Sammassa vaivassa monilla ollut liittymässä jotain vaivaa. Esim:
Moderaattorit rukkaavat liittymäsi kuntoon, kun
Lisäät omaan profiiliisi asiakasnumeron jos ei ole:
Oma profiili/muokkaa profiilia.
Omaan profiiliin pääset
klikkaamalla nimimerkkipallukkaasi/Oma profiili
Jos kiirus, niin vika/häiriöilmoituksenkin voi tehdä vaikka heti:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden
arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Asiakasnumero on jo lisättynä. Odotellaan siis moderaattorien vastausta.
Asiakasnumero on jo lisättynä. Odotellaan siis moderaattorien vastausta.
Tein liittymällesi toimenpiteen ja nyt pitää käynnistää reititin uudelleen.
Oliko tuosta apua? Sait NAT tyypin muuttumaan?
Oliko tuosta apua? Sait NAT tyypin muuttumaan?
Juu reitittimen kun käynnisti uudelleen niin NAT-tyyppi2 muuttui