Hei, tilasin nettiliittymän 4.9 ja se ei ole postin kautta vieläkään saapunut.
EDIT 13.9.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Hei, tilasin nettiliittymän 4.9 ja se ei ole postin kautta vieläkään saapunut.
EDIT 13.9.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Hei, tilasin nettiliittymän 4.9 ja se ei ole postin kautta vieläkään saapunut.
OmaElisasta näkee tilanteen, onko lähetetty ja milloin.
Omaelisa >Tuotteesi ja tilauksesi>Tilaukset.
Onko postin lähetys/seurantatunnusta, jotta näkee
lähetysten seurannasta, missä menossa.
Asiahan selviää muuten ottamalla pikimmiten
yhteyttä asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa / Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi