Olen ollut tässä ollut jokusen vuoden Elisan asiakkaana ja tehnyt häiriöilmoituksia. Milloin puheliman netti hitaudesta ja kodin netin hitaudesta. Käytänyt Elisan verkkoapuria minun mittaukset 2-8 megaa ja verkkoapuri ilmoittaa että alueellasi näyttäisi kaikki toimivan oikein. Vikailmoitus joskus kirjattuna niin asiaa luvataan tutkia ja sitten tulee se ilmoitus Elisalta että “alueellasi näyttäisi olevan ruuhkaa,” taitaa se robotti potti tutkia nämä vikailmoitukset kun aina sama vastaus. Tunttuu oudolta että jos vika tiedetään niin niihin ei tule mitään parannuksia vuosiin.Nyt kuitenkin onnes kodin netti pitäisi parantua parin viikon sisällä kun Valokuitunen saa työt päätökseen. Tosin pitää Elisan nettiyhteys pitää lopettaa kun ei ole yhteistyötä Valokuitusen kanssa. Ilmeisesti puhelin yhteyskin pitää vaihtaa Elisalta pois jos puhelimen netti pysyy yhtä surkeana eikä ruuhkautumiselle saada mitään tehtyä.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi
Katso alkuperäinen viesti