Tässä on nyt ollut käytössä sama reititin ja liittymä yli vuoden. Sain reilu vuosi sitten muutettua NAT tyypin 3 -> 2, mutta nyt taas jostain syystä NAT on muuttunut luokkaan 3. Mitähän tässä on tapahtunut ja mitähän pitää tehdä?
Vastattu
Elisa mobiililaajakaista NAT ongelma
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi
Voisikohan olla, että reitittimen profiilista on muuttunut APN/Yhteysosoite takaisin oletukselle. Voit tarkistaa tuon kirjautumalla reitittimen hallintasivulle ja sieltä profiiliasetuksiin. APN/Yhteysosoite kentässä pitäisi olla internet4, että julkinen IP toimii.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi