Netti ongelma yli kk

  • 27 June 2022
  • 9 kommenttia
  • 238 katselukerrat

Elisan 5G kotinetti toimi aluksi tosi hyvin (3kk) ja toukokuun 15pvä soitin Elisalle, että netin nopeudet tippuneet ihan olemattomiin. Ulkoinen reititin on vaihdettu uuteen ja ongelma silti jatkuu. Elisan lupauksien mukaan on aina luvattu että tullaan katsomaan parin päivän sisään ja sitten luvattiin, että katsotaan heti, kun lakko loppuu. Lakko loppui ja kenestäkään ei kuulunut eikä näkynyt. Tässä ollut nyt yli kuukauden melkein joka päivä yhteydessä Elisaan, että mikä kestää. Kaikki työt ja muut olen joutunut käymään tekemässä klo 22.00 jälkeen Huoltoasemalla, että olen saanut jaettua puhelimen nettiä läppäriin ja sen jälkeen pääsyt 02.00 kotiin ja siitä 03.00 nukkumaan että pääsen klo 07.00 aamulla heräämään taas jatkamaan töitä. Kotona ei toimi myöskään puhelimen yhteydet kunnolla. Elisan mukaan siellä on tehty jotain ja seuraava kenen kanssa olen puhunut Elisalla on sanonut että kukaan ei ole käynytkään siellä. Erittäin hienoa toimintaa. Kukaan ei tiedä mistään mitään ja aina lupaillaan että ollaan yhteydessä ja kukaan ei koskaan soita tai laita edes viestiä….

Snouppi 1 vuosi sitten

Moikka @Kuraa666 ja tervetuloa OmaYhteisöön. Kurjaa kuulla että asiat eivät ole menneet mutkitta eteenpäin. Voisitko laittaa @OmaYhteisö-tiimi:lle viestiä, niin voidaan asia käydä läpi.

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

9 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +5

SUn ehkä kannattaa tehdä kuluttaja asiamiehelle kohta valitusta tästä skenestä..On perin outoa pompotusta elisan puolelta tämä touhu..

Tästä tosiaan oon tehnyt jo kuluttaja asiamiehellekkin ilmotuksen ja silti mitään ei tapahdu...

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Moikka @Kuraa666 ja tervetuloa OmaYhteisöön. Kurjaa kuulla että asiat eivät ole menneet mutkitta eteenpäin. Voisitko laittaa @OmaYhteisö-tiimi:lle viestiä, niin voidaan asia käydä läpi.

Jotenkin epäilen että sieltäkään mitään apua saa koska teidänkin tuolla sivulla lukee että kiireellisissä asioissa pitää ottaa yhteyttä puhelimitse...

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +5

Ehkä se sitten vaihtamalla paranisi..

Juu ainoostaan kun tuo netti toimi aivan täydellisesti sillon kun sen hommasin niin parin kk jälkeen myin 4G antennin pois modeemeineen päivineen, että taas sais sitten nekin hommata uudestaan.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +4

Itselle käynyt jo vuosien ajan niin kun olen vaihtanut operaattoria ensimmäinen puoli vuotta on yhteys toiminut hyvin ja sen jälkeen on alkanut yhteys hidastelemaan. Priorisointia alkuun? Jos olisi parista kerrasta kysymys uskoisin sattumaan mutta enään en.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

myin 4G antennin pois modeemeineen päivineen, että taas sais sitten nekin hommata uudestaan.

Oletko kokeillut vaihtaa Kotinetti 5G purkin asetuksista toimintatilaksi 4G?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Paljonko noita antenneja suuntaillaan uusiksi että saadaan uutta peittoa ja myytyä lisää 5G:tä ?