Nyt riitti

  • 19 March 2021
  • 1 kommentti
  • 137 katselukerrat

  • Tuttu OmaYhteisössä
  • 0 kommenttia

En muista edes kauanko olen ollut Elisan asiakas, vähintään 8 vuotta putkeen. 4G liittymä ja laadukas modeemi jota vieläkin surukseni maksan. Tukiasema näkyy ikkunasta max. 50 metrin päässä. SINR signaalit toistuvasti kuukaudesta toiseen säälittävät. Modeemi resetoitu, modeemia käynnistelty uudestaan, modeemin paikkaa vaihdettu, modeemin ulkoiset antennit irroitettu, yritetty vaihtaa taajuuksia. Mikään ei toimi.

Toisinaan, (erittäin harvoin) nopeus on huikean nopea, jopa 80-90Mbps speedtest.net mukaan. Tämä ihanuus tapahtuu ehkä kerran kahdessa viikossa, muina aikoina nopeus on 1-2Mbps. USB tetheringillä kännykän 300M liittymästä netti kiinni ja nopeus ei ole huikea, mutta aina, AINA yli 20Mbps. 

 

Oma arvio on, että Elisaa ei kiinnosta. Tukiaseman kapasiteetti on ollut täynnä jo vuosia  ja siitä on sanottu, NELJÄÄN VUOTEEN EI OLE MUUTOSTA TAPAHTUNUT.

 

Katsoinkin parhaaksi irtisanoa tämän täysin turhan palvelun kun en sillä mitään tee (jollen sitten käytä tekstipohjaista linuxia pääkoneena). Kännykkänetti usb-tetheringillä ja alkerrassa wifillä ovat toimivat joita tulen käyttämään vielä toistaiseksi.

 

Paluuta “huippunopeaan nettiin” ei ole. Älkää soittako minulle enää koskaan. Käytän kännykkänettiä siihen asti kun sekin Elisamaiseen tapaan ennen pitkää hidastuu, sitten vaihdan DNA/Telia joka liittymän talossa.

 

Pistäkää asianne kondikseen, tämä ei ole tapa pitää asiakkaita, yli 8 vuotta asiakkaananne olen ollut ja silkkaa parsaa olen saanut kalliista hinnoista vastineeksi alusta pitäen.

 

Ja sanokaa niille saniaisen kaupan uloskäyntimyyjäkärkkyjille, että jos toisella on työtakki päällä ja se kuljettaa rahtia rullakossa, niin EI, SILLÄ EI OLE “HETKISTÄ” AIKAA.

 

Kiitos kun luitte. Ottakaa opiksenne, terveisin: Kohta lopullisesti entinen asiakas

 

Edit // Sanavalintoja -Patomiäs


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro @yeeye ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Kiitos kun jaksoit kirjoittaa palautteen meille, harmi kuulla että toimivuus on noin heikolla tolalla ollut :( Mielellään katottaisiin tota tilannetta tarkemmin vielä tätäkin kautta, tätä varten pyytäisinkin sua vielä että käytkö lisäämässä profiiliisi asiakasnumerosi (näkyy vain ylläpidolle ja moderaattoreille)? Ihan jo vaikka sillä että jos vaikka keksittäis jotain mitä vielä voisi kokeilla :)