Moikka!
Aktivoin julkisen IP:n ja alkuun tomi normaalisti mutta nyt lakkasi noin viikon jälkeen kokonaan.
Käynnistelty uudestaan reitin pariinkin kertaan, mutta ei vaikutusta.
Moikka!
Aktivoin julkisen IP:n ja alkuun tomi normaalisti mutta nyt lakkasi noin viikon jälkeen kokonaan.
Käynnistelty uudestaan reitin pariinkin kertaan, mutta ei vaikutusta.
Moikka!
Aktivoin julkisen IP:n ja alkuun tomi normaalisti mutta nyt lakkasi noin viikon jälkeen kokonaan.
Käynnistelty uudestaan reitin pariinkin kertaan, mutta ei vaikutusta.
Näyttää olleen ennenkin monella samaa vaivaa, (Jotakin häikkää liittymässä)
Ota vaan yhteyttä asiakaspalveluun, niin
varmaan lutviutuu:
Voit tehdä vikailmoituksenkin vaikka heti soittamalla.(Nopea apu).
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm) Numerossa voi tehdä vikailmoituksenkin ympäri vuorokauden joka päivä.
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Olitko kerennyt vielä määrittämään Julkista IP:tä reitittimeen uudelleen? Eli kirjaudu reitittimen hallintasivulle ja syötä APN/Yhteysosoite -kenttään: internet4 ja tämän jälkeen tallennus sekä käynnistys laitteille uudelleen.
Jos ongelmaa esiintyy yhä, niin laitteletko vielä asiakasnumeron OmaYhteisön profiiliin, sille kuuluvalle paikalle. Näin voidaan selvitellä lisää täältäkin päästä tarvittaessa! Toki Kimblezin ohjeillakin pääsee hyvin eteenpäin myös. Lisäksi oikein mahtavaa saada siut mukaan OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi