Kuinka perua tuon tilaus?
Netti kotiin XL peruuttaminen
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Tänään toi sopimus tehtiin, mutta peruisin sen. Siellä luki näin:
Kokeile asiakaspalvelua, josko onnistuisi:
Sopimuksen peruutus ja laitteiden palautusohjeet - Elisa
Esim:
“Jos peruutus koskee pelkkää liittymää (esim. puhelin- tai laajakaistaliittymä), tilauksen peruutus onnistuu helpoiten asiakaspalvelumme kautta.”
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja vastaisuudenkin varalle:
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
OmaElisassakin voi viestitellä:
Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

