Elisan asiakaspalvelun sanomisiin pitäisi voida luottaa

  • 2 October 2022
  • 2 kommenttia
  • 124 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

Elisa lupasi jatkaa liittymäni alennusta vanhan alennuksen päättyessä hyvissä ajoin ennen päättymispäivää. Kysyin asiakaspalvelusta myöhemmin, edelleen ennen päättymispäivää, milloin uusi hintatarjous ja päättymispäivä näkyy Omaelisassa. Asiakaspalvelija sanoi, että se näkyy vasta kun päättymispäivä tapahtuu. Päättymispäivä tuli. Otin uudelleen yhteyttä Asiakaspalveluun. Ensin Asiakaspalvelu kysyi kuka minulle on luvannut uuden alennuksen. Kerroin että Elisan myynti. Sen jälkeen Asiakaspalvelu yllättäin löysi tiedoistani jatkotarjouksen. Asiakaspalvelu sanoi, että uusi hinta näkyy illalla klo 18 jälkeen. Ei ole näkynyt. Pelleileekö Asiakaspalvelu asiakkaitten kanssa?


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 1

Nyt kun soitin Aspaan kolmannen kerran niin asia hoidettiin kuntoon.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

@Pohjois-Espoolainen Kiva kuulla että asia tuli kuntoon! Pahoittelut, että asia ei ratkennut ensimmäisellä (tai toisella) yhteydenotolla.