Vastattu

Julkinen IP lakkasi toimimasta

  • 28 February 2024
  • 2 kommenttia
  • 108 katselukerrat

Moikka!

 

Aktivoin julkisen IP:n ja alkuun tomi normaalisti mutta nyt lakkasi noin viikon jälkeen kokonaan.

Käynnistelty uudestaan reitin pariinkin kertaan, mutta ei vaikutusta.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 28 February 2024, 17:11

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Moikka!

 

Aktivoin julkisen IP:n ja alkuun tomi normaalisti mutta nyt lakkasi noin viikon jälkeen kokonaan.

Käynnistelty uudestaan reitin pariinkin kertaan, mutta ei vaikutusta.

Näyttää olleen ennenkin monella samaa vaivaa,  (Jotakin häikkää liittymässä)

Ota vaan  yhteyttä asiakaspalveluun, niin

varmaan lutviutuu:

Voit tehdä vikailmoituksenkin vaikka heti soittamalla.(Nopea apu).

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​ Numerossa voi tehdä vikailmoituksenkin ympäri vuorokauden joka päivä.

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Olitko kerennyt vielä määrittämään Julkista IP:tä reitittimeen uudelleen? Eli kirjaudu reitittimen hallintasivulle ja syötä APN/Yhteysosoite -kenttään: internet4 ja tämän jälkeen tallennus sekä käynnistys laitteille uudelleen.
 

Jos ongelmaa esiintyy yhä, niin laitteletko vielä asiakasnumeron OmaYhteisön profiiliin, sille kuuluvalle paikalle. Näin voidaan selvitellä lisää täältäkin päästä tarvittaessa! Toki Kimblezin ohjeillakin pääsee hyvin eteenpäin myös. Lisäksi oikein mahtavaa saada siut mukaan OmaYhteisöön @LeeviK123! 🤩

Osallistu keskusteluun