Skip to main content

Laskun peruminen

  • July 6, 2022
  • 3 kommenttia
  • 196 katselukerrat

Hei. 

Minulle annettiin teiltä tarjoukset liittymiin ja vaihdoinkin liittymät teille mutta sain telialta vielä halvemmalla ja vaidoin takaisin. Mutta tänne on nyt jäänyy netti lasku pyörimään ja tämä lasku pitäisi nyt perua ettei tarvitsisi kahta nettiä maksaa turhaan. Tätä teidän nettiä ei ole käytetty eikä ole ollut edes mahdollista käyttää ilman uutta reititintä mitä ei ikinä ehditty minulle lähettämään. 

July 6, 2022

Tuollahan se onnistuu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat.

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelu: 010 190 240 (mpm/pvm)​.

Tai:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/irtisanominen/

Esim.

Kodin netin eli kiinteän laajakaistaliittymän irtisanominen

  1. Kirjaudu OmaElisaan.
  2. Valitse laajakaistasopimus, jonka (tai johon liittyviä lisäpalveluita) tahdot irtisanoa.
  3. Klikkaa Sopimus ja omistaja -valikkoa ja valitse Päätä sopimus.
  4. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisvahvistus lähetetään sinulle sähköpostiin. Huomaathan, että tulet saamaan loppulaskun irtisanotusta liittymästä, mikäli käyttö- tai kuukausimaksuja on vielä laskuttamatta.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

  • July 6, 2022

Nettisopimukset eivät ole numeronvaihtojen piirissä, joten onko siinä käynyt niin, että nettisopimusta Elisalle ei ole irtisanottu? Elisaahan ei kiinnosta, käytätkö sitä nettiä vai et, vaan se onko sopimus voimassa vai ei.


  • July 6, 2022

Tuollahan se onnistuu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat.

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelu: 010 190 240 (mpm/pvm)​.

Tai:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/irtisanominen/

Esim.

Kodin netin eli kiinteän laajakaistaliittymän irtisanominen

  1. Kirjaudu OmaElisaan.
  2. Valitse laajakaistasopimus, jonka (tai johon liittyviä lisäpalveluita) tahdot irtisanoa.
  3. Klikkaa Sopimus ja omistaja -valikkoa ja valitse Päätä sopimus.
  4. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisvahvistus lähetetään sinulle sähköpostiin. Huomaathan, että tulet saamaan loppulaskun irtisanotusta liittymästä, mikäli käyttö- tai kuukausimaksuja on vielä laskuttamatta.

  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • July 6, 2022

Sopimus on ollut voimassa. Mutta jos modeemia ei ole toimitettu niin sopimus ei ole täyttynyt ja voitte poistaa laskun.

Yt.Niko Mäki