Hei,
Täytyy nyt myöntää, että Elisan asiakaspalvelu on täysin epäonnistunut siinä, että yrittäisi selvittää minun 5G liittymäni laskutusepäselvyydet.
Kun tämä homma kerran vaatii useita soittoja ja sähköposteja ja homma ei hoidu, niin ilmeisesti asia on lienee niin, että asiakaslähtöisyys tarkoittaa sitä, että asiakas lähtee kilpailijalle. Tämä on toki asiakkaalle helpoin ratkaisu.
Tämä elisan kallein 5G liittymä olisi muuten ihan hyvä ratkaisu, mutta kun laskuongelmaa ei kerran kukaan halua selvittää, niin lienee helpointa vaihtaa 5G esimerkiksi DNA 5G:hen.
En tiedä onko tätä ongelmaa muillakin, mutta kun asiaan on palanut niin paljon tunteja, niin varmaan oikeasti kannattaa vaihtaa operaattori.
Eero