ittelläki tuo sama zte mc801a laatikko eikä julkisen ip:n vaihtaminen muuttanu nat typeä strictistä pois,,, vissiin aika yleinen ongelma vai?
Samanlainen ongelma täällä, tosin laitteena on Huawein 5G N5368X. Pystyisitkö @Lautturi katsomaan verkon puolelta miltä näyttää?
Taikuutta harjoitettu @Kosher ! Käynnistä laitteesi uudelleen ja testaahan toimiiko
ittelläki tuo sama zte mc801a laatikko eikä julkisen ip:n vaihtaminen muuttanu nat typeä strictistä pois,,, vissiin aika yleinen ongelma vai?
@bigman112 Tein nyt taikuutta tällekkin! Käynnistä laitteet uudelleen ja kokeiles toimiiko
Samanlainen ongelma täällä, tosin laitteena on Huawein 5G N5368X. Pystyisitkö @Lautturi katsomaan verkon puolelta miltä näyttää?
Taikuutta harjoitettu @Kosher ! Käynnistä laitteesi uudelleen ja testaahan toimiiko
Toimii, kiitoksia!
ittelläki tuo sama zte mc801a laatikko eikä julkisen ip:n vaihtaminen muuttanu nat typeä strictistä pois,,, vissiin aika yleinen ongelma vai?
@bigman112 Tein nyt taikuutta tällekkin! Käynnistä laitteet uudelleen ja kokeiles toimiiko
Ohhoh nyt toimii tuo bigman112 kiittää ja kumartaa
Samanlainen ongelma täällä, julkisen ip aktivoituu. Kuitenkin Nat type edelleen 'strict'Pystyisitkö @Lautturi katsomaan verkon puolelta miltä näyttää?
Samanlainen ongelma täällä, julkisen ip aktivoituu. Kuitenkin Nat type edelleen 'strict'Pystyisitkö @Lautturi katsomaan verkon puolelta miltä näyttää?
Moikka! Laitatko @Js07 asiakasnumerosi profiiliisi niin saadaan täältä tarkisteltua
@Lautturi asiakas numeroni löytyy nyt profiilissa.
@Lautturi asiakas numeroni löytyy nyt profiilissa.
Nyt pitäisi toimia Käynnistä laite uudelleen ja testaahan toimiiko
@Lautturi kiitos
Mulla on ihan sama ongelma ton nat tyypin kanssa ja olen kokeillut kaikkia keinoja saada se toimimaan...
Morjes!
sama ongelma nat-tyypin kanssa kuin usealla muullakin täällä… jos jeesiä saisi asiaan niin ois enemmän kuin mukavata. Kaikenlaista säätöä jo kokeillut laitteeseen, mutta mikään ei tunnu auttavan.
@Ahola ja @luigio_10 laittakaa odotellessa asiakasnumerot profiiliinne niin säästyy aikaa, pääsevät heti käsiksi ongelmaan, kun lukevat viestinne...
@Ahola ja @luigio_10 laittakaa odotellessa asiakasnumerot profiiliinne niin säästyy aikaa, pääsevät heti käsiksi ongelmaan, kun lukevat viestinne...
Laitoin joo sen asiakasnumeron mun profiiliini
@Ahola ja @luigio_10 laittakaa odotellessa asiakasnumerot profiiliinne niin säästyy aikaa, pääsevät heti käsiksi ongelmaan, kun lukevat viestinne...
@Ahola Olitkos jo tilannut liittymälle Julkisen IP:n ? https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/mobiililaajakaista/ohje/ip-osoitteet/
@luigio_10 Me voidaan tätä kautta yrittää yksi toimenpide tehdä mikä aiheuttaa liittymälle hetkellisen pätkäisyn niin onko se OK tehdä ihan mihin aikaan vain tänään tai huomenna?
@Ahola Olitkos jo tilannut liittymälle Julkisen IP:n ? https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/mobiililaajakaista/ohje/ip-osoitteet/
@luigio_10 Me voidaan tätä kautta yrittää yksi toimenpide tehdä mikä aiheuttaa liittymälle hetkellisen pätkäisyn niin onko se OK tehdä ihan mihin aikaan vain tänään tai huomenna?
On ok tehdä mihin aikaan vain sen puolesta jos yhteys vain pätkäisee hetkeksi.
@Ahola Olitkos jo tilannut liittymälle Julkisen IP:n ? https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/mobiililaajakaista/ohje/ip-osoitteet/
@luigio_10 Me voidaan tätä kautta yrittää yksi toimenpide tehdä mikä aiheuttaa liittymälle hetkellisen pätkäisyn niin onko se OK tehdä ihan mihin aikaan vain tänään tai huomenna?
On ok tehdä mihin aikaan vain sen puolesta jos yhteys vain pätkäisee hetkeksi.
Tilasin nyt sen julkisen ipn ,pitääkö nyt sammuttaa sen 5g mobiilireittime?
@luigio_10 Käynnistele reititin nyt uudestaan niin pitäisi Julkinen IP olla käytettävissä? :)
@Ahola Joo kannattaa käyttää reitittimestä virtoja pois sen jälkeen kun tuon tilauksen teit.
Hei,
Mikähän mahtaisi olla kun olen tilannut “julkinen IP” palvelun, muuttanut ohjeen mukaan APN asetukset ja käynnistänyt moneen otteeseen reitittimen uudelleen, mutta silti yhteyspisteenäni on xx-xx-x-xxx-nat.elisa-mobile.fi ja NAT pysyy STRICT tilassa? Näitä tapauksia on vissiin ollut ennenkin, mutta onko siihen itse tehtävissä mitään?
Kiitos!
EDIT 5.7.2023 // siirretty täältä vanhempaan keskusteluun samasta aiheesta -draakki
Moikka @Wiuwau ja tervetuloa OmaYhteisöön 🥳
Olitkin laittanut asiakasnumeron profiiliisi niin pääsin täältä hieman asioita ropaamaan! Kokeiles käynnistää laite uudelleen ja testaa toimisiko nyt
EDIT 5.7.2023 // siirretty täältä vanhempaan keskusteluun samasta aiheesta -draakki
@Wiuwau Joko kaikki toimii niinkuin pitääkin? :)
EDIT 5.7.2023 // siirretty täältä vanhempaan keskusteluun samasta aiheesta -draakki
Kiitos, toimii kuten pitää!
EDIT 5.7.2023 // siirretty täältä vanhempaan keskusteluun samasta aiheesta -draakki
Hei,
Olen tilannut myös julkisen ip:n jotta saisin sen myötä etäyhteyden toimimaan kotini laitteisiin. En saanut muokattua vain tuota APN:n asetusta ZTE sovelluksella, kun valitti että yhteys käytössä eikä voida muuttaa internet4:ksi.
Hei,
Olen tilannut myös julkisen ip:n jotta saisin sen myötä etäyhteyden toimimaan kotini laitteisiin. En saanut muokattua vain tuota APN:n asetusta ZTE sovelluksella, kun valitti että yhteys käytössä eikä voida muuttaa internet4:ksi.
Klikkaa ensin pääsivulta "katkaise yhteys", jonka jälkeen pääset muuttamaan APN-asetuksia.