Skip to main content

Mobiilinetti yleensä alle 3,5Mb/s

  • February 16, 2022
  • 6 kommenttia
  • 184 katselukerrat

Elisa laskuttaa täyden hinnan palvelusta, joka ei täytä edes sopimuksessa luvatun miniminopeuden (3,5Mb/s!!?!).

 

Todella surullista.

February 18, 2022

Tällaisissa nopeuteen liittyvissä haasteissa kannattaa ensisijaisesti ottaa yhteyttä asiakaspalveluun joka saa sinut yhdistettyä häiriöilmoituksiimme. Voit myös tarvittaessa varailla takaisinsoittoa!

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

jm82
Forum|alt.badge.img+14
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • February 16, 2022

Elisa laskuttaa täyden hinnan palvelusta, joka ei täytä edes sopimuksessa luvatun miniminopeuden (3,5Mb/s!!?!).

 

Todella surullista.

 

Mikä 4G-laite käytössä ja missä päin käyttöpaikka?

Onko nopeudet ympäri vuorokauden samanlaiset vai onko ruuhka-aikoina eroa vs. aamulla/yöllä?

Suomessa on kolme operaattoria, joten aina voi myös kokeilla kilpailijan toimivuutta.


  • February 16, 2022

Voit valittaa, tapella, nurista ja/tai ostaa satasilla tai tonneilla uutta kalustoa, jolla ehkä saat Elisan verkon toimimaan paremmin

- tai voit aloittaa hakemalla kaupasta kahden kilpailevan operaattorin prepaid-simit ja testata toimiiko jompi kumpi niistä edes kohtuullisesti ilman lisäinvestointeja laitteisiin.

Tietysti kannattaa myös katsoa ympärilleen ja vähän miettiä, onko jotain fyysisiä selityksiä sille, miksi yhteys ei toimi. Joskus auttaa ihan vaan laitteen siirtäminen parempaan paikkaan.


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • February 17, 2022

Vaihtamalla paranee, ehkä. Kokeile muiden operaattoreiden liittymiä. Elisan liittymät eivät ole määräaikaisia ja liittymän saa vaihtaa toiseen operaattoriin ihan koska haluaa.


Nettolex1234
Forum|alt.badge.img+5
  • Oppinut
  • February 17, 2022

Elisa laskuttaa täyden hinnan palvelusta, joka ei täytä edes sopimuksessa luvatun miniminopeuden (3,5Mb/s!!?!).

 

Todella surullista.

Ei muuta kuin R-kioskille hakemaan DNA ja Telia kortit ja kokeilemaan niitä että miten toimivat.!

Säästää kummasti hermoja niin sanotusti ja toki riippuu siitäkin että asutko asutus keskus alueella vai maaseudulla esimerkiksi ja onko sulla sitten ulkoisia antenneja mahdollisuus asentaa käyttöön myöskin..


jm82
Forum|alt.badge.img+14
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • February 17, 2022

Elisa laskuttaa täyden hinnan palvelusta, joka ei täytä edes sopimuksessa luvatun miniminopeuden (3,5Mb/s!!?!).

 

Todella surullista.

 

Elisalla ei ole määräaikaisia liittymiä, joten voit lopettaa liittymän milloin vain.


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • February 18, 2022

Tällaisissa nopeuteen liittyvissä haasteissa kannattaa ensisijaisesti ottaa yhteyttä asiakaspalveluun joka saa sinut yhdistettyä häiriöilmoituksiimme. Voit myös tarvittaessa varailla takaisinsoittoa!