Skip to main content

Elisan asiakaspalvelun sanomisiin pitäisi voida luottaa

  • 2. lokakuuta 2022
  • 2 kommenttia
  • 126 katselukerrat

Pohjois-Espoolainen
Forum|alt.badge.img+2

Elisa lupasi jatkaa liittymäni alennusta vanhan alennuksen päättyessä hyvissä ajoin ennen päättymispäivää. Kysyin asiakaspalvelusta myöhemmin, edelleen ennen päättymispäivää, milloin uusi hintatarjous ja päättymispäivä näkyy Omaelisassa. Asiakaspalvelija sanoi, että se näkyy vasta kun päättymispäivä tapahtuu. Päättymispäivä tuli. Otin uudelleen yhteyttä Asiakaspalveluun. Ensin Asiakaspalvelu kysyi kuka minulle on luvannut uuden alennuksen. Kerroin että Elisan myynti. Sen jälkeen Asiakaspalvelu yllättäin löysi tiedoistani jatkotarjouksen. Asiakaspalvelu sanoi, että uusi hinta näkyy illalla klo 18 jälkeen. Ei ole näkynyt. Pelleileekö Asiakaspalvelu asiakkaitten kanssa?

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Pohjois-Espoolainen
Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Aktiivinen keskustelija
  • 50 kommenttia
  • 3. lokakuuta 2022

Nyt kun soitin Aspaan kolmannen kerran niin asia hoidettiin kuntoon.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2383 kommenttia
  • 3. lokakuuta 2022

@Pohjois-Espoolainen Kiva kuulla että asia tuli kuntoon! Pahoittelut, että asia ei ratkennut ensimmäisellä (tai toisella) yhteydenotolla.