Elisa lupasi jatkaa liittymäni alennusta vanhan alennuksen päättyessä hyvissä ajoin ennen päättymispäivää. Kysyin asiakaspalvelusta myöhemmin, edelleen ennen päättymispäivää, milloin uusi hintatarjous ja päättymispäivä näkyy Omaelisassa. Asiakaspalvelija sanoi, että se näkyy vasta kun päättymispäivä tapahtuu. Päättymispäivä tuli. Otin uudelleen yhteyttä Asiakaspalveluun. Ensin Asiakaspalvelu kysyi kuka minulle on luvannut uuden alennuksen. Kerroin että Elisan myynti. Sen jälkeen Asiakaspalvelu yllättäin löysi tiedoistani jatkotarjouksen. Asiakaspalvelu sanoi, että uusi hinta näkyy illalla klo 18 jälkeen. Ei ole näkynyt. Pelleileekö Asiakaspalvelu asiakkaitten kanssa?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi