Epäselvyyksiä laskutuksessa

  • 17 March 2021
  • 3 kommenttia
  • 150 katselukerrat

Hei,

Soitin Elisa omaguruun. Sieltä kyllä pitkään ja hartaasti selviteltiin mistä ongelma johtuu ja lisäosia asennettiin tietokoneelle. Ongelma ei taaskaan pitkän jutustelun kautta selvennyt. Muualla selvisi kyllä parissa minuutissa.

No nyt tuli laskua  soitosta  sekä saunalahdelta ja seuraavassa  kuukaudessa Elisa OY:jtä. En halua enää soittaa kalliita puheluita!   

Onko kuinka yleistä?

Haluan myös selvityksen asiaan. 

draakki 3 vuotta sitten

Morjes @Aina yhtä epäselvää ja tervetuloa OmaYhteisöön :blush:

Kurja kuulla, jos apua ei Omagurusta löytynyt :disappointed_relieved:  Omaguru on tosiaan asiantuntijapalvelu, jossa hinnoittelu perustuu asiantuntijan käyttämään aikaan. Eri laitteet käyttävät erilaisia komponentteja, protokollia ja ohjelmistoja, joten näistä kaikista emme voi ottaa vastuuta eikä Omagurukaan voi harmillisesti jokaikiseen tietotekniseen pulmaan ainakaan aivan välittömästi keksiä ratkaisua. Etänä on myös välillä hankala ellei mahdoton korjata laitteiden ongelmia ilman näkemättä laitetta, ja fyysiset laiterikot kuuluvatkin sitten jo ihan takuuhuoltoon. 

Voidaan kurkata tarkemmin mitäs tässä on oikein käynyt jos laitat meille tarkemmat tiedot yksityisviestillä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta :blush:  kiitos!

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Aina löytyy halvempi keino ongelmissa, kuin soitto gurulle.

Käyttäjätaso 3

Normi aspa osaa hoitaa ja neuvoa 99% ongelmista. Ei omaguru mikään taikuri ole 👌

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @Aina yhtä epäselvää ja tervetuloa OmaYhteisöön :blush:

Kurja kuulla, jos apua ei Omagurusta löytynyt :disappointed_relieved:  Omaguru on tosiaan asiantuntijapalvelu, jossa hinnoittelu perustuu asiantuntijan käyttämään aikaan. Eri laitteet käyttävät erilaisia komponentteja, protokollia ja ohjelmistoja, joten näistä kaikista emme voi ottaa vastuuta eikä Omagurukaan voi harmillisesti jokaikiseen tietotekniseen pulmaan ainakaan aivan välittömästi keksiä ratkaisua. Etänä on myös välillä hankala ellei mahdoton korjata laitteiden ongelmia ilman näkemättä laitetta, ja fyysiset laiterikot kuuluvatkin sitten jo ihan takuuhuoltoon. 

Voidaan kurkata tarkemmin mitäs tässä on oikein käynyt jos laitat meille tarkemmat tiedot yksityisviestillä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta :blush:  kiitos!