Skip to main content
Kysymys

Huawei 5G CPE MAX5 Hallintaan ei pääse

  • November 28, 2025
  • 4 kommenttia
  • 78 katselukerrat

Forum|alt.badge.img

Tere, mistähän syystä en pääse enää kyseisen reitittimen hallintaan? Olen tuonne ennen päässyt mutta nyt ei millään. Onko kellään tietoa mikä avuksi? Vaihdoin sisälle mesh purkit ja tämän jälkeen mielestäni tuo ongelma alkoi. Tässä alla vielä ilmoitus mikä tulee tuonne yrittäessä.

Sivustoon ei saada yhteyttä

192.168.118.1 ei vastannut riittävän nopeasti.

Kokeile seuraavia toimenpiteitä:

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

4 kommenttia

  • November 28, 2025

Kokeile tietokoneen uudelleenkäynnistystä.

Samaa vaivaa ollut tuolla ketjussa:

Ote:

“Ratkaisu: oletuksena siltaus päällä. Se pois, niin toimii.” 

 


Anspandeemus
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • December 1, 2025

Kokeilitko tuota siltauksen poistoa ​@Terppanen ? Jos ei auttanut, niin vetäisin kyseisin mobiilireitittimen tehdasasetuksille ja kokeilisin puhtaalta pöydältä. Pääsetkö tuolloin taas hallintaan?


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • December 1, 2025

Eikös tuon siltauksen poisto tapahdu hallinnan kautta? Vai onnistuuko jollain muullakin tapaa? Luultavasti tuo siltaus on päällä tällä hetkellä kun se viimeksi häiriötilanteessa Elisan asiakaspalvelijan kanssa käytiin laittamassa päälle. Onko tuosta siltatilasta hyötyä?


  • December 1, 2025

Eikös tuon siltauksen poisto tapahdu hallinnan kautta? Vai onnistuuko jollain muullakin tapaa? Luultavasti tuo siltaus on päällä tällä hetkellä kun se viimeksi häiriötilanteessa Elisan asiakaspalvelijan kanssa käytiin laittamassa päälle. Onko tuosta siltatilasta hyötyä?

Kokeile tehdasastusten palautusta, josko sen jälkeen pääsisi hallintaan ainakin siksi aikaa, että saa laitettua siltauksen pois päältä.

Tuolla ketjussa siltauksesta:

Ote:

“Käytä mieluummin reititin-tilaa, niin ei mene julkiset IP-osoitteet suoraan laitteille, se kun ei ole turvallista.”