Kuinka perua tuon tilaus?
Netti kotiin XL peruuttaminen
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Tänään toi sopimus tehtiin, mutta peruisin sen. Siellä luki näin:
Kokeile asiakaspalvelua, josko onnistuisi:
Sopimuksen peruutus ja laitteiden palautusohjeet - Elisa
Esim:
“Jos peruutus koskee pelkkää liittymää (esim. puhelin- tai laajakaistaliittymä), tilauksen peruutus onnistuu helpoiten asiakaspalvelumme kautta.”
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja vastaisuudenkin varalle:
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
OmaElisassakin voi viestitellä:
Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

