laajakaista


Työtaistelutoimien takia viestejä Elisalle ei voi lähettää, Chat kiinni, puhelinaikoja ei voi varata, eikä puhelimella pääse läpi. Näin ollen kirjoitan tänne. Toivottavasti tämä saavuttaa jonkun Elisalta.

Huhtikuun alussa kysyin Elisan myyjältä onko uudessa talonyhtiössäni Elisan vai jonkun muun talonyhtiölaajakaista. Myyjä valehteli että on, joten tehtiin sopimukset. Kaksi päivää myöhemmin ilmoitettiin, että asentaja ei päässyt teknisiin tiloihin joten kytkentä viivästyy. Tästä ymmärsin, ettei talonyhtiössä ole Elisan netti. Selvisi että se on toisella firmalla, joten tein heidän kanssa sopimukset ja irtisanoin tietysti Elisan. Sain irtisanomisvahvistuksen. Toisen firman netti toimi loistavasti. Kaksi päivää myöhemmin tuli ilmoitus Elisalta, että netti on nyt kytketty. Samalla toisen firman netti katkesi. Kävi ilmi, että kukaan ei kertonut em. asentajalle että sopimus peruttiin, joten hän oli käynyt asentamassa Elisan piuhat nykyisen firmani piuhojen tilalle. Tämän myönsi myös Elisan asiakaspalvelija. Pyysin häneltä, että asia korjattaisiin. Minulle vastattiin, ettei asia kuulu Elisalle, koska en ole Elisan asiakas. Sanottiin, että jos sinulla on ongelma netin kanssa niin ota yhteys firmaan, jolta netti on ostettu. Mitään pahoitteluja tai kompensaatiota ei esitetty eikä tarjottu. Otin yhteyttä nykyiseen firmaani joka kävi korjaamassa Elisan aiheuttaman vian. 
Kaksi päivää sitten sain laskun Elisalta noista kolmesta päivästä, joina olin ollut heidän asiakkaanaan. Kokonaiset 13 euroa. 

  1. Valehdeltiin taloyhtiönetistä sopimusten toivossa.
  2. Katkaistiin toisen firman asiakkaan netti jättämällä ilmoittamatta asentajalle tilanteen muutoksesta. 
  3. Ei suostuttu korjaamaan vikaa eikä esitetty mitään korvausta tästä asiakaskokemuksesta. 
  4. Lähetettiin asiakkaalle lasku tästä kaikesta. 

Voisiko joku Elisalta ystävällisesti soittaa minulle? Olisi pari asiaa, mitkä pitäisi käydä läpi. Sanotaanko näin, että kyse ei ole maksuajan pyytämisestä tuohon edellä mainittuun laskuun. 

  1. Entinen asiakas

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Työtaistelutoimien takia viestejä Elisalle ei voi lähettää, Chat kiinni, puhelinaikoja ei voi varata, eikä puhelimella pääse läpi. Näin ollen kirjoitan tänne. Toivottavasti tämä saavuttaa jonkun Elisalta.

Kyllä voi , mutta on eri asia saako vastausta. ICT-lakon aikana voi vähän kestää.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

tai

@OmaYhteisö-tiimi 

Elisalta soitettiin. 
Suostuivat tästä näytelmästä tekemään sellaisen hyvityksen että tuolta laskulta vähennettiin 6,90e. 
Loput pitää kuulemma maksaa. 
 

Kiitos Elisa. 
Terveisin Pysyvästi entinen asiakas