Hei, tilasin nettiliittymän 4.9 ja se ei ole postin kautta vieläkään saapunut.
EDIT 13.9.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Hei, tilasin nettiliittymän 4.9 ja se ei ole postin kautta vieläkään saapunut.
EDIT 13.9.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Hei, tilasin nettiliittymän 4.9 ja se ei ole postin kautta vieläkään saapunut.
OmaElisasta näkee tilanteen, onko lähetetty ja milloin.
Omaelisa >Tuotteesi ja tilauksesi>Tilaukset.
Onko postin lähetys/seurantatunnusta, jotta näkee
lähetysten seurannasta, missä menossa.
Asiahan selviää muuten ottamalla pikimmiten
yhteyttä asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa / Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi