Minulla on ollut julkinen ip jo kuukauden ja vielakään ei toimi. Ip vaihtuu edelleen
voisitteko katsoa onko teidän päässä jotain pielessä.
Minulla on ollut julkinen ip jo kuukauden ja vielakään ei toimi. Ip vaihtuu edelleen
voisitteko katsoa onko teidän päässä jotain pielessä.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Ota yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)
Soittakaa minulle.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Numerossa voi tehdä myös vikailmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.
Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.
(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Omaelisassakin voi viestitellä:Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Voit laittaa myös yksityisviestiä
Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:
Oma profiili/muokkaa profiilia.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi