Voiko täällä netin kautta tehdä kilpailutuksen puhelinliittymään?
EDIT: 3.10.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Voiko täällä netin kautta tehdä kilpailutuksen puhelinliittymään?
EDIT: 3.10.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Oletko nyt Elisan vai jonkun muun operaattorin asiakas?
Voiko täällä netin kautta tehdä kilpailutuksen puhelinliittymään?
Voihan tarjousta kysellä tuolta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Chatissa ainakin pystyy aika hyvin tinkimäänkin.
Oletko nyt Elisan vai jonkun muun operaattorin asiakas?
Elisan asiakas ollut pitkään jo
Oletko nyt Elisan vai jonkun muun operaattorin asiakas?
Elisan asiakas ollut pitkään jo
Elisan vanhoille asiakkaille ei juurikaan tarjoushintaisia liittymiä tarjota muuten kuin aktivoimalla liittymän siirto toiselle operaattorille. Silloin yleensä saa ns. Winback-tarjouksen , mutta niissäkin pitää ensin hylätä ensimmäinen ja mahdollisesti seuraava on edullisempi. Kaiken kaikkiaan nekin ovat määräaikaisia eli tätä rumbaa saa tehdä aina silloin tällöin.
Oletko nyt Elisan vai jonkun muun operaattorin asiakas?
Elisan asiakas ollut pitkään jo
Kuten Sokrates totesi, laita numeronsiirto menemään esim. MOI:lle niin voit saada kunnollisia vastatarjouksia.
Ilmeisesti jonkunlaista järkevöitymistä asiassa on tapahtumassa, kun kuulemma operaattorit (jopa Elisa) ovat alkaneet tarjota - ainakin joillekin asiakkaille - hintajakson päättyessä uutta vastaavaa tarjoushintaa ilman numeronsiirtorumbaa. Vielä kesäkuussa tätä ei ainakaan omalla kohdalla tapahtunut.
ilmeisesti jonkunlaista järkevöitymistä asiassa on tapahtumassa, kun kuulemma operaattorit (jopa Elisa) ovat alkaneet tarjota - ainakin joillekin asiakkaille - hintajakson päättyessä uutta vastaavaa tarjoushintaa ilman numeronsiirtorumbaa. Vielä kesäkuussa tätä ei ainakaan omalla kohdalla tapahtunut.
Koskeeko tämä vain määräaikaisia hintatarjouksia vai olisiko alennushinta saatavissa myös toistaiseksi voimassa oleviin???
ilmeisesti jonkunlaista järkevöitymistä asiassa on tapahtumassa, kun kuulemma operaattorit (jopa Elisa) ovat alkaneet tarjota - ainakin joillekin asiakkaille - hintajakson päättyessä uutta vastaavaa tarjoushintaa ilman numeronsiirtorumbaa. Vielä kesäkuussa tätä ei ainakaan omalla kohdalla tapahtunut.
Koskeeko tämä vain määräaikaisia hintatarjouksia vai olisiko alennushinta saatavissa myös toistaiseksi voimassa oleviin???
Eikö hintatarjoukset ole aina määräaikaisia? Itse liittymäsopimus on silti useimmiten (mutta ei aina*) toistaiseksi voimassa oleva.
*muilla operaattoreilla on näkynyt myös määräaikaisia tarjousliittymiä.
Eikö hintatarjoukset ole aina määräaikaisia?
Noin se on , mutta oikeastaan tarkoitin sitä , että saako uuden hintatarjouksen vain , jos alla on vanhempi hintatarjous vai olisiko kenties saatavissa myös listahintaiseen liittymään?
Noin se on , mutta oikeastaan tarkoitin sitä , että saako uuden hintatarjouksen vain , jos alla on vanhempi hintatarjous vai olisiko kenties saatavissa myös listahintaiseen liittymään?
Jaa-a. Vaikea sanoa, kun tuntuu että jokaiselle asiakkaalle arvotaan ihan omanlaisensa kohtelu.
Ihan ensimmäisenä tietysti kannattaa katsoa OmaElisasta, millaista “tarjousta” siellä on jos on tyrkyllä. Ei se tarjous itselläkään ihan surkea ollut, mutta kuitenkin 5e kalliimpi kuin mitä halusin ja jokusen euron kalliimpi kuin hei-heillä.
Tarjouksen hyvyyttä suhteessa muihin voi sitten vertailla vaikkapa eräällä isolla it-suuntautuneella keskustelupalstalla ketjussa nimeltä “Liittymät”.
Noin se on , mutta oikeastaan tarkoitin sitä , että saako uuden hintatarjouksen vain , jos alla on vanhempi hintatarjous vai olisiko kenties saatavissa myös listahintaiseen liittymään?
Jaa-a. Vaikea sanoa, kun tuntuu että jokaiselle asiakkaalle arvotaan ihan omanlaisensa kohtelu.
Ihan ensimmäisenä tietysti kannattaa katsoa OmaElisasta, millaista “tarjousta” siellä on jos on tyrkyllä. Ei se tarjous itselläkään ihan surkea ollut, mutta kuitenkin 5e kalliimpi kuin mitä halusin ja jokusen euron kalliimpi kuin hei-heillä.
Tarjouksen hyvyyttä suhteessa muihin voi sitten vertailla vaikkapa eräällä isolla it-suuntautuneella keskustelupalstalla ketjussa nimeltä “Liittymät”.
Jep.
Eipä sitten oikeastaan mikään ole muuttunut. No kunhan kyselin , josko tuosta operaattorinvaihtorumbasta olisi mahdollisuus päästä irti.
Noin se on , mutta oikeastaan tarkoitin sitä , että saako uuden hintatarjouksen vain , jos alla on vanhempi hintatarjous vai olisiko kenties saatavissa myös listahintaiseen liittymään?
Jaa-a. Vaikea sanoa, kun tuntuu että jokaiselle asiakkaalle arvotaan ihan omanlaisensa kohtelu.
Asiakkuudet ovat aina keskenään erilaisia. Hinnoittelussa voi esim. olla merkitystä sillä, mitä kaikkia palveluita asiakkaalla on Elisalta käytössään.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi