Miksi ihmeessä minun pitää vielä maksaa tästä epämääräisesti toimivasta mobiililaajakaistasta pakosti 14pv vaikka haluaisin sen heti kiinni niin tämä ei tunnu olevan mahdollista vaan väkisellä elisa laskuttaa 14pv ajalta vaikka en haluaisi näin tehtävän..!! Palveluun pitäisi saada heti sulkemis nappi eikä pakko maksu periaatteella hommaa hoitaa..
Mobiilikaistan irtisanominen 14pv
Miksi ihmeessä minun pitää vielä maksaa tästä epämääräisesti toimivasta mobiililaajakaistasta pakosti 14pv vaikka haluaisin sen heti kiinni niin tämä ei tunnu olevan mahdollista vaan väkisellä elisa laskuttaa 14pv ajalta vaikka en haluaisi näin tehtävän..!! Palveluun pitäisi saada heti sulkemis nappi eikä pakko maksu periaatteella hommaa hoitaa..
Näinhän se on , että irtisanomisaika on 14 vrk.
Ostaessasi liittymän hyväksyt samalla liittymän sopimusehdot ja siellä se irtisanomisaika on määritelty.
https://elisa.fi/attachment/content/Elisan_yleiset_sopimusehdot_kuluttaja-asiakkaille.pdf
Palvelukuvauksesta voi myös tarkastaa, onko liittymä toiminut sovitulla nopeudella.
https://elisa.fi/attachment/content/Palvelukuvaus-Saunalahti-Mobiililaajakaista.pdf
Tiivistelmä: jos vähintään 10 Mbit/s liittymäsi on toiminut hitaammin kuin 3 Mbit/s, niin voit pyytää hyvitystä liittymän maksuista. Huomaa, että rima on todella matalalla. Yleensä 3 Mbit/s onnistuu, jolloin mitään hyvitettävää ei synny.
Olen tosi ärtynyt Elisaan, se ei välitä vanhoista asiakkaistaan. aikanaan meille oli mahdollissa vain hankkia kiiteä laajakaista osoitteseemme Elisalta (silloin oli Saunalahti) se toimi ihan ok, mutta myöhemmin elisa osti saunalahden ja vielä kaikki toimi. Sitten alatielle kaivettiin muuta ja samalla laitettiin valokuitukaapeli, kaivaminen la liittyminen oli tien asukeille ilmaista, me emme voineet sitä käyttää ja siirryimme käyttämään omaa mobiilinettiämme. Tänne ei siis saatu valokuitua ja selitys oli että puhelinlinjoja myöten liikkuvat verkot suljetaan, samalla tarjottiin monta sataa euroa maksavaa laitetta, joka olisi voinut liittyä verkkoon (ehkä) . Meistä riippumattomista syista kaikki tämä. Nyt mobiililiittymämme ei enää toimi uusissa laitteissamme, pitäisi siis hankkia turvallisempi.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.