Tänään aamulla ilmoitettiin tekstiviestillä, että nokia ja ympäristössä tehdään huoltotöitä jotka saattaa haitata käyttöä. 14:49 ilmoitettiin, jotta huolto ohi. Netin noeus ei kuitenkaan parantunut. koetin äsken, niin näytti 0.5 megaa / s lataus, lähtöön ei näyttänyt mitään. 1000 megan netti pitäisi olla. Tämä dsama ongelma koskaa myös puhelimen nettiä, eli ei mikään yksittäinen laite kyseessä. Maxia ei toivookaan katsoa tv:stä.
Vastattu
Elisa korjaustyöt Nokialla
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Tarkista tuolta tilannetta:
Näyttää nytkin olevan huoltotöitä ja Puhe/Mobiililinetissä hidastelua/pätkimistä/toimimattomuutta.
Tämä keskustelu on suljettu kommenteilta. Keskustelua ei enää päivitetä, eivätkä sen tiedot ole välttämättä ajan tasalla.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
