Tässä on nyt ollut käytössä sama reititin ja liittymä yli vuoden. Sain reilu vuosi sitten muutettua NAT tyypin 3 -> 2, mutta nyt taas jostain syystä NAT on muuttunut luokkaan 3. Mitähän tässä on tapahtunut ja mitähän pitää tehdä?
Sivu 1 / 1
Voisikohan olla, että reitittimen profiilista on muuttunut APN/Yhteysosoite takaisin oletukselle. Voit tarkistaa tuon kirjautumalla reitittimen hallintasivulle ja sieltä profiiliasetuksiin. APN/Yhteysosoite kentässä pitäisi olla internet4, että julkinen IP toimii.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi