Vastattu

Kotinetti 5G N5368x päivitys

  • 12 maaliskuu 2021
  • 9 kommenttia
  • 336 katselukerrat

  • Uusi keskustelija
  • 1 kommentti

Sain tekstiviestin 10.3.2021 jossa ilmoitettin että Huawei N5358X reititin päivitetään ensi yönä.

Ei näytä päivittyneen. Uusi päivitysversio tulisi olla 10.0.5.1 (H1SP2C260)

Mikä mahtaa olla tämän päivityksen tilanne? Onko niin että päivitys ei ole mennyt läpi ja purkkiin vai onko jokin muu este tullut eteen? Vaatiiko tämä muita toimia käyttäjältä esim boottaamista tms?

Softassa näkyy että Critical-update on Enable mutta Auto-update Disable. Onko tuolla Auto-updatella merkitystä?

Onko muilla päivitys onnistunut?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki 23 maaliskuu 2021, 15:40

Päivityksen suhteen saatiin viime hetkillä lisää parannuksia mitä yhdistää tuohon koko pakettiin vielä, ja tästä syystä päivitys peruttiinkin viime tingassa että keritään nuo lisäämään ja testaamaan vielä että kaikki parannukset varmasti pelittävät ilman kommervenkkejä. Pahoittelut noista tekstareista mitkä oli keretty ajastaa lähtemään jo tuossa kohtaa ja niiden aiheuttamasta hämmingistä :sweat:  

Tulemme tiedottamaan uudemman kerran kun uusi päivitys on varmasti tulossa! :blush:

Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Moikka @Ardek ja tervetuloa OmaYhteisöön. 
Onko reititin vieläkään päivittynyt? Suosittelen sen Auto-updaten sallimista ja sen jälkeen modeemin uudelleen käynnistystä. Ja jos ei vieläkään näytä päivittyneen niin sitten suosittelen varmuuden vuoksi vielä boottailemaan ja palauttamaan tehareille. 

Itsellä sama homma 10.3 tekstiviesti eikä vieläkään päivittynyt.

Auto-update päällä ja purkki on useaan kertaan bootattu ja tehdasasetukset palautettu mutta päivitystä ei näy eikä kuulu.

Hei,

Ei onnnistunut boottauksillakaan ja palauttamisilla.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

No jopas nyt :O Lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron ja yksityisiin muistiinpanoihin laitteen sarjanumeron niin vilkastaan vähän tarkemmin täältä puolen tilannetta?

@Patomiäs Kävin lisäämässä omiin tietoihini asiakasnumeron ja sarjanumeron

Käyttäjätaso 4

Päivityksen suhteen saatiin viime hetkillä lisää parannuksia mitä yhdistää tuohon koko pakettiin vielä, ja tästä syystä päivitys peruttiinkin viime tingassa että keritään nuo lisäämään ja testaamaan vielä että kaikki parannukset varmasti pelittävät ilman kommervenkkejä. Pahoittelut noista tekstareista mitkä oli keretty ajastaa lähtemään jo tuossa kohtaa ja niiden aiheuttamasta hämmingistä :sweat:  

Tulemme tiedottamaan uudemman kerran kun uusi päivitys on varmasti tulossa! :blush:

Meillä Huawei 5G CPE Max ja 5G kotinetti. Pätkii jatkuvasti ja nopeudet parhaimmilaan 600

liittymässä olleet n 65. Nyt ei päästä sovelluksella laitteen asetuksiin vaikka kuinka yrittää. Ei pääse tarkistamaan onko päivityksiä vai ei. Laite kyllä napista palautettu tehdasasetuksiin

 

 

 

Käyttäjätaso 5

Meillä Huawei 5G CPE Max ja 5G kotinetti. Pätkii jatkuvasti ja nopeudet parhaimmilaan 600

liittymässä olleet n 65. Nyt ei päästä sovelluksella laitteen asetuksiin vaikka kuinka yrittää. Ei pääse tarkistamaan onko päivityksiä vai ei. Laite kyllä napista palautettu tehdasasetuksiin

Moi @think ja tervetuloa OmaYhteisöön! :smiley:  Onpas nyt ikävän kuuloinen ongelma. Onko tuolle pätkimiselle mitään rytmiä tai kuinka usein katkoksia tapahtuu?

Eli eikö hallintasivulle pääse millään tämän sivun esittämillä variaatioilla: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/mobiililaajakaista/ohje/huawei-5g-n5368x/ ?

Käyttäjätunnus: admin
Salasana: Elisan asentamilla laitteilla !Silta123456 tai 10 ensimmäistä merkkiä laitteen sarjanumerosta ja E? (esim. 2102312PQWE?)

 

Jos lisäilet kotiosoitteesi tuonne profiilisi yksityisiin muistiinpanoihin, niin voisin vilkaista miltä tuo meidän 5G-verkko alueellasi näyttää 🔍

 

Käyttäjätaso 2

Resetin jälkeen (tai tehdasasetusten palauttamisen) admin on käyttäjätunnus ja admin on myös salasana.

Osallistu keskusteluun