Vastattu

Julkinen IP ei tule käyttöön

  • 28 huhtikuu 2021
  • 9 kommenttia
  • 323 katselukerrat

Olen tilannut Julkinen IP -palvelun ja vaihtanut APN:n internet4:ksi sekä buutannut modeemin muutamaankin otteeseen viime päivien aikana, mutta edelleen modeemi saa 100.-alkuisen IP:n.

Näettekö jostain onko jotain jäänyt vaiheeseen?

Modeemi on H122-373 eli Huawei 5G CPE Pro 2.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MKE001 3 toukokuu 2021, 15:22

Itsellä kävi samoin kun otin käyttöön, ei vaan aktivoitunut millään, vaikka kaiken teki. Vasta kun lievästi alkoi palamaan hihat niin yhteydenotto Elisalle ja sieltä päästä vasta koko netin resetointi auttoi. Modeemi oli Huawei 4G…

Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Käyttäjätaso 5

Olen tilannut Julkinen IP -palvelun ja vaihtanut APN:n internet4:ksi sekä buutannut modeemin muutamaankin otteeseen viime päivien aikana, mutta edelleen modeemi saa 100.-alkuisen IP:n.

Näettekö jostain onko jotain jäänyt vaiheeseen?

Modeemi on H122-373 eli Huawei 5G CPE Pro 2.

Moi @mropanen ! Joskus näissä APN-asetusten päivittämisessä on ilmennyt viiveitä 5G-liittymillä tai -laitteilla. :sweat_smile:  Onko tämä tilanne vielä muuttunut?

Eipä ole tapahtunut muutosta. 22.4. näköjään tilasin.

Käyttäjätaso 4

Hmm… jos @mropanen tsekkaat sivun https://ipv6-test.com/ niin mitä tuloksia saat sieltä irti? :thinking:

NATtia kovasti tarjoilee: 85-76-46-51-nat.elisa-mobile.fi    

Modeemilla on WAN IP 100.115.nönnönnöö

Itsellä kävi samoin kun otin käyttöön, ei vaan aktivoitunut millään, vaikka kaiken teki. Vasta kun lievästi alkoi palamaan hihat niin yhteydenotto Elisalle ja sieltä päästä vasta koko netin resetointi auttoi. Modeemi oli Huawei 4G…

Sama ongelma tuon Huawei 5G CPE kanssa. Onko tähän vieläkään mitään ohjetta Elisalta?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3

Sama ongelma tuon Huawei 5G CPE kanssa. Onko tähän vieläkään mitään ohjetta Elisalta?


Lisäätkö asiakasnumeron profiiliisi, niin voisin vielä liittymääsi vilkaista läpi? 

Sama ongelma tuon Huawei 5G CPE kanssa. Onko tähän vieläkään mitään ohjetta Elisalta?


Lisäätkö asiakasnumeron profiiliisi, niin voisin vielä liittymääsi vilkaista läpi? 

Lisätty

Käyttäjätaso 5

Sama ongelma tuon Huawei 5G CPE kanssa. Onko tähän vieläkään mitään ohjetta Elisalta?


Lisäätkö asiakasnumeron profiiliisi, niin voisin vielä liittymääsi vilkaista läpi? 

Lisätty

Kiitoksia. Tarkistelin hieman tuota nettiliittymääsi ja siinä on pieni solmu nyt verkon puolella joka vaatii teknisen asiakastuen toimia. 🔍 Kyseessä ei ole iso toimenpide, mutta vaatii hieman aikataulujen sopimista, niin nappaatko tuota varten meille moderaattoreille yksityisviestiä? 👍

Osallistu keskusteluun