te laitatte Burrelin oman liittymän mukaan, joka ei kuitenkaan toimi eikä paketin mukana tule kirjallisia ohjeita mukana. 

Näitä samoja ongelmia on ollut jo vuosi sitten näköjään ja tänäkin vuonna. Voisiko teillä olla koulutus ko laitteesta vaikka esim. 5 henkilölle, jotka osaavat auttaa ja vastata kysymyksiin sekä auttaa tuotetukiasioilla ? tai vetäkää kaikki riistakamerat myynnistä pois. 


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2909 kommenttia
  • 23. elokuuta 2021
SatuMaarit83 kirjoitti:
Manna K kirjoitti:

Hei @Veli-Jorma ,

Ikävä kuulla, että kyseinen toimintaohje ei ratkaissut ongelmaasi. 

Tallennatko tänne OmaYhteisön profiilitietoihin puhelinnumerosi tai laitatko sen yksärillä @OmaYhteisö-tiimi ‘lle tai minulle, niin varmistetaan vielä, että sopimusten puolesta kaikki on kunnossa. :relaxed:

Vaikka sopimuksen puolesta olisi asiat kunnossa, silti ei homma pelitä. Meille tuli yli 400 euron lasku vaikka oli liittymätyyppi Burrell kuva, joka pitäisi olla sopiva liittymätyyppi  riistakameraan. Asetukset ovat kuitenkin kunnossa. Miksi te myytte tämmöisiä tuotteita, jos teillä A) ei ole osaavaa henkilökuntaa, joka osaa ohjata ja opastaa asiakasta ko laitteen osalta ja saa sellaisen liittymän, joka on oikein ja toimii eikä tule isoja laskuja  sekä 😎 te laitatte Burrelin oman liittymän mukaan, joka ei kuitenkaan toimi eikä paketin mukana tule kirjallisia ohjeita mukana. 

Näitä samoja ongelmia on ollut jo vuosi sitten näköjään ja tänäkin vuonna. Voisiko teillä olla koulutus ko laitteesta vaikka esim. 5 henkilölle, jotka osaavat auttaa ja vastata kysymyksiin sekä auttaa tuotetukiasioilla ? tai vetäkää kaikki riistakamerat myynnistä pois. 


Kuulostaapas erikoiselta että noin iso lasku tullut tuosta. Ilmeisesti kuvat oli lähteneet sähköpostin sijaan tekstiviestillä/MMS-viestillä?

 

Olitko tuosta riistakamerasta tarkistanut, että APN-yhteysosoitteena on internet (Ohjeet täällä)? Suosittelen myös tarkistamaan sähköpostiasetukset vielä läpi riistakamerasta.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 26. elokuuta 2021

Heippa 

Mulle tulee fail 844. Koittaa aikansa lähettää kuvaa. Ilmeisesti verkon puuttumiseen kaatuu homma. Elisan paketissa tullut kortti käytössä. Sijainti 15min kehä kolmoselta. Ei pitäisi vielä olla verkko ongelmia


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 9. syyskuuta 2021

moro

burrell riistakamera ottaa kuvan ja lähettää kameran mukaan kuvan, mutta ei tule puhelimeen eikä s.postiin.kamera ei ilmota mitään  vikakoodia.elisan kortti tuli kameran mukana,liekkö siinä vika vai missä?


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 9. syyskuuta 2021

Nyt lähettää kuvan viestinä puhelimeen,kun valitsin kameran asetuksista pelkän puhelimen.


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 20. joulukuuta 2021

Hei!

 

Minulla on ongelma kyseisen BURREL EDGE HD+4G riistakameran kanssa.

Se ei nimittäin suostu lähettämään kuvaa eikä videota minulle sähköpostiin eikä tekstiviestiin. Mitä pitäisi tehdä?

 

Olen syöttänyt kameraan minun sähköpostin ja puhelinnumeron. Olen myös tehnyt tämän BURREL applikaation kautta. 

 

Jos yritän "Setup" tilassa painaa esim. testikuvaa kamerasta painamalla "OK". Minulle tulee kameran näyttöön: "Lähettää"... Jonka jälkeen tulee: "Failed"...

 

Yritin myös applikaation kautta valitsemalla: "Ota Valokuva".... Jonka jälkeen saan tekstiviestin että: "Photo sending"... Jonka jälkeen mitään ei tapahdu, ja en saa mitään kuvia mihinkään osoitteeseen.

Minulla oli siis tällöin kamera "ON" tilassa.

 

Yhdistän piuhalla kameran tietokoneeseen ja käyn katsomassa tiedostoista huomaan että kamera on tallentanut kuvia ja videoita muistikorttiin. Siellä muistikortissa on liiketunnistin kuvia ja "Setup" tilassa otettuja 


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 20. joulukuuta 2021
KalleBurrel kirjoitti:

Hei!

 

Minulla on ongelma kyseisen BURREL EDGE HD+4G riistakameran kanssa.

Se ei nimittäin suostu lähettämään kuvaa eikä videota minulle sähköpostiin eikä tekstiviestiin. Mitä pitäisi tehdä?

 

Olen syöttänyt kameraan minun sähköpostin ja puhelinnumeron. Olen myös tehnyt tämän BURREL applikaation kautta. 

 

Jos yritän "Setup" tilassa painaa esim. testikuvaa kamerasta painamalla "OK". Minulle tulee kameran näyttöön: "Lähettää"... Jonka jälkeen tulee: "Failed"...

 

Yritin myös applikaation kautta valitsemalla: "Ota Valokuva".... Jonka jälkeen saan tekstiviestin että: "Photo sending"... Jonka jälkeen mitään ei tapahdu, ja en saa mitään kuvia mihinkään osoitteeseen.

Minulla oli siis tällöin kamera "ON" tilassa.

 

Yhdistän piuhalla kameran tietokoneeseen ja käyn katsomassa tiedostoista huomaan että kamera on tallentanut kuvia ja videoita muistikorttiin. Siellä muistikortissa on liiketunnistin kuvia ja "Setup" tilassa otettuja 

Jatkan, siis muistikortilta löytyy setup tilassa otettuja kuvia ja mahdollisia liiiketunnistin kuvia, sekä applikaation kautta otettuja kuvia eli applikaatiosta “Ota valokuva”. 

Ongelman nyt siis että ei yksinkertaisesti lähetä kuvia eikä videoita minulle puhelimeen tai sähköpostiin


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 20. joulukuuta 2021

Minulla on Burrel S12 HD+SMS, joka ei lähetä enää kuvia Gmail -sähköpostiosoitteeseeni. Vika alkoi 5.12.2021. Ymmärsin, että Google otti käyttöön kaksivaiheinen tunnistuksen noihin aikoihin. Poistin sen kameran tililtä käytöstä tai ainakin luulen tehneeni niin. Silti kuvia ei tule.

Liittyykö ongelma tuohon tunnistupäivitykseen?

Kamera vastaa SMS-kuvapyyntöön “picture sending”, tallentaa kuvan kameraan ja aiheuttaa gmail -sähköpostiosoitteeseeni viestin:

Joku yritti juuri kirjautua Google-tilillesi salasanallasi. Google esti kirjautumisen, mutta sinun kannattaa tarkistaa tapahtumat.”

Ohjelmisto on päivitetty 16.8.2019 versioon, asetukset ovat niinkuin on opastettu. Vain kuvat puuttuu.

Mikä avuksi?


irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Supersankari
  • 4713 kommenttia
  • 20. joulukuuta 2021

Kirjaudu Googlen tilinhallintaan ja käy ruksimassa sieltä tuohon tapahtumaan liittyen kyllä, se olin minä.

Gmail soveltuu huonosti riistakameroihin, koska tuolla tilinhallinnassa pitäisi roikkua koko ajan ruksimassa kyllä, se olin minä sitä mukaa kun joku yritti kirjautua ilmoituksia tulee lisää. Suosittelen harkitsemaan jonkun muun sähköpostipalvelun käyttöä.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2909 kommenttia
  • 21. joulukuuta 2021
KalleBurrel kirjoitti:

Hei!

 

Minulla on ongelma kyseisen BURREL EDGE HD+4G riistakameran kanssa.

Se ei nimittäin suostu lähettämään kuvaa eikä videota minulle sähköpostiin eikä tekstiviestiin. Mitä pitäisi tehdä?

 

Olen syöttänyt kameraan minun sähköpostin ja puhelinnumeron. Olen myös tehnyt tämän BURREL applikaation kautta. 

 

Jos yritän "Setup" tilassa painaa esim. testikuvaa kamerasta painamalla "OK". Minulle tulee kameran näyttöön: "Lähettää"... Jonka jälkeen tulee: "Failed"...

 

Yritin myös applikaation kautta valitsemalla: "Ota Valokuva".... Jonka jälkeen saan tekstiviestin että: "Photo sending"... Jonka jälkeen mitään ei tapahdu, ja en saa mitään kuvia mihinkään osoitteeseen.

Minulla oli siis tällöin kamera "ON" tilassa.

 

Yhdistän piuhalla kameran tietokoneeseen ja käyn katsomassa tiedostoista huomaan että kamera on tallentanut kuvia ja videoita muistikorttiin. Siellä muistikortissa on liiketunnistin kuvia ja "Setup" tilassa otettuja 


Hmm.. Löytääkö riistakamera verkon normaalisti? Eli kun laitat kameran virtakytkimen asentoon SETUP, pitäisi kameran palata aloitusnäkymään. Aloitusnäkymässä taas pitäisi näkyä ymmärtääkseni operaattorin nimen ja mahdollisesti myös verkon voimakkuuden, kun verko on löytynyt.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2909 kommenttia
  • 21. joulukuuta 2021
irritus kirjoitti:

Kirjaudu Googlen tilinhallintaan ja käy ruksimassa sieltä tuohon tapahtumaan liittyen kyllä, se olin minä.

Gmail soveltuu huonosti riistakameroihin, koska tuolla tilinhallinnassa pitäisi roikkua koko ajan ruksimassa kyllä, se olin minä sitä mukaa kun joku yritti kirjautua ilmoituksia tulee lisää. Suosittelen harkitsemaan jonkun muun sähköpostipalvelun käyttöä.


@Wilho891 ratkesiko ongelma @irritus ‘n vinkillä?