Skip to main content

Elikkä mulla nyt ollut tuo 5G+ 600M liittymä käytössä noin kuukauden ja huomasin tänään, että reitittimeen on tullut maksumuistutuksia toisen henkilön asiakasnumerolla. Onkohan tämä liittymä ollut jollakin toisella käytössä aikaisemmin vai mikähän juttu tämä on?

Ei varmaankaan tarvitse tuosta huolestua, mutta aloin vain ihmettelemään :D

Voihan kyllä kysäistä asiakaspalvelusta, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChatOmaelisassa    ma-pe klo 8-19 ja la klo 9-17

Lähetä viesti Facebookissa   Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Lähetä viesti X-palvelussa   Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Soittakaa minulle

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa ›

Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


Elikkä mulla nyt ollut tuo 5G+ 600M liittymä käytössä noin kuukauden ja huomasin tänään, että reitittimeen on tullut maksumuistutuksia toisen henkilön asiakasnumerolla. Onkohan tämä liittymä ollut jollakin toisella käytössä aikaisemmin vai mikähän juttu tämä on?

Ei varmaankaan tarvitse tuosta huolestua, mutta aloin vain ihmettelemään :D

Lienee joku toinen asiakas laittanut jollekin omalle tilaukselleen väärän puhelinnumeron.

Ei ole mitenkään harvinaista, että ei muisteta omaa puhelinnumeroa oikein.


Ei tarvitse tosiaan huolestua, mutta asiakaspalvelusta mielellään tarkistetaan yhteystietojen oikeellisuus jos olet yhteydessä - voi olla esimerkiksi jonkun tietoihin eksyneenä väärä yhteysnumero. 😊
Kiva kun liittyit OmaYhteisön joukkoon ​@Humpe!


Osallistu keskusteluun