Vastattu

Ongelmia ZTE MC801A kanssa päivityksen jälkeen


Moi,

 

minun 5g ZTE MC801A on alkanut käynnistää itsensä uudestaan satunnaisesti viime päivityksen jälkeen MC801A_Elisa2_B13. Jos menen sen omaan sivuun sen jälkeen (ip osoitteella) se ilmoittaa: ”päivitys epäonnistui”. Olen kokeillut päivittää uudestaan manuaalisesti, mutta sanoo, että viimeinen ohjelmisto on käytössä. Resetointi ei myöskään auttanut. Mitä tehdä? 🤔

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Johnnen 13 April 2021, 10:46

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

11 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @Johnnen! Tuo mainitsemasi ohjelmistoversio on tosiaan tällä hetkellä se uusin, joten ihan oikein reititin ilmoittelee. Oletko huomannut tuossa uudelleenkäynnistymisessä mitään logiikkaa, sammuuko se aina ihan samaan aikaan vuorokaudesta, tai esimerkiksi kun laite on ollut X tuntia päällä edellisen käynnistyksen jälkeen?

Kiitos vastauksestasi. En ole löytänyt mikään logiikka, enkä ole saanut ihan tarkan kellotettu. Suurin piirtein   1-2 kertaa 2h aikana jatkuvasti ympäri vuorokautta. Olen kokeillut ottaa sekä automaattiset päivitykset pois että automaattinen uudelleenkäynnistys, jos ongelma olisi johtunut niistä, muttei auttanut. Kaikki ledit sammuvat paitsi Power, sitten menee vähän aikaa kun se käynnistää itsensä uudelleen ja alkaa toimia itsestään automaattisesti taas. ”Päivitys epäonnistui” viesti tulee joka kerta kun se on temppuillut. Jos käynnistää sen uudelleen manuaalisesti viesti ei ilmene. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Okei, eli sulla ZTE heittää satunnaisesti linjat poikki ja buuttailee itsensä, tämän jälkeen siellä on tuo viesti päivittymisen epäonnistumisesta? :O Lisäiletkö laitteen sarjanumeron profiiliisi yksityisiin muistiinpanoihin ja kuittaat tänne kun lisätty niin vilastaan vähän mitä mieltä päivityspalvelin on tilanteesta?

Kiitos, lisäsin muistinpanoihin!

Käyttäjätaso 5

Kiitos, lisäsin muistinpanoihin!

Kiitoksia! Täältäpä laite löytyikin tarkisteluun. 🔍 Täällä näkyi että tuo kuvan päivitys oli jäänyt junnaamaan jonoon. Minä näillä puheilla lähetin sen uudelleen ZTE:llesi. 👍

Jos käynnistät laitteen uudelleen ja haet päivitystä tuolta hallinnasta niin asentuisiko se nyt laitteelle normaalisti?

Kiitos, 

käynnistin uudestaan, ja yritin, ilmoitti vaan, ettei ole saatavilla uutta päivitystä. Kokeilin myös palauttaa laitteen ja sen jälkeen päivittää, muttei auttanut. Ongelma edelleen sama.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Kiitos @Johnnen kun vielä kokeilit! Koska nuo meidän toimenpiteet ei nyt selkeästi tepsineet niin meidän täytyy eskaloida tämä nyt sitten tarkempaan viankorjaukseen :confused:  pahoittelut tästä harmista! Seuraillaan tilannetta ja palaillaan tänne heti kun mekin tiedetään enemmän, nyt on toki pääsiäispyhät alkamassa että ensi viikkoon täytyy nyt ainakin odotella. Kiitos kärsivällisyydestäsi!

Kiitos, palaillaan ensi viikolla, hyvää pääsiäistä!

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@Johnnen Täältä päästä ollaan nyt toimenpiteitä tehty niin onko sulla ongelmat poistuneet? 

Nyt on toiminut useampi päivä ongelmitta, joten hyvältä vaikuttaa! Kiitos, ja hyvää kesää!

Käyttäjätaso 5

Nyt on toiminut useampi päivä ongelmitta, joten hyvältä vaikuttaa! Kiitos, ja hyvää kesää!

Se on erityisen mahtavaa kuulla! :grinning:  Oikein mukavaa alkavaa kesää sinnekin!