Kuluttajaviranomaiselle


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Täällä taas, ongelma on jatkuva ja nyt erittäin paha. Elisa ei ilmeisesti näe mitään tarvetta pitää huolta siitä, että asiakas, joka MAKSAA laskunsa aina, saisi mahdollisuuden katselle häiriötöntä Elisa Viihdettä (tallennuksia)??? Eikös meillä kuules Elisa ollut jokin sopimuskin tästä??

Iltaisin kuva on jatkuvasti pysähdellyt, lykkää pyöriviä palloja ruutuun. Ääni häviää, kuva on usein erittäin huono, “epäterävä” . Sen sanon, että harva olisi viitsinyt näinkään kauaa katsoa tuollaista kuvaa. Olen vaan liian vanhaja sairas tällaisiin vääntöihin, siihen kai Elisa luottaakin. Kusetetaan mummoja!

Nyt Elisan on tehtävä jotain! Minulle kerrottiin jopa, että Elisa valehtelee siitä vanhojen kaapelien poistosta. Siten minut pakotettiin ottamaan langaton yhteys. En olisi sitä ottanut, koska kiinteä yhteys toimi minulla ihan hyvin. Ainoa hyvä asia, minkä voi sanoa Elisasta ja sekin on ohimennyttä aikaa! Olen ollut sairas, joten en ole millään jaksanut tätä asiaa hoitaa. Mutta nyt ihan maalaisjärki ja oikeudenmukaisuus kertoo minulle, että tämä EI VOI OLLA OIKEIN! Maksan surkeasta kuvasta! Nyt jo yli puoli vuotta näin. Ja remontti jatkuu vaan siinä rakennuksessa, josta Elisa poisti sen mikä helevettiläinen se onkaan. 👿

Elisa on kuin liukas saippuanpala, voisiko joku antaa ihan ihmisen sähköpostiosoitteen,  sellaisen, jolla olisi päätäntävalta TOIMIA tässä asiassa? Niin, olen pakotettu olemaan EV-asiakkaana vielä. Olen maksanut noista pömpeleistäkin, joten häviän joka tapauksessa. Mutta HALUAN IRTI Elisasta!

Puhelinlaskuni voin ainakin siirtää ja sen teen takuulla. Vai onko Elisalla jokin este siihenkin?

Voiko Elisalta esim. tulla - ELISAN laskuun tietenkin - joku asentaja katsomaan tilannetta paikan päälle? Tosin katsomaan olisi tultava illalla, jolloin tilanne on karmein.

Pahoittelen kirosanoja, mutta uskokaa, että tulossa olisi ollut paljon pahempaakin tekstiä. Yritin vaan hillitä, mutta puoli vuotta tilannetta on kestämätöntä!


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

15 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Täällä taas, ongelma on jatkuva ja nyt erittäin paha. Elisa ei ilmeisesti näe mitään tarvetta pitää huolta siitä, että asiakas, joka MAKSAA laskunsa aina, saisi mahdollisuuden katselle häiriötöntä Elisa Viihdettä (tallennuksia)??? Eikös meillä kuules Elisa ollut jokin sopimuskin tästä??

Iltaisin kuva on jatkuvasti pysähdellyt, lykkää pyöriviä palloja ruutuun. Ääni häviää, kuva on usein erittäin huono, “epäterävä” . Sen sanon, että harva olisi viitsinyt näinkään kauaa katsoa tuollaista kuvaa. Olen vaan liian vanhaja sairas tällaisiin vääntöihin, siihen kai Elisa luottaakin. Kusetetaan mummoja!

Nyt Elisan on tehtävä jotain! Minulle kerrottiin jopa, että Elisa valehtelee siitä vanhojen kaapelien poistosta. Siten minut pakotettiin ottamaan langaton yhteys. En olisi sitä ottanut, koska kiinteä yhteys toimi minulla ihan hyvin. Ainoa hyvä asia, minkä voi sanoa Elisasta ja sekin on ohimennyttä aikaa! Olen ollut sairas, joten en ole millään jaksanut tätä asiaa hoitaa. Mutta nyt ihan maalaisjärki ja oikeudenmukaisuus kertoo minulle, että tämä EI VOI OLLA OIKEIN! Maksan surkeasta kuvasta! Nyt jo yli puoli vuotta näin. Ja remontti jatkuu vaan siinä rakennuksessa, josta Elisa poisti sen mikä helevettiläinen se onkaan. 👿

Elisa on kuin liukas saippuanpala, voisiko joku antaa ihan ihmisen sähköpostiosoitteen,  sellaisen, jolla olisi päätäntävalta TOIMIA tässä asiassa? Niin, olen pakotettu olemaan EV-asiakkaana vielä. Olen maksanut noista pömpeleistäkin, joten häviän joka tapauksessa. Mutta HALUAN IRTI Elisasta!

Puhelinlaskuni voin ainakin siirtää ja sen teen takuulla. Vai onko Elisalla jokin este siihenkin?

Voiko Elisalta esim. tulla - ELISAN laskuun tietenkin - joku asentaja katsomaan tilannetta paikan päälle? Tosin katsomaan olisi tultava illalla, jolloin tilanne on karmein.

Pahoittelen kirosanoja, mutta uskokaa, että tulossa olisi ollut paljon pahempaakin tekstiä. Yritin vaan hillitä, mutta puoli vuotta tilannetta on kestämätöntä!

Suosittelen ensiksi koittamaan tehdasasetusten palautusta jos sinulla on siis Elisa Viihteen mukana tullut digiboksi. Sitten jos tuokaan ei auta niin koita yhdistää digiboksi vain langattomaan verkkoon ja ota antennijohto kokonaan pois käytöstä. Myös Elisa Verkkoapurista voisi olla hyötyä ongelman ratkaisemiseen.

Jos sinulla on langaton netti niin kannattaa myös modeemi palauttaa tehdasasetuksille tai langaton reititin.

Tarvittaessa voit olla Elisaan yhteydessä laittamalla viestiä @OmaYhteisö-tiimi:lle tai laittamalla viestiä yhteyslomakkeen kautta tai sitten soittamalla Elisan asiakaspalveluun, mutta se toimii tällä hetkellä rajoitetuilla aukioloajoilla.

Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä😊

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

@LucasChristianAIkaisempaa ketjua lukeneena voin sanoa että vika ei ole hänen laitteissaan, vaan vika on täysin Elisan. Tukiasema joka aikaisemmin oli läheisen talon katolla on purettu pois koska rakennuskin purettiin, ellen ihan väärin tätä muista.

Voisiko @OmaYhteisö-tiimi edistää asiaa jollain tapaa. Hänelle on myyty liittymä johon liittyy läheisesti tuon tukiaseman tuoma toimiva yhteys.

@Apuaa1Toimisiko mahdollisesti jonkun muun operaattorin liittymä modeemissasi paremmin, nettiyhteyshän elisalla ei ole määräaikainen joten sen vaihto voisi auttaa ?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Kiitos, Tontze, aivan näin asia on. Tukiasema on poistettu remontin takia, ja minulle on Elisan asiantuntijan taholta kerrottu, että ongelmani johtuvat juuri siitä. En nyt alkaisi mitään tehdasasetusten yms. kanssa pelaamaan, koska vika on nimenomaan tukiaseman puuttumisessa.

Kyseisen kiinteistön remontti jatkuu pitkälle loppuvuoteen, olen käsittänyt näin. Ja minun on Elisan mielestä tyydyttävä Viihteen tallenteiden pätkimiseen, surkeaan kuvaan jne. Juuri iltaisin on “ruuhkaa”, josta minä kärsin. Onko se Elisan mielestä oikein? Olen kyllä pettynyt heidän heikkoon asiakkaan palvelemiseensa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Kiitos, Tontze, aivan näin asia on. Tukiasema on poistettu remontin takia, ja minulle on Elisan asiantuntijan taholta kerrottu, että ongelmani johtuvat juuri siitä. En nyt alkaisi mitään tehdasasetusten yms. kanssa pelaamaan, koska vika on nimenomaan tukiaseman puuttumisessa.

Kyseisen kiinteistön remontti jatkuu pitkälle loppuvuoteen, olen käsittänyt näin. Ja minun on Elisan mielestä tyydyttävä Viihteen tallenteiden pätkimiseen, surkeaan kuvaan jne. Juuri iltaisin on “ruuhkaa”, josta minä kärsin. Onko se Elisan mielestä oikein? Olen kyllä pettynyt heidän heikkoon asiakkaan palvelemiseensa.

 

Tästähän on tosiaan aikaisemmin keskusteltu ja tällä hetkellä muuta ratkaisua ei taida olla kuin vaihtaa operaattoria toiseen.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Niin, otan vielä yhteyttä Elisaan, tosin olen aina liian myöhään liikkeellä. Nyt lakon takia palvelu on (vielä) heikompaa kuin normaalisti. Elisa ei taida mitenkään tulla vastaan. Joten joudun vaihtamaan operaattoria. Joudun taas varmaan maksamaankin jostain laitteistakin, en oikein ymmärrä näitä vempeleitä. E Viihde on kai ensi vuoden alkuun kärsittävä, jos kerran ei Elisa tunne olevansa vastuussa.

Kyllä television katseleminen on hankalaa...tai siis voi olla. Tässä nyt on kaksinkertaisesti huonoa tuuria.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Niin, otan vielä yhteyttä Elisaan, tosin olen aina liian myöhään liikkeellä. Nyt lakon takia palvelu on (vielä) heikompaa kuin normaalisti. Elisa ei taida mitenkään tulla vastaan. Joten joudun vaihtamaan operaattoria. Joudun taas varmaan maksamaankin jostain laitteistakin, en oikein ymmärrä näitä vempeleitä. E Viihde on kai ensi vuoden alkuun kärsittävä, jos kerran ei Elisa tunne olevansa vastuussa.

Kyllä television katseleminen on hankalaa...tai siis voi olla. Tässä nyt on kaksinkertaisesti huonoa tuuria.

 Kyllä asiakas on Elisalle, ja muillekkin operaattoreille,  niin mitätön asia, että kannattaa herkällä ja pienellä kynnyksellä vaihtaa operaattoria. Näistä asioista voi vääntää operaattorinkanssa  hamaan tappiin asti tuloksetta.

Operaattorin vaihto ei kuitenkaan ole mikään iso homma, valitsee vain operaattorin ja operaattori hoitaa loput. Numerokin säilyy.

 Operaattorin vaihdon yhteydessä saattaa myös olla, että saat Elisalta samantien tarjouksen halvemmasta liittymästä. Niin kutsutun “win back” tarjouksen jolla asiakasta yritetään saada pysymään olemassa olevassa liittymässä.

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Niin, otan vielä yhteyttä Elisaan, tosin olen aina liian myöhään liikkeellä. Nyt lakon takia palvelu on (vielä) heikompaa kuin normaalisti. Elisa ei taida mitenkään tulla vastaan. Joten joudun vaihtamaan operaattoria. Joudun taas varmaan maksamaankin jostain laitteistakin, en oikein ymmärrä näitä vempeleitä. E Viihde on kai ensi vuoden alkuun kärsittävä, jos kerran ei Elisa tunne olevansa vastuussa.

Kyllä television katseleminen on hankalaa...tai siis voi olla. Tässä nyt on kaksinkertaisesti huonoa tuuria.

 Kyllä asiakas on Elisalle, ja muillekkin operaattoreille,  niin mitätön asia, että kannattaa herkällä ja pienellä kynnyksellä vaihtaa operaattoria. Näistä asioista voi vääntää operaattorinkanssa  hamaan tappiin asti tuloksetta.

Operaattorin vaihto ei kuitenkaan ole mikään iso homma, valitsee vain operaattorin ja operaattori hoitaa loput. Numerokin säilyy.

 Operaattorin vaihdon yhteydessä saattaa myös olla, että saat Elisalta samantien tarjouksen halvemmasta liittymästä. Niin kutsutun “win back” tarjouksen jolla asiakasta yritetään saada pysymään olemassa olevassa liittymässä.

 

Kaikillehan tämä operaattorin vaihtaminen ei ole helppoa. Esimerkiksi luottotiedottoman on todella vaikea vaihtaa operaattoria, koska välttämättä liittymätilaus ei mene läpi toiselle operaattorille tai sitten joutuu maksamaan joissakin tapauksissa vakuusmaksun.

Toki noita prepaid -liittymiäkin (puhe- ja mobiililaajakaista) on olemassa, mutta nekään ei aina toimi kaikkialla.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Niin, otan vielä yhteyttä Elisaan, tosin olen aina liian myöhään liikkeellä. Nyt lakon takia palvelu on (vielä) heikompaa kuin normaalisti. Elisa ei taida mitenkään tulla vastaan. Joten joudun vaihtamaan operaattoria. Joudun taas varmaan maksamaankin jostain laitteistakin, en oikein ymmärrä näitä vempeleitä. E Viihde on kai ensi vuoden alkuun kärsittävä, jos kerran ei Elisa tunne olevansa vastuussa.

Kyllä television katseleminen on hankalaa...tai siis voi olla. Tässä nyt on kaksinkertaisesti huonoa tuuria.

 Kyllä asiakas on Elisalle, ja muillekkin operaattoreille,  niin mitätön asia, että kannattaa herkällä ja pienellä kynnyksellä vaihtaa operaattoria. Näistä asioista voi vääntää operaattorinkanssa  hamaan tappiin asti tuloksetta.

Operaattorin vaihto ei kuitenkaan ole mikään iso homma, valitsee vain operaattorin ja operaattori hoitaa loput. Numerokin säilyy.

 Operaattorin vaihdon yhteydessä saattaa myös olla, että saat Elisalta samantien tarjouksen halvemmasta liittymästä. Niin kutsutun “win back” tarjouksen jolla asiakasta yritetään saada pysymään olemassa olevassa liittymässä.

 

Kaikillehan tämä operaattorin vaihtaminen ei ole helppoa. Esimerkiksi luottotiedottoman on todella vaikea vaihtaa operaattoria, koska välttämättä liittymätilaus ei mene läpi toiselle operaattorille tai sitten joutuu maksamaan joissakin tapauksissa vakuusmaksun.

Toki noita prepaid -liittymiäkin (puhe- ja mobiililaajakaista) on olemassa, mutta nekään ei aina toimi kaikkialla.

Kyllä prepaid liittymät toimii kaikkialla vastaavasti kuin normaalikin liittymä ?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Niin, otan vielä yhteyttä Elisaan, tosin olen aina liian myöhään liikkeellä. Nyt lakon takia palvelu on (vielä) heikompaa kuin normaalisti. Elisa ei taida mitenkään tulla vastaan. Joten joudun vaihtamaan operaattoria. Joudun taas varmaan maksamaankin jostain laitteistakin, en oikein ymmärrä näitä vempeleitä. E Viihde on kai ensi vuoden alkuun kärsittävä, jos kerran ei Elisa tunne olevansa vastuussa.

Kyllä television katseleminen on hankalaa...tai siis voi olla. Tässä nyt on kaksinkertaisesti huonoa tuuria.

 Kyllä asiakas on Elisalle, ja muillekkin operaattoreille,  niin mitätön asia, että kannattaa herkällä ja pienellä kynnyksellä vaihtaa operaattoria. Näistä asioista voi vääntää operaattorinkanssa  hamaan tappiin asti tuloksetta.

Operaattorin vaihto ei kuitenkaan ole mikään iso homma, valitsee vain operaattorin ja operaattori hoitaa loput. Numerokin säilyy.

 Operaattorin vaihdon yhteydessä saattaa myös olla, että saat Elisalta samantien tarjouksen halvemmasta liittymästä. Niin kutsutun “win back” tarjouksen jolla asiakasta yritetään saada pysymään olemassa olevassa liittymässä.

 

Kaikillehan tämä operaattorin vaihtaminen ei ole helppoa. Esimerkiksi luottotiedottoman on todella vaikea vaihtaa operaattoria, koska välttämättä liittymätilaus ei mene läpi toiselle operaattorille tai sitten joutuu maksamaan joissakin tapauksissa vakuusmaksun.

Toki noita prepaid -liittymiäkin (puhe- ja mobiililaajakaista) on olemassa, mutta nekään ei aina toimi kaikkialla.

Kyllä prepaid liittymät toimii kaikkialla vastaavasti kuin normaalikin liittymä ?

Ei ne kyllä merellä hyvin toimi, eikä kaikissa maissa...joissakin on esim. ettei tekstiviestejä pysty lähettämään ollenkaan

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Niin, otan vielä yhteyttä Elisaan, tosin olen aina liian myöhään liikkeellä. Nyt lakon takia palvelu on (vielä) heikompaa kuin normaalisti. Elisa ei taida mitenkään tulla vastaan. Joten joudun vaihtamaan operaattoria. Joudun taas varmaan maksamaankin jostain laitteistakin, en oikein ymmärrä näitä vempeleitä. E Viihde on kai ensi vuoden alkuun kärsittävä, jos kerran ei Elisa tunne olevansa vastuussa.

Kyllä television katseleminen on hankalaa...tai siis voi olla. Tässä nyt on kaksinkertaisesti huonoa tuuria.

 Kyllä asiakas on Elisalle, ja muillekkin operaattoreille,  niin mitätön asia, että kannattaa herkällä ja pienellä kynnyksellä vaihtaa operaattoria. Näistä asioista voi vääntää operaattorinkanssa  hamaan tappiin asti tuloksetta.

Operaattorin vaihto ei kuitenkaan ole mikään iso homma, valitsee vain operaattorin ja operaattori hoitaa loput. Numerokin säilyy.

 Operaattorin vaihdon yhteydessä saattaa myös olla, että saat Elisalta samantien tarjouksen halvemmasta liittymästä. Niin kutsutun “win back” tarjouksen jolla asiakasta yritetään saada pysymään olemassa olevassa liittymässä.

 

Kaikillehan tämä operaattorin vaihtaminen ei ole helppoa. Esimerkiksi luottotiedottoman on todella vaikea vaihtaa operaattoria, koska välttämättä liittymätilaus ei mene läpi toiselle operaattorille tai sitten joutuu maksamaan joissakin tapauksissa vakuusmaksun.

Toki noita prepaid -liittymiäkin (puhe- ja mobiililaajakaista) on olemassa, mutta nekään ei aina toimi kaikkialla.

Kyllä prepaid liittymät toimii kaikkialla vastaavasti kuin normaalikin liittymä ?

Ei ne kyllä merellä hyvin toimi, eikä kaikissa maissa...joissakin on esim. ettei tekstiviestejä pysty lähettämään ollenkaan

IIhan samoja taajuuksia ja tolppia ne käyttää kuin normaalikin liittymät?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

@tontze, prepaid-liittymien verkkovierailu ei ole yhtä laajaa kuin laskuliittymien.

Esimerkiksi Saunalahti Prepaidilla voi lähettää tekstiviestejä ainoastaan Suomessa, Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Puolassa. Kuuluvuus on lokakuun 2021 lopulta saakka ollut sama kuin laskuliittymillä.

Telia Prepaid taas toimii ainoastaan Suomessa, Espanjassa, Italiassa, Kreikassa, Latviassa, Liettuassa, Norjassa, Ranskassa, Ruotsissa, Saksassa, Tanskassa ja Virossa. Telia Prepaid käyttää 2G- ja 3G-tekniikkaa, joten 4G-kuuluvuudesta ei ole apua.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Niin, otan vielä yhteyttä Elisaan, tosin olen aina liian myöhään liikkeellä. Nyt lakon takia palvelu on (vielä) heikompaa kuin normaalisti. Elisa ei taida mitenkään tulla vastaan. Joten joudun vaihtamaan operaattoria. Joudun taas varmaan maksamaankin jostain laitteistakin, en oikein ymmärrä näitä vempeleitä. E Viihde on kai ensi vuoden alkuun kärsittävä, jos kerran ei Elisa tunne olevansa vastuussa.

Kyllä television katseleminen on hankalaa...tai siis voi olla. Tässä nyt on kaksinkertaisesti huonoa tuuria.

 Kyllä asiakas on Elisalle, ja muillekkin operaattoreille,  niin mitätön asia, että kannattaa herkällä ja pienellä kynnyksellä vaihtaa operaattoria. Näistä asioista voi vääntää operaattorinkanssa  hamaan tappiin asti tuloksetta.

Operaattorin vaihto ei kuitenkaan ole mikään iso homma, valitsee vain operaattorin ja operaattori hoitaa loput. Numerokin säilyy.

 Operaattorin vaihdon yhteydessä saattaa myös olla, että saat Elisalta samantien tarjouksen halvemmasta liittymästä. Niin kutsutun “win back” tarjouksen jolla asiakasta yritetään saada pysymään olemassa olevassa liittymässä.

 

Kaikillehan tämä operaattorin vaihtaminen ei ole helppoa. Esimerkiksi luottotiedottoman on todella vaikea vaihtaa operaattoria, koska välttämättä liittymätilaus ei mene läpi toiselle operaattorille tai sitten joutuu maksamaan joissakin tapauksissa vakuusmaksun.

Toki noita prepaid -liittymiäkin (puhe- ja mobiililaajakaista) on olemassa, mutta nekään ei aina toimi kaikkialla.

Kyllä prepaid liittymät toimii kaikkialla vastaavasti kuin normaalikin liittymä ?

Ei ne kyllä merellä hyvin toimi, eikä kaikissa maissa...joissakin on esim. ettei tekstiviestejä pysty lähettämään ollenkaan

IIhan samoja taajuuksia ja tolppia ne käyttää kuin normaalikin liittymät?

Käyttää juu, mutta itsellä ihan kokemusta prepaid-liittymästä, eikä se toimi kovin hyvin laivalla, eikä tosiaan pysty laittamaan kaikissa maissa normaaleja tekstiviestejä sillä ja tästä todiste vielä https://elisa.fi/prepaid/saunalahti-prepaid--roaming/ ja tuola on pienellä präntillä tähti joka tarkoittaa * Tekstiviestien lähetys ei onnistu toistaiseksi. Vastaanotto onnistuu ja tuo on kyllä todella monessa maassa kun katsoo

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Niin, otan vielä yhteyttä Elisaan, tosin olen aina liian myöhään liikkeellä. Nyt lakon takia palvelu on (vielä) heikompaa kuin normaalisti. Elisa ei taida mitenkään tulla vastaan. Joten joudun vaihtamaan operaattoria. Joudun taas varmaan maksamaankin jostain laitteistakin, en oikein ymmärrä näitä vempeleitä. E Viihde on kai ensi vuoden alkuun kärsittävä, jos kerran ei Elisa tunne olevansa vastuussa.

Kyllä television katseleminen on hankalaa...tai siis voi olla. Tässä nyt on kaksinkertaisesti huonoa tuuria.

 Kyllä asiakas on Elisalle, ja muillekkin operaattoreille,  niin mitätön asia, että kannattaa herkällä ja pienellä kynnyksellä vaihtaa operaattoria. Näistä asioista voi vääntää operaattorinkanssa  hamaan tappiin asti tuloksetta.

Operaattorin vaihto ei kuitenkaan ole mikään iso homma, valitsee vain operaattorin ja operaattori hoitaa loput. Numerokin säilyy.

 Operaattorin vaihdon yhteydessä saattaa myös olla, että saat Elisalta samantien tarjouksen halvemmasta liittymästä. Niin kutsutun “win back” tarjouksen jolla asiakasta yritetään saada pysymään olemassa olevassa liittymässä.

 

Kaikillehan tämä operaattorin vaihtaminen ei ole helppoa. Esimerkiksi luottotiedottoman on todella vaikea vaihtaa operaattoria, koska välttämättä liittymätilaus ei mene läpi toiselle operaattorille tai sitten joutuu maksamaan joissakin tapauksissa vakuusmaksun.

Toki noita prepaid -liittymiäkin (puhe- ja mobiililaajakaista) on olemassa, mutta nekään ei aina toimi kaikkialla.

Kyllä prepaid liittymät toimii kaikkialla vastaavasti kuin normaalikin liittymä ?

Ei ne kyllä merellä hyvin toimi, eikä kaikissa maissa...joissakin on esim. ettei tekstiviestejä pysty lähettämään ollenkaan

IIhan samoja taajuuksia ja tolppia ne käyttää kuin normaalikin liittymät?

Käyttää juu, mutta itsellä ihan kokemusta prepaid-liittymästä, eikä se toimi kovin hyvin laivalla, eikä tosiaan pysty laittamaan kaikissa maissa normaaleja tekstiviestejä sillä ja tästä todiste vielä https://elisa.fi/prepaid/saunalahti-prepaid--roaming/ ja tuola on pienellä präntillä tähti joka tarkoittaa * Tekstiviestien lähetys ei onnistu toistaiseksi. Vastaanotto onnistuu ja tuo on kyllä todella monessa maassa kun katsoo

JJoo kyllä se näin on, irritus yllä tätä jo selvensi.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Niin, otan vielä yhteyttä Elisaan, tosin olen aina liian myöhään liikkeellä. Nyt lakon takia palvelu on (vielä) heikompaa kuin normaalisti. Elisa ei taida mitenkään tulla vastaan. Joten joudun vaihtamaan operaattoria. Joudun taas varmaan maksamaankin jostain laitteistakin, en oikein ymmärrä näitä vempeleitä. E Viihde on kai ensi vuoden alkuun kärsittävä, jos kerran ei Elisa tunne olevansa vastuussa.

Kyllä television katseleminen on hankalaa...tai siis voi olla. Tässä nyt on kaksinkertaisesti huonoa tuuria.

 Kyllä asiakas on Elisalle, ja muillekkin operaattoreille,  niin mitätön asia, että kannattaa herkällä ja pienellä kynnyksellä vaihtaa operaattoria. Näistä asioista voi vääntää operaattorinkanssa  hamaan tappiin asti tuloksetta.

Operaattorin vaihto ei kuitenkaan ole mikään iso homma, valitsee vain operaattorin ja operaattori hoitaa loput. Numerokin säilyy.

 Operaattorin vaihdon yhteydessä saattaa myös olla, että saat Elisalta samantien tarjouksen halvemmasta liittymästä. Niin kutsutun “win back” tarjouksen jolla asiakasta yritetään saada pysymään olemassa olevassa liittymässä.

 

Kaikillehan tämä operaattorin vaihtaminen ei ole helppoa. Esimerkiksi luottotiedottoman on todella vaikea vaihtaa operaattoria, koska välttämättä liittymätilaus ei mene läpi toiselle operaattorille tai sitten joutuu maksamaan joissakin tapauksissa vakuusmaksun.

Toki noita prepaid -liittymiäkin (puhe- ja mobiililaajakaista) on olemassa, mutta nekään ei aina toimi kaikkialla.

Kyllä prepaid liittymät toimii kaikkialla vastaavasti kuin normaalikin liittymä ?

Ei ne kyllä merellä hyvin toimi, eikä kaikissa maissa...joissakin on esim. ettei tekstiviestejä pysty lähettämään ollenkaan

IIhan samoja taajuuksia ja tolppia ne käyttää kuin normaalikin liittymät?

Käyttää juu, mutta itsellä ihan kokemusta prepaid-liittymästä, eikä se toimi kovin hyvin laivalla, eikä tosiaan pysty laittamaan kaikissa maissa normaaleja tekstiviestejä sillä ja tästä todiste vielä https://elisa.fi/prepaid/saunalahti-prepaid--roaming/ ja tuola on pienellä präntillä tähti joka tarkoittaa * Tekstiviestien lähetys ei onnistu toistaiseksi. Vastaanotto onnistuu ja tuo on kyllä todella monessa maassa kun katsoo

JJoo kyllä se näin on, irritus yllä tätä jo selvensi.

Huomasin kyllä...mutta ite väitit, että toimii ne prepaiditkin kaikkialla

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Niin, otan vielä yhteyttä Elisaan, tosin olen aina liian myöhään liikkeellä. Nyt lakon takia palvelu on (vielä) heikompaa kuin normaalisti. Elisa ei taida mitenkään tulla vastaan. Joten joudun vaihtamaan operaattoria. Joudun taas varmaan maksamaankin jostain laitteistakin, en oikein ymmärrä näitä vempeleitä. E Viihde on kai ensi vuoden alkuun kärsittävä, jos kerran ei Elisa tunne olevansa vastuussa.

Kyllä television katseleminen on hankalaa...tai siis voi olla. Tässä nyt on kaksinkertaisesti huonoa tuuria.

 Kyllä asiakas on Elisalle, ja muillekkin operaattoreille,  niin mitätön asia, että kannattaa herkällä ja pienellä kynnyksellä vaihtaa operaattoria. Näistä asioista voi vääntää operaattorinkanssa  hamaan tappiin asti tuloksetta.

Operaattorin vaihto ei kuitenkaan ole mikään iso homma, valitsee vain operaattorin ja operaattori hoitaa loput. Numerokin säilyy.

 Operaattorin vaihdon yhteydessä saattaa myös olla, että saat Elisalta samantien tarjouksen halvemmasta liittymästä. Niin kutsutun “win back” tarjouksen jolla asiakasta yritetään saada pysymään olemassa olevassa liittymässä.

 

Kaikillehan tämä operaattorin vaihtaminen ei ole helppoa. Esimerkiksi luottotiedottoman on todella vaikea vaihtaa operaattoria, koska välttämättä liittymätilaus ei mene läpi toiselle operaattorille tai sitten joutuu maksamaan joissakin tapauksissa vakuusmaksun.

Toki noita prepaid -liittymiäkin (puhe- ja mobiililaajakaista) on olemassa, mutta nekään ei aina toimi kaikkialla.

Kyllä prepaid liittymät toimii kaikkialla vastaavasti kuin normaalikin liittymä ?

Ei ne kyllä merellä hyvin toimi, eikä kaikissa maissa...joissakin on esim. ettei tekstiviestejä pysty lähettämään ollenkaan

IIhan samoja taajuuksia ja tolppia ne käyttää kuin normaalikin liittymät?

Käyttää juu, mutta itsellä ihan kokemusta prepaid-liittymästä, eikä se toimi kovin hyvin laivalla, eikä tosiaan pysty laittamaan kaikissa maissa normaaleja tekstiviestejä sillä ja tästä todiste vielä https://elisa.fi/prepaid/saunalahti-prepaid--roaming/ ja tuola on pienellä präntillä tähti joka tarkoittaa * Tekstiviestien lähetys ei onnistu toistaiseksi. Vastaanotto onnistuu ja tuo on kyllä todella monessa maassa kun katsoo

JJoo kyllä se näin on, irritus yllä tätä jo selvensi.

Huomasin kyllä...mutta ite väitit, että toimii ne prepaiditkin kaikkialla

Kysymysmerkkihän mulla siinä oli perässä kun en ollut varma. Mutta annetaan tämän olla tässä, ei kuulu tähän threadiin tämä asia. Olit oikeassa.