Skip to main content
Vastattu

Kävi vähän hassusti, onko muille käynyt näin?


Tilasin itselleni uuden kännykän, Samsungin.

Minulla on melko uusi Nokia, mutta kyllästyin siihen, koska siinä on huonot valokuvausominaisuudet, samoin videon laatu. Olen käyttänyt sitä vajaat puoli vuotta.

En niinkään tarvitse muita tehoja älypuhelimeeni. Samsungini, joka on jo 6 vuotta vanha, on edelleenkin paljon parempi sekä valokuva- että videopuolella. Siitä vain akku alkoi pullistelemaan hiukan, joten tilasin uuden älypuhelimen. Puolentoistasadan euron Nokia oli katastrofi ja hukkaan mennyttä rahaa.

Kun uuden puhelimen tilauksen jälkeen tuli tilausvahvistus, niitä tulikin kaksi! Olin toisen mukaan tilannut myös Saunalahti Mobiililaajakaista 4G Superin.

Ei ollut tarkoitus tilata sitä, koska olen erittäin tyytyväinen siihen, joka minulla on.

Nyt olen laittanut pyynnön, että se tilaus peruttaisiin, koska tilasin sen ilmeisesti vahingossa omaa huolimattomuuttani.

Puhelinta tilatessani mietin, että miten ihmeessä noin ärsyttävä laajakaistamainos tunkee päälle, kun tilaan puhelinta, ja mietin myös, että se ei vaikuta asialliselta. Ja kai jossakin vaiheessa sitten epähuomiossa ja ärsytystilassa vahvistin tuon tilauksen, jota luulin mainokseksi.

Ja pyydän huomioimaan, että olen kokenut ja innokas netin käyttäjä ja verkkokauppaostaja, kokemusta netistä jo vuodesta 1995. Joten kokemattomuudesta ei ole kyse. Mutta nyt kävi tällainen vahinko konkarille.

Toivottavasti saan asian korjatuksi ilman kustannuksia.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Laali

Aivan älyttömän nopea asiakaspalvelu!

Minulle soitettiin juuri, ja peruttiin se tilaus ilman kuluja. Olihan minulla 14 päivän oikeuskin siihen. 

En olisi uskonut, että palvelu olisi noin nopeaa, reilusti alle tunti yhteydenottolomakkeen täyttämisestä soitettiin. :kissing_closed_eyes::heart_eyes:

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

  • Avulias
  • 3. huhtikuuta 2020

Aivan älyttömän nopea asiakaspalvelu!

Minulle soitettiin juuri, ja peruttiin se tilaus ilman kuluja. Olihan minulla 14 päivän oikeuskin siihen. 

En olisi uskonut, että palvelu olisi noin nopeaa, reilusti alle tunti yhteydenottolomakkeen täyttämisestä soitettiin. :kissing_closed_eyes::heart_eyes:


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 3. huhtikuuta 2020

Mukava kuulla että asia saatiin jo ratkottua ja vielä noinkin nopsaan :) 


  • Avulias
  • 10. huhtikuuta 2020

Noniin, ei tämä ongelma olekaan vielä ohi. :rage:

Sain laskun, ja siinä on tämäkin tilaus, joka on peruttu, ja peruminen on ilmoitettu minulle puhelimitse! Ja se liittymä oli vieläpä hinnakkaampi, kuin se tarjouksessa oli! Mitä ihmettä?

Minullehan soitettiin, ja sanottiin, että tilaus perutaan, koska minulla ei ole tarvetta siihen, ja olin ilmeisestikin tilannut sen epähuomiossa, kun se mainos oli niin päälle käyvä, ja kuvittelin, että olen tilaamassa sitä kännykkää.

Nyt meinaa kyllä harmittaa ja suututtaa ihan vietävästi!

Kehuinkin vielä! En kyllä maksa laskun sitä osuutta, maksan eräpäivänä kyllä muut, olen aina maksanut säntillisesti, enkä aio nytkään poiketa siitä muuten kuin sen väärän tilauksen osalta.


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 10. huhtikuuta 2020

Voi ei. :see_no_evil: Kuulostaa siltä, että laskutuksessa on tosiaan virhe käynyt, tämä totta kai korjataan! Laitatko meille yksityisviestillä tarkemmat tietosi, niin hoidetaan asia kuntoon pikimmiten! :relaxed:


  • Avulias
  • 10. huhtikuuta 2020

Miksihän näyttää siltä, etten olisi lähettänyt yksityisviestiä, vaikka lähetin sen?

Minusta sivusto on muutenkin hankala ja epäselvä ja on vaikea löytää eri juttuja. Olen erittäin kokenut netin käyttäjä, jo vuodesta 1995, jolloin Internet oli vasta lapsenkengissään, joten ei liene kokemattomuuden puutteesta kysymys. Olen oikeastaan ihan nettinörtti! :slight_smile:

Ja vaikka olen sisäänkirjautuneena, yläoikealla lukee "kirjaudu".

Ilmoitatko @roopeg, tuliko viestini?

 


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 10. huhtikuuta 2020

Ei tullut kyllä nyt perille :thinking: Laitanpa sinullepäin viestiä, niin voit siihen vastailla!


Huopa
Forum|alt.badge.img+20
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 10. huhtikuuta 2020
Laali kirjoitti:

Ja vaikka olen sisäänkirjautuneena, yläoikealla lukee "kirjaudu".

 

Vaikka oletkin sisäänkirjautuneena, niin siellä se on aina ja sielltä pääsee kirjautumaan muihin Elisan sivuille.

Jos et ole kirjautuneena OmaYhteisöön, niin tuon oikealle olevan kirjautumis alasvetovalikon lisäksi etusivulla on: Kirjaudu Elisa OmaYhteisöön linkki.


  • Avulias
  • 10. huhtikuuta 2020

Olen testannut sitä ja kaikkea muutakin mahdollista.

 


Sokrates
  • 10. huhtikuuta 2020
Huopa kirjoitti:
Laali kirjoitti:

Ja vaikka olen sisäänkirjautuneena, yläoikealla lukee "kirjaudu".

 

Vaikka oletkin sisäänkirjautuneena, niin siellä se on aina ja sielltä pääsee kirjautumaan muihin Elisan sivuille.

Hmmmm….

Eipä minulla lue mitään kirjautumisesta silloin , kun olen Yhteisöön kirjautuneena. Silläkin lienee merkitystä kirjautuuko Elisa-tunnuksella vai erillisellä OmaYhteisö-tunnuksella.


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 10. huhtikuuta 2020

Joo, kun tänne OmaYhteisö-tunnuksella kirjautuu niin siinä vähän yläpuolella on toinen “Kirjaudu” nappi, jonka tapauksessa on siis kyse nimenomaan OmaElisaan kirjautumisesta. :slight_smile:


Sokrates
  • 10. huhtikuuta 2020
roopeg kirjoitti:

Joo, kun tänne OmaYhteisö-tunnuksella kirjautuu niin siinä vähän yläpuolella on toinen “Kirjaudu” nappi, jonka tapauksessa on siis kyse nimenomaan OmaElisaan kirjautumisesta. :slight_smile:


Hmmmm.

Siis kyllä minullakin siellä oikeassa yläkulmassa on kuvake , josta aukeaa pudotusvalikko Elisan palveluihin , mutta ei siinä kuvakkeen vieressä mitään lue.

Tänne Yhteisöön kirkautuminen on sitten erikseen em. alapuolella. Tällainen on yläkulma kirjauneena Yhteisöön:

 


  • Avulias
  • 10. huhtikuuta 2020

Olen kirjautuneena sekä OmaElisaan että OmaYhteisöön tälläkin hetkellä, eli olen kyllä osannut mennä oikeaan paikkaan.

Mutta nyt saan yksityistä apua täältä, joten asia on kunnossa siltä osin, vaikka olen edelleenkin sitä mieltä, että tämä on sekava saitti


Ja hyvää pääsiäistä kaikille! Kuvassa ottamani valokuva vähän photoshopattuna.

 


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 10. huhtikuuta 2020

@Sokrates tältä näyttää minulla. Oletkohan kenties OmaElisaan kirjautuneena myös, tai käytätkö OmaYhteisöä tuon Elisa tunnuksen kauta?

 

Laali kirjoitti:

Olen kirjautuneena sekä OmaElisaan että OmaYhteisöön tälläkin hetkellä, eli olen kyllä osannut mennä oikeaan paikkaan.

Mutta nyt saan yksityistä apua täältä, joten asia on kunnossa siltä osin, vaikka olen edelleenkin sitä mieltä, että tämä on sekava saitti


Ja hyvää pääsiäistä kaikille! Kuvassa ottamani valokuva vähän photoshopattuna.

 

@Laali mahtavaa että asiat alkoivat näin järjestymään! Hyvää pääsiäistä! :blush:


Sokrates
  • 10. huhtikuuta 2020
roopeg kirjoitti:

@Sokrates tältä näyttää minulla. Oletkohan kenties OmaElisaan kirjautuneena myös, tai käytätkö OmaYhteisöä tuon Elisa tunnuksen kauta?

 

No kappas vaan.

En ole Oma Elisaan kirjautuneena ja käytän Yhteisöä erillisellä tunnuksella.

Muuttelin vähän ikkunan kokoa ja kyllä se teksti sieltä pullahti minullakin esille. Oli siis vähän väärä hälytys. :sunglasses: