Tilasin itselleni uuden kännykän, Samsungin.
Minulla on melko uusi Nokia, mutta kyllästyin siihen, koska siinä on huonot valokuvausominaisuudet, samoin videon laatu. Olen käyttänyt sitä vajaat puoli vuotta.
En niinkään tarvitse muita tehoja älypuhelimeeni. Samsungini, joka on jo 6 vuotta vanha, on edelleenkin paljon parempi sekä valokuva- että videopuolella. Siitä vain akku alkoi pullistelemaan hiukan, joten tilasin uuden älypuhelimen. Puolentoistasadan euron Nokia oli katastrofi ja hukkaan mennyttä rahaa.
Kun uuden puhelimen tilauksen jälkeen tuli tilausvahvistus, niitä tulikin kaksi! Olin toisen mukaan tilannut myös Saunalahti Mobiililaajakaista 4G Superin.
Ei ollut tarkoitus tilata sitä, koska olen erittäin tyytyväinen siihen, joka minulla on.
Nyt olen laittanut pyynnön, että se tilaus peruttaisiin, koska tilasin sen ilmeisesti vahingossa omaa huolimattomuuttani.
Puhelinta tilatessani mietin, että miten ihmeessä noin ärsyttävä laajakaistamainos tunkee päälle, kun tilaan puhelinta, ja mietin myös, että se ei vaikuta asialliselta. Ja kai jossakin vaiheessa sitten epähuomiossa ja ärsytystilassa vahvistin tuon tilauksen, jota luulin mainokseksi.
Ja pyydän huomioimaan, että olen kokenut ja innokas netin käyttäjä ja verkkokauppaostaja, kokemusta netistä jo vuodesta 1995. Joten kokemattomuudesta ei ole kyse. Mutta nyt kävi tällainen vahinko konkarille.
Toivottavasti saan asian korjatuksi ilman kustannuksia.
Vastattu
Kävi vähän hassusti, onko muille käynyt näin?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Laali
Aivan älyttömän nopea asiakaspalvelu!
Minulle soitettiin juuri, ja peruttiin se tilaus ilman kuluja. Olihan minulla 14 päivän oikeuskin siihen.
En olisi uskonut, että palvelu olisi noin nopeaa, reilusti alle tunti yhteydenottolomakkeen täyttämisestä soitettiin.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi