Muutama kuukausi sitten jouduin sulkemaan laajakaistaliittymäni väliaikaisesti. Nyt tarvitsisin yhteyden taas käyttöön, mutta haluaisin käyttää nykyistä reitittimessä olevaa SIM-korttia, jos mahdollista. Toiveeni on siis jatkaa samalla SIM-kortilla ilman tarvetta hankkia uutta.
Onko minun tilattava Elisalta uusi liittymä suoraan kotiini, vai voisiko nykyisen liittymän aktivoida uudelleen helpommin ja vaivattomammin?
Sivu 1 / 1
Muutama kuukausi sitten jouduin sulkemaan laajakaistaliittymäni väliaikaisesti. Nyt tarvitsisin yhteyden taas käyttöön, mutta haluaisin käyttää nykyistä reitittimessä olevaa SIM-korttia, jos mahdollista. Toiveeni on siis jatkaa samalla SIM-kortilla ilman tarvetta hankkia uutta.
Onko minun tilattava Elisalta uusi liittymä suoraan kotiini, vai voisiko nykyisen liittymän aktivoida uudelleen helpommin ja vaivattomammin?
OmaElisassa pitäisi avaaminen onnistua samalla Sim -kortilla.
Muutama kuukausi sitten jouduin sulkemaan laajakaistaliittymäni väliaikaisesti. Nyt tarvitsisin yhteyden taas käyttöön, mutta haluaisin käyttää nykyistä reitittimessä olevaa SIM-korttia, jos mahdollista. Toiveeni on siis jatkaa samalla SIM-kortilla ilman tarvetta hankkia uutta.
Onko minun tilattava Elisalta uusi liittymä suoraan kotiini, vai voisiko nykyisen liittymän aktivoida uudelleen helpommin ja vaivattomammin?
OmaElisassa pitäisi avaaminen onnistua samalla Sim -kortilla.
Minulla liittymä ei ole näkyvissä tuolla. Soitin siis aikaisemmin Elisan asiakaspalveluun josta he hoitivat liittymän sulkemisen. Liittymä näkyy kyllä edelleen (Suljettuna), mutta eri paikassa sekä sieltä katsottuna sitä ei voi aktivoida takaisin käyttöön ilman asiakaspalvelijan apua. Luulen, että minun kannattaisi ottaa yhteyttä Elisan asiakaspalveluun ja kysyä, onko mahdollista avata liittymä uudelleen samalle SIM-kortille.
Muutama kuukausi sitten jouduin sulkemaan laajakaistaliittymäni väliaikaisesti. Nyt tarvitsisin yhteyden taas käyttöön, mutta haluaisin käyttää nykyistä reitittimessä olevaa SIM-korttia, jos mahdollista. Toiveeni on siis jatkaa samalla SIM-kortilla ilman tarvetta hankkia uutta.
Onko minun tilattava Elisalta uusi liittymä suoraan kotiini, vai voisiko nykyisen liittymän aktivoida uudelleen helpommin ja vaivattomammin?
OmaElisassa pitäisi avaaminen onnistua samalla Sim -kortilla.
Minulla liittymä ei ole näkyvissä tuolla. Soitin siis aikaisemmin Elisan asiakaspalveluun josta he hoitivat liittymän sulkemisen. Liittymä näkyy kyllä edelleen (Suljettuna), mutta eri paikassa sekä sieltä katsottuna sitä ei voi aktivoida takaisin käyttöön ilman asiakaspalvelijan apua. Luulen, että minun kannattaisi ottaa yhteyttä Elisan asiakaspalveluun ja kysyä, onko mahdollista avata liittymä uudelleen samalle SIM-kortille.
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Hei ja tervetuloa OmaYhteisöön @End_Catz!
Kertomasi perusteella sopimus on irtisanottu, eli liittymälle ei ole tehty tilapäistä sulkua (käytönestoa). Näissä menisi yleisesti niin, että uusi liittymätilaus pitää tehdä ja siinä sitten tulisi uusi sim-kortti samalla, eli vanhaa ei aktivoitaisi.
Irtisanotun liittymän irtisanomisvahvistus näkyy OmaElisassa asiakaskirjeissä,
jos on sähköposti-ilmoitus vaikka mennyt ohi.Tai jäänyt tulematta.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.