Vastattu

Mobiilikaistan irtisanominen 14pv

  • 15 November 2023
  • 3 kommenttia
  • 159 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +2

Miksi ihmeessä minun pitää vielä maksaa tästä epämääräisesti toimivasta mobiililaajakaistasta pakosti 14pv vaikka haluaisin sen heti kiinni niin tämä ei tunnu olevan  mahdollista vaan väkisellä elisa laskuttaa 14pv ajalta vaikka en haluaisi näin  tehtävän..!! Palveluun pitäisi saada heti sulkemis nappi eikä pakko maksu periaatteella hommaa hoitaa..

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 15 November 2023, 12:11

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Miksi ihmeessä minun pitää vielä maksaa tästä epämääräisesti toimivasta mobiililaajakaistasta pakosti 14pv vaikka haluaisin sen heti kiinni niin tämä ei tunnu olevan  mahdollista vaan väkisellä elisa laskuttaa 14pv ajalta vaikka en haluaisi näin  tehtävän..!! Palveluun pitäisi saada heti sulkemis nappi eikä pakko maksu periaatteella hommaa hoitaa..

Näinhän se on , että irtisanomisaika on 14 vrk.

Ostaessasi liittymän hyväksyt samalla liittymän sopimusehdot ja siellä se irtisanomisaika on määritelty.

https://elisa.fi/attachment/content/Elisan_yleiset_sopimusehdot_kuluttaja-asiakkaille.pdf

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Palvelukuvauksesta voi myös tarkastaa, onko liittymä toiminut sovitulla nopeudella.

https://elisa.fi/attachment/content/Palvelukuvaus-Saunalahti-Mobiililaajakaista.pdf

Tiivistelmä: jos vähintään 10 Mbit/s liittymäsi on toiminut hitaammin kuin 3 Mbit/s, niin voit pyytää hyvitystä liittymän maksuista. Huomaa, että rima on todella matalalla. Yleensä 3 Mbit/s onnistuu, jolloin mitään hyvitettävää ei synny.

Olen tosi ärtynyt Elisaan, se ei välitä vanhoista asiakkaistaan. aikanaan meille oli mahdollissa vain hankkia kiiteä laajakaista osoitteseemme Elisalta (silloin oli Saunalahti) se toimi ihan ok, mutta myöhemmin elisa osti saunalahden ja vielä kaikki toimi. Sitten alatielle kaivettiin muuta ja samalla laitettiin valokuitukaapeli, kaivaminen la liittyminen oli tien asukeille ilmaista, me emme voineet sitä käyttää ja siirryimme käyttämään omaa mobiilinettiämme. Tänne ei siis saatu valokuitua ja selitys oli että puhelinlinjoja myöten liikkuvat verkot suljetaan, samalla tarjottiin monta sataa euroa maksavaa laitetta, joka olisi voinut liittyä verkkoon (ehkä) . Meistä riippumattomista syista kaikki tämä. Nyt mobiililiittymämme ei enää toimi uusissa laitteissamme, pitäisi siis hankkia turvallisempi.

Osallistu keskusteluun