Peruutin mobiililaajakaistani reitittimeeni. Haluaisin aktivoida sen takaisin tilamaatta uutta SIM korttia, onkohan se mahdollista
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Katso alkuperäinen viestiPeruutin mobiililaajakaistani reitittimeeni. Haluaisin aktivoida sen takaisin tilamaatta uutta SIM korttia, onkohan se mahdollista
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Katso alkuperäinen viestiPeruutin mobiililaajakaistani reitittimeeni. Haluaisin aktivoida sen takaisin tilamaatta uutta SIM korttia, onkohan se mahdollista
Jos on irtisanottu liittymä, niin OmaElisan chatti kertoo noin:
“Kun tilaa uuden liittymän, niin vanha voidaan sieltä avata , jos ihan päivän sisään on irtisanoutunut. Jos on useampi päivä, niin sitten uusi sim-kortti.”
Tilauskin onnistuu vaikka Chatissa.
Yhteystietoja vastaisenkin varalle:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X -palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi