@temuk laitoin sinulle yksityisviestiä, 5G-kuuluvuusalueen rajoilla ollaan joten tuossa selkein syy pätkimiseen. Tarkastellaan hieman tuota sopimuspuolta. 
“Kohtuullista korjausaikaa määriteltäessä otetaan huomioon tavaran välttämättömyys taloudessa ja kuluttajan tilanne sen käyttäjänä. Kohtuullinen korjausaika on yleensä korkeintaan kaksi viikkoa.” Lähde.
Kaksi viikkoa on siis selkeä maksimiaika laitteen kuin laitteen tapauksessa, mutta hieman epäselväksi jää sitten tuo, että miten välttämättömäksi mikäkin laite katsotaan.
Esimerkkeinä tuolla sivulla puhutaan lapsiperheen pyykinpesukoneesta (kohtuullinen korjaus pari päivää) ja viihde-elektroniikasta (ei saa kestää useita viikkoja).
Tässä tapauksessa laite taisi olla muualta kuin Elisalta ostettu, joten tämä @some vaikuttajan huoltotapaus ei sinänsä meille kuulu. Toivotaan tietysti, että laite palaa nopsasti huollosta takaisin! 