Moikka!
Aktivoin julkisen IP:n ja alkuun tomi normaalisti mutta nyt lakkasi noin viikon jälkeen kokonaan.
Käynnistelty uudestaan reitin pariinkin kertaan, mutta ei vaikutusta.
Moikka!
Aktivoin julkisen IP:n ja alkuun tomi normaalisti mutta nyt lakkasi noin viikon jälkeen kokonaan.
Käynnistelty uudestaan reitin pariinkin kertaan, mutta ei vaikutusta.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Moikka!
Aktivoin julkisen IP:n ja alkuun tomi normaalisti mutta nyt lakkasi noin viikon jälkeen kokonaan.
Käynnistelty uudestaan reitin pariinkin kertaan, mutta ei vaikutusta.
Näyttää olleen ennenkin monella samaa vaivaa, (Jotakin häikkää liittymässä)
Ota vaan yhteyttä asiakaspalveluun, niin
varmaan lutviutuu:
Voit tehdä vikailmoituksenkin vaikka heti soittamalla.(Nopea apu).
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm) Numerossa voi tehdä vikailmoituksenkin ympäri vuorokauden joka päivä.
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi