Skip to main content

Kuinka perua tuon tilaus?

OmaElisasta voi perua tai irtisanoa tarpeettomia sopimuksia ja palveluja.


Tänään toi sopimus tehtiin, mutta peruisin sen. Siellä luki näin:

Päätä sopimus
Sopimusehtojemme mukaisesti voit päättää sopimuksen aikaisintaan 14 vrk kuluttua tilauksesta
 
Johan ne kerkee lähettää sen paketin...

Tänään toi sopimus tehtiin, mutta peruisin sen. Siellä luki näin:

Päätä sopimus
Sopimusehtojemme mukaisesti voit päättää sopimuksen aikaisintaan 14 vrk kuluttua tilauksesta
 
Johan ne kerkee lähettää sen paketin...

Kokeile asiakaspalvelua, josko onnistuisi:

Sopimuksen peruutus ja laitteiden palautusohjeet - Elisa

Esim:

“Jos peruutus koskee pelkkää liittymää (esim. puhelin- tai laajakaistaliittymä),  tilauksen peruutus onnistuu helpoiten asiakaspalvelumme kautta.”

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisuudenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti  X-palvelussa   Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

OmaElisassakin voi viestitellä:

Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 


Tänään toi sopimus tehtiin, mutta peruisin sen. Siellä luki näin:

Päätä sopimus
Sopimusehtojemme mukaisesti voit päättää sopimuksen aikaisintaan 14 vrk kuluttua tilauksesta
 
Johan ne kerkee lähettää sen paketin...

 

Jätä paketti noutamatta, palautuu automaattisesti Elisalle.


Osallistu keskusteluun