Kuinka perua tuon tilaus?
OmaElisasta voi perua tai irtisanoa tarpeettomia sopimuksia ja palveluja.
Tänään toi sopimus tehtiin, mutta peruisin sen. Siellä luki näin:
Tänään toi sopimus tehtiin, mutta peruisin sen. Siellä luki näin:
Kokeile asiakaspalvelua, josko onnistuisi:
Sopimuksen peruutus ja laitteiden palautusohjeet - Elisa
Esim:
“Jos peruutus koskee pelkkää liittymää (esim. puhelin- tai laajakaistaliittymä), tilauksen peruutus onnistuu helpoiten asiakaspalvelumme kautta.”
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja vastaisuudenkin varalle:
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
OmaElisassakin voi viestitellä:
Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Tänään toi sopimus tehtiin, mutta peruisin sen. Siellä luki näin:
Jätä paketti noutamatta, palautuu automaattisesti Elisalle.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi