Skip to main content

Huono asiakaspalvelukokemus

  • September 24, 2025
  • 2 kommenttia
  • 61 katselukerrat

Nyt kyllä ottaa päähän! Odotin viikon soittoa Elisan asiakaspalvelusta, ei siinä mitään. Ensin minua palveli naishenkilö joka sitten yritti auttaa ja meni pyytämään apua kollegalta. Aikani odoteltuani mieshenkilö tulee puhelimeen, eikä suostunut kuuntelemaan asiaani edes loppuun kun jankutti päälle ettei ole heidän ongelma. Nyt lähtee liittymä vaihtoon! Itse asiakaspalvelussa työskennellyt paljon ja aina kuunnellut ja pyrkinyt auttamaan. Olen pyöristynyt hänen käytöksestään. Ja nyt jos viikko taas pitäisi odotella, että toinen henkilö palvelee niin nopeammin sitä liittymän vaihtaa ja saa hyvää palvelua. 

2 kommenttia

  • September 24, 2025

Laita Oma Elisan kautta viestiä, niin selviää. Vastaus tulee parissa päivässä:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 

 


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • September 24, 2025

Ikävä kuulla tilanteesta! 🤔 Voisitko avata asiaa tarkemmin tätä kautta, että yhteisöläiset voisivat myös auttaa? 😊

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@Janina !