Skip to main content

Kusetus jatkuu

  • January 21, 2022
  • 8 kommenttia
  • 292 katselukerrat

Elisan asiakaspalvelu lähettää valheellisia viestejä, joiden mukaan he ovat yrittäneet tavoittaa puhelinajan varanneen asiakkaan. Mitään yhteydenottoa ei Elisalta ole tullut. Todella törkeää! Reklamaatioilla ei ole mitään vaikutusta. Elisan verkko ollut alhaalla Turussa jo marraskuusta lähtien , ja ilman informointia asiakkaille.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

jm82
Forum|alt.badge.img+14
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • January 21, 2022

Elisan asiakaspalvelu lähettää valheellisia viestejä, joiden mukaan he ovat yrittäneet tavoittaa puhelinajan varanneen asiakkaan. Mitään yhteydenottoa ei Elisalta ole tullut. Todella törkeää! Reklamaatioilla ei ole mitään vaikutusta. Elisan verkko ollut alhaalla Turussa jo marraskuusta lähtien , ja ilman informointia asiakkaille.

 

Mobiiliverkko ollut marraskuusta lähtien alhaalla Turussa? Nyt kuulostaa aika uskomattomalta tarinalta. Kerrotko hieman tarkemmin asiasta?


Nettolex1234
Forum|alt.badge.img+5
  • Oppinut
  • January 21, 2022

Elisan asiakaspalvelu ei ole ottanut yhteyttä vaikka on laitettuna soitto pyyntöä..!! Eli siellä ollaan niinkuin ei välitetä asiakkaasta


jm82
Forum|alt.badge.img+14
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • January 21, 2022

Elisan asiakaspalvelu ei ole ottanut yhteyttä vaikka on laitettuna soitto pyyntöä..!! Eli siellä ollaan niinkuin ei välitetä asiakkaasta

 

Eipä kai ne kiinni saa, jos kännykkäverkko on alhaalla.


Forum|alt.badge.img

@Olavi Ivalo Ehkä sitä on sitten aika vaihtaa operaattoria?

Telialla ja Elisalla on oman kokemuksen mukaan ne yksittäiset alueelliset viat kestäneet jopa kuukausia. DNA:lla vielä ei ole sellaista osunut kohdalle ellei lueta myrskyjen tekemiä sähkökatkoja sellaiseksi, jolloin on toki muidenkin verkot alhaalla.

 

PS. Paraisillakin Elisalla on ollut vika päällä jo yli puolivuotta, näkyy vikakartassa. https://elisa.fi/kartat/#mobile/102049

 


Sokrates
  • January 23, 2022

@Olavi IvaloEhkä sitä on sitten aika vaihtaa operaattoria?

Vähän ikäviähän nuo pitkäaikaiset verkkoviat on , kun kotimaassa ei verkkovierailutkaan ole käytössä.

Jos ei halua operaattoria kokonaan vaihtaa , niin useissa älypuhelimissa on kaksi SIM-korttipaikkaa. Ei muuta kuin toisen operaattorin prepaid toiseen paikkaan ja Elisan liittymään suora soitonsiirto siihen prepaidnumeroon. Hiukan enemmän järjestely maksaa , mutta toiminee kuitenkin tilapäisesti.


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • January 24, 2022

Tervetuloa OmaYhteisöön @Olavi Ivalo 
Pahoittelut, että meidän kanssa asiointi ei ole ollut onnistunut. Voit olla asiakaspalveluun yhteydessä muutakin reittiä https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ tai sitten voit laittaa meille yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimi niin selvitellään tuota vikaa tarkemmin.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • January 24, 2022

Tervetuloa OmaYhteisöön @Olavi Ivalo 
Pahoittelut, että meidän kanssa asiointi ei ole ollut onnistunut. Voit olla asiakaspalveluun yhteydessä muutakin reittiä https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ tai sitten voit laittaa meille yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimi niin selvitellään tuota vikaa tarkemmin.

Ei se auta, koska kun varaan soittoajan, kukaan ei ole kuitenkaan yhteydessä minuun, vaan saan vain ilmoituksen, että minua on muka yritetty tavoittaa. Olen saanut näitä viestejä kymmenkunta, vaikka yhtään kertaa en ole saanut yhteydenottoa puhelimeen elisan väitteistä huolimatta. Elisa sen kun pakoilee vastuutaan. 


Sokrates
  • January 24, 2022

Tervetuloa OmaYhteisöön @Olavi Ivalo 
Pahoittelut, että meidän kanssa asiointi ei ole ollut onnistunut. Voit olla asiakaspalveluun yhteydessä muutakin reittiä https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ tai sitten voit laittaa meille yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimi niin selvitellään tuota vikaa tarkemmin.

Ei se auta, koska kun varaan soittoajan, kukaan ei ole kuitenkaan yhteydessä minuun, vaan saan vain ilmoituksen, että minua on muka yritetty tavoittaa. Olen saanut näitä viestejä kymmenkunta, vaikka yhtään kertaa en ole saanut yhteydenottoa puhelimeen elisan väitteistä huolimatta. Elisa sen kun pakoilee vastuutaan. 

Onhan yhteystiedot Elisalla oikein eikä liittymässä ole päällä mitään soitonestoja???

Toki kun otat yksityisviestillä yhteyttä @OmaYhteisö-tiimi :in , niin saat vastauksen myös samaan paikkaan eikä puhelimesta ole väliä.